Miten aiot juhlia

Israelia?

Israelilla on synttärit 14.5. Miten aiot juhlia Israelin itsenäisyyttä?
Itse laitan Israelin lipun seinälle ja rukoilen Israelin puolesta.

7

238

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • to...

      väärä päivä.

      • Aion olla paikalla Jerusalemissa jHs. :) Shalom!!!


      • lohduttaa juutalaisia,
        purje kirjoitti:

        Aion olla paikalla Jerusalemissa jHs. :) Shalom!!!

        on keroa ,että sen synti on sovitettu.
        Jeesus on juutaiasten odottama Messias!

        Juutalaisia ei hyödytä, vaikka kaikki suomalaiset
        matkustaisivat Israeliin. He menevät kadotukseen
        ilman Jeesusta!


      • to...
        lohduttaa juutalaisia, kirjoitti:

        on keroa ,että sen synti on sovitettu.
        Jeesus on juutaiasten odottama Messias!

        Juutalaisia ei hyödytä, vaikka kaikki suomalaiset
        matkustaisivat Israeliin. He menevät kadotukseen
        ilman Jeesusta!

        jo kertoi juutalaisille miten synnit saa anteeksi, vai arveletko että Jahve valehteli? Helvettiä ei VT:ssä ole eikä sinne joutumisella siis myös uhata.


      • synnit sai
        to... kirjoitti:

        jo kertoi juutalaisille miten synnit saa anteeksi, vai arveletko että Jahve valehteli? Helvettiä ei VT:ssä ole eikä sinne joutumisella siis myös uhata.

        anteeksi uhraamalla temppelissä syntiuhreja.
        MUTTA KUN TEMPPELI ON HÄVITETTY!!!!!!!

        Siksi Jeesus on tuo uuden-liiton syntiuhri, joka
        yhdellä ainoalla uhrilla sai aikaan iankaikkisen
        sovituksen!


      • lohduttaa juutalaisia, kirjoitti:

        on keroa ,että sen synti on sovitettu.
        Jeesus on juutaiasten odottama Messias!

        Juutalaisia ei hyödytä, vaikka kaikki suomalaiset
        matkustaisivat Israeliin. He menevät kadotukseen
        ilman Jeesusta!

        kanssa kaikki ihmiset menevät taivaaseen, niin myös juutalaiset.


    • Jumala päätti hävittää

      kansansa sen suuren syntivelan takia. Siinä eivät enää auttaneet sonnimullikoiden teurastuksetkaan saatikka pienemmät uhriraukat.

      Jumala hajotti koko kansan maan ääriin eikä jumalan tarkoituksena enää ollut koota sitä lainkaan.
      Uppiniskaisina juutalaiset kuitenkin saivat tahtonsa läpi ja valtio muodostettiin kuitenkin ilman jumalan siunausta.

      Koska jumala ei valtiota siunaa näkyy se jatkuvana sotana naapurikansojen kanssa.
      Aivan samalla tavalla kuin oli Mooseksen aikana.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      615
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      543
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      182
      401
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    Aihe