ystävällisen palvelun takia.Minä ainakin Halpa-Hallissa,Kirsillä ja Häggmannilla.
Missä liikkeessä
11
1253
Vastaukset
- ei kiinnosta sun
liikkees.
- palvelu..
on viinakaupassa.
- on kaikki saanu
palvelu.. kirjoitti:
on viinakaupassa.
juomasa ajoissa ja oikiassa väkevyyvessä.
- hyväpalvelu
palvelu.. kirjoitti:
on viinakaupassa.
kun hakkee rautaromut ilman luppaa.
- vinkki mullekkin
on kaikki saanu kirjoitti:
mistä mä löydän tän JEPPASTEN kaupan? jossa sitä myyvään, mä meen heti sitä ostamaan!!!!!
- saa entiseen
hyväpalvelu kirjoitti:
kun hakkee rautaromut ilman luppaa.
malliin hyvät alennukset jos et ota kuittia. -50%
- siinä on tapahtunut
on kaikki saanu kirjoitti:
radikaalia huonontumista.Vai enkö tiedä nykyisiä paikkoja, kun palvelua en ole löytänyt viiteen vuoteen.
- ainakin JP-osassa
ja Pekka Saarella!
- minäkin nyt
heräsin, kysymään et missäpäin JEPPASTA sitä sitä oikein myyydään?.. ois niinku tarvetta ja jos halavalla!
- Kirsianita10
mutta viime aikoina häggman,apteekki,k-kauppa,terveyskeskuksen hammaslääkäri,kymppikioski,r-kioski,osuuspankki,pyhäjokiseutu,haapavesilehti.
- myyjät ystävällisiä
ja asiantuntevia. Miellyttävä asioida, ei
tuputeta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242921No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760