mua ei vois vähenpää kiinnostaa mitä viestejä joku pelle jollekin vosulle lähettelee!
mutta totuus on kuitenkin tämä: jos "normaali" 60v pappa vonkaa pesää joiltakin blondi-strippareilta, ja jää lähiomaisille kiinni, ei sitä varmaan kovin hyvällä katsota! nyt, kun kyseessä on ulkoministeri, on tollanen pillun perässä juokseminen mun mielestä selkee osoitus siitä että, täytyy jumalauta olla tosi tyhmä kun tollasia viestejä lähettää!!
KAI NYT SEN VERTA PITÄS OLLA 60V AIKANA OPPINUT, ETTÄ TAJUAIS NIITTEN VIESTIEN JOSSAIN VAIHEESSA PÄÄTYVÄN LEHTIIN????
HULLU SAA OLLA MUTTEI TYHMÄ!!!! TÄMÄ KOKO SOPPA
OSOITTAA VAAN SEN ETTÄ EI NOIN TYHMÄ/AJATTELEMATON MIES OLE KYKENEVÄ HOITAMAAN TEHTÄVÄÄ JOHON HÄNET ON PALKATTU!!
MULLAKIN ON 7 MIESTÄ TÖISSÄ, JA VOIN VAKUUTTAA ETTÄ JOS NE LÄHETTELIS TYÖAIKANA PILLUVIESTEJÄ JOLLEKIN VOSUILLE, MUN MAKSAMASTA LIITTYMÄSTÄ, OLIS SEURAAVA TILI LOPPUTILI!!
ja vanha totuus on tämäkin: MITÄ SUUREMPI HERRA, SITÄ ISOMPI SIKA....
OTTAIS NYT VAAN JO KEINUTUOLIN ESIIN JA JÄTTÄIS NOI "PLEIPOI"-HOMMAT VÄHÄN VÄHEMMÄLLE...
MUTTA MITÄ MUUTAKAAN VOI NÄILTÄ PELLEILTÄ ODOTTAA KUIN TÄN TASON JUTTUJA?? MUUTAMAA POIKKEUSTA LUKUUNOTTAMATTA NAURETTAVIA JULKISUUDEN/YKSITYISYYDEN REPPANOITA KOKO SAKKI!!
JA "IKEN" PUOLUSTAJILLE: KUN SEURAAVAN KERRAN ON SUKUNNE KOOLLA, ESIM TYTTÄRENTYTTÄREN 3V SYNTTÄRIT, KATSOHAN OMAA VAARIASI JA MIETI UUDELLEEEN KANTAASI TÄHÄN ASIAAN... HALUAISITKO VAARISI LÄHETTELEVÄN VIESTEJÄ SIELLÄ JUHLISSA OLEVALLE 25V NAISELLE??
TAI MUMMOSI LÄHETTELIS KIIHKEITÄ VIESTEJÄ 25V PIZZALÄHETILLE???
TYYPILLINEN ESIMERKKI MULKULLA AJATTELEMISESTA!!
EIKÄ MULKULLA AJATTELUSTA MUN MIELESTÄ PITÄIS MAKSAA N. 10 000e/KK!! VAI VOIKO JOKU OIKEESTI OLLA ERI MIELTÄ???????
kanerva on
pervo ja tyhmäkin vielä
2
132
Vastaukset
- Reepe
Pesää??
Mistä hemmetistä sen tiiät,et mistä siinä on kyse jos siinä julkaistussa tekstissä sitä sanota,HÄ?
Kuvittelet,vaikket tiiä..- PERVO-IKESTÄ
TOTTA ON TOI KETJUN ALOITTAJAN TEKSTI!
MUTTA ONHAN MEILLÄ HYVÄNÄ ESIMERKKINÄ PÄÄMINISTERI, JOKA YHTÄ TYHMÄNÄ HALUAA NIMETTÖMÄNÄ HAKEA NAIS-SEURALAISENSA SUOMI24 CHATISTA... EI HYVÄÄ PÄIVÄÄ MITÄ URPOJA MEILLÄ ON TÖISSÄ!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h473143- 342855
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062751Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv392476Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.511945Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151589- 321483
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061297- 1801231
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731070