Meillä on kotona koko ajan keskustelua siitä kuinka lämpimällä lattialämmityksen pitäis olla.
Kylppärin ym. kosteat tilat ymmärrän että pitää olla hyvä lämpö ettei jää kosteutta mutta meillä on iso keittiö missä on myös laatan alla lattialämmitys ja sen lämpötilasta on aina kinaa.
Itse pidän viileästä ja toiset taas hieman lämpimämmästä. Itse en olisi edes laittanut lämmitystä laatan alle mutta hävisin sen äänestyksen. Talossa on varaava takka jolla lämmitetään ja patterit joista kylläkin on kaikista otettu virrat pois.
Onko siitä haittaa että lattia on viileä? Viime talvena otin siitä kokonaan virran pois mutta silloin siitä meni termostaatti rikki kun yritettin laittaa takas. Sisälämpötilaa pidetään 16-18 asteen välillä.
Lattialämmityksestä
kinaa
3
657
Vastaukset
- öljytty puupää
Keittiön lattialämpötila voisi olla sama, kuin pesutilossa. Jos puulämmitys olisi hoidettu vesikiertoisena lattialämmityksellä ja puulämmityskattilalla. Takka saisi olla kylmillään , ja puulämmityksen säästö saataisiin, kuten ennenkin. Mutta, jos teillä on sähkölattialämmitys, niin tämä oli turha kannanotto. Keittiössä villasukat jalkaan ja puita takkaan.
- lattialämmitys
Niin lämpimällä ettei tarvitse kinastella tietty. Itselleni alle 20 on jo liian vähän. 21 sopiva.
- varmaankis
lattialämmityksellä tulee iha sairaita ihmisiä...
parinkymmene vuoden päästä oikee kansanvaiva, hähää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760