Onko kukaan saanut ammattitautia astmasta tai allergisesta nuhasta, jos on sairastanut astmaa lapsesta asti ja allergioitakin löytyy??
Tilanteeni on tällä hetkellä se, että ammattitautia epäillään. Tuntuu vaan onko täysin turhaa, koska perussairaudet jo on? Onko minulla siis mitään mahdollisuutta saada ammattitautia? Tuleeko minusta väliin putoaja???
Oireet ovat työpaikalla suuresti lisääntyneet ja pahentuneet. Rakennuksessa on todettu kosteusvaurio, ja tilaa on alipaineistettu kohta jo vuoden verran. Mitään muuta ei ole tehty, eikä tulla tekemäänkään, luulisin. Uusia tiloja pitäisi olla tulossa kolmen vuoden kuluttua, ehkä.
Astmaatikolle ammattitauti???
7
692
Vastaukset
- Lyyli
Sairastuin hometalosta astmaan olin
jo allergikko ennen tuota. Työterveyslaitokselta tuli ammattitautipaperit ja vakuutusyhtiö antoi korvauksen ja tapaturmaeläkkeen hyvin
vikkelään.
Näin ollen jos todetaan, että sinulla on ammattitauti niin saat sen myös,
ja vakuutusyhtiö toimi sitten tuon
mukaan.
Älä hätäile tai pelkää ei sinusta mitään
väliinputoajaa tule.
Suomessa hoidetaan asiat tänä päivänä asiallisesti ja huolehditaan siitä,
että ei tulee väliinputoajia enää.- lyyliltä---
kerrot sitten vitsejä?
-Suomessa hoidetaan asiat tänä päivänä asiallisesti ja huolehditaan siitä,
että ei tulee väliinputoajia enää.-
EI pidä paikkaansa!!
Nimenomaan kytättiin, onko ollut kissaa tai onko perheessä joku tupakoinut. Se on sairauden syy, eikä ammattitauti!!! - kertaa sinua
altistettiin ja mille homeelle reagoit kaikkein voimakkaimmin?
- hukassa5
vuotta sinulla kesti koko prosessi? Mikä mahtoi olla vakuutusyhtiö?
Ihan mukava kuulla että edes jollakin asiat ovat menneet hyvin eteenpäin. Olen tässä valmistautunut henkisesti taistelemaan.
Lääkärini sanoi myös että jos tästä ei nyt ihan ammattitautia saa, niin ainakin pahentavana tekijänä, työperäisenä. En tiedä mitä iloa siitäkään sitten olisi, mutta pääasiahan on minulla kuitenkin se, että olisi edes joskus "terve" ja pystyisi töihin! - enkä tauno,
hukassa5 kirjoitti:
vuotta sinulla kesti koko prosessi? Mikä mahtoi olla vakuutusyhtiö?
Ihan mukava kuulla että edes jollakin asiat ovat menneet hyvin eteenpäin. Olen tässä valmistautunut henkisesti taistelemaan.
Lääkärini sanoi myös että jos tästä ei nyt ihan ammattitautia saa, niin ainakin pahentavana tekijänä, työperäisenä. En tiedä mitä iloa siitäkään sitten olisi, mutta pääasiahan on minulla kuitenkin se, että olisi edes joskus "terve" ja pystyisi töihin!mutta sen verran tiedän, että ei entuudestaan olevat allergia ja astma estä ammattitaudin saamista. Asenteesi on kohdallaan, sillä henkiset voimavarat pitää olla kohdallaan ja taistelumieltä näissä prosesseissa usein juuri tarvitsee. Kuin myös sitä, että uskoo itseensä ja oireisiinsa, vaikka sattuisi törmäämään sumutukseen matkalla. Kun olet päässyt TTL:n osastolle asti, niin siellä kyllä tarkkaan astmaasi vaikuttavat tekijät tutkitaan.
- hukassa5
enkä tauno, kirjoitti:
mutta sen verran tiedän, että ei entuudestaan olevat allergia ja astma estä ammattitaudin saamista. Asenteesi on kohdallaan, sillä henkiset voimavarat pitää olla kohdallaan ja taistelumieltä näissä prosesseissa usein juuri tarvitsee. Kuin myös sitä, että uskoo itseensä ja oireisiinsa, vaikka sattuisi törmäämään sumutukseen matkalla. Kun olet päässyt TTL:n osastolle asti, niin siellä kyllä tarkkaan astmaasi vaikuttavat tekijät tutkitaan.
Kiitos kannustuksesta, sitä todella tarvitaan!
Ei siis auta muu kuin uskoa itseensä ja taistella tiensä läpi harmaan kiven! - Oikea Lyyli
Mikä mieliteko Sinulla on esiintyä toisen nimimerkillä ja puhua täyttä luonnontuotetta?
Typerä tyyppi. Ettäs kehtaat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283067No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760