Onko kokemuksia Haminan kampaamoista? Missä osataan tehdä kestävä ja kaunis kampaus? Todennäköisesti monessakin paikassa, mutta jos kokemuksia löytyy, ottaisin ne mielelläni vastaan!
Kampaajaa Haminasta
6
1542
Vastaukset
- Maria...
siinä kanuunan välikössä, kaikki kampaukset oon käyny sillä laittamassa ja on ihan hemmetin hyvä!!
- minä ja meitin ukko
hiushovin molemmat tytöt tekee todella hyvän työn, tosin joutuu jonottamaan pikkasen, ovat suosittuja! minä suosittelen yhteydenottoa, vaikka seuraavat kirjoittajat, haminalaiseen tapaan, yrittävät mollata!!
- kampausta..
Kiitos paljon molemmista suosituksista! Katson kumpaan paikkaan saan sopivamman ajan!
- vakkarilyyli
kampausta.. kirjoitti:
Kiitos paljon molemmista suosituksista! Katson kumpaan paikkaan saan sopivamman ajan!
Suosittelen lämpimästi!!olen nähnyt muutaman kampauksen,mm.hääkampaus ja rippijuhliin tehty sekä meikki :)
- Jellu
Mun mielipide et Hairman ja siellä Janica tekee hyviä yksilöllisiä kestäviä kampauksia.
- yhden hyvän
kampaamon, jossa kävin ollessani opiskelemassa Haminassa. Salon Blondiet sijaitsi siinä ihan keskustassa ja oli tosi hyvä. Löysin niiden kotisivutkin netistä: www.salonblondiet.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874028Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242891No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6844
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750