Englantia ravisuttaa rajut natsiorgiat, joihin monen silmäätekevän on väitetty osallistuneen. Asiasta kertovat mm. Ilta-Sanomat. Suomessa tällainen vaatii taitoa, että koko asian pystyy kääntämmän voitoksi, kuten tietyt persekeskustelut. Ikelläkin on vielä paljon oppimista. Persejutut toimivat menestyksen avaimina, jos niitä osaa oikein käyttää. Pro Oppositoin lehdessä kuuluu olevan kuvia myös kotimaisista natsiorgioista? Näkyyköhän kuvissa tuttuja? Elämme mielenkiintoisia aikoja!
Natsiorgiat kohisuttavat
12
505
Vastaukset
- HAKARISTI-LIPPUUN
Kietoutuneina kynttilänvalossa ja Johtajan kuva seinällä myhäilee!
Kokeile sinäkin piristää olematonta seksielämääsi kummasti!
Isokullinen natsi Tampereelta. - Hanna Takiainen
vetää pienet orgiat mun kaa? Tekstaile!
- Rakkaallan iHannulla
On aina koppalakki ja nahkaruoska kun hän "kurittaa" minua ihanasti ja mulla on tisseissä hakaristi tatskat.
Pariskunta Porista - TIMON KUVA
Rakkaallan iHannulla kirjoitti:
On aina koppalakki ja nahkaruoska kun hän "kurittaa" minua ihanasti ja mulla on tisseissä hakaristi tatskat.
Pariskunta PoristaSängyn vieressä seinällä ja minulla persumerkki tissiliiveissä.PERSUNEITO ja varmat orgat!
- maalasin Wc-pytyn pohjalle
TIMON KUVA kirjoitti:
Sängyn vieressä seinällä ja minulla persumerkki tissiliiveissä.PERSUNEITO ja varmat orgat!
ihanaisen kuvan.Joka kerta päin pläsiä tipahtaa ihquaitoo tavaraa...arvannette varmaan kuka sieltä klosetinpohjalta kurkistelee???
- viisi naista
maalasin Wc-pytyn pohjalle kirjoitti:
ihanaisen kuvan.Joka kerta päin pläsiä tipahtaa ihquaitoo tavaraa...arvannette varmaan kuka sieltä klosetinpohjalta kurkistelee???
Yhtä miestä kohti. Formulapomokin kuulemma mukana piiskattavana. Ei taida persuperseet ainakaan vielä kestää moista menoa? Nahkaruoska soi kuitenkin taitavissa käsissä varmaan tänäänkin. Onkohan puolueen povipommi ruoskanvarressa?
- Perseleikkejä?
viisi naista kirjoitti:
Yhtä miestä kohti. Formulapomokin kuulemma mukana piiskattavana. Ei taida persuperseet ainakaan vielä kestää moista menoa? Nahkaruoska soi kuitenkin taitavissa käsissä varmaan tänäänkin. Onkohan puolueen povipommi ruoskanvarressa?
Duudsonit ovat sen alan asiantuntijoita.
Gumminauhalla läpsyttelivät avionrikkoja Lorenzia eilisessä Huumassa.
Mitespäiten tää on Persuis kääntynynnä?
- puolueen povipommi?
Olen uusi tulokas, enkä tiedä vielä hänen puhelinnumeroaan, että pääsisin tekstailemaan?
- HANNAN kanssa
rakastellessa AINA SS-koppalakkia,nahkasaapaita ja rautaristiä kaulassa ja pieniä irroitettavia Hitler viiksiä.
Arvaa lotiseeko?PUOLUEPOMO - Hakaristi tatskan?
HANNAN kanssa kirjoitti:
rakastellessa AINA SS-koppalakkia,nahkasaapaita ja rautaristiä kaulassa ja pieniä irroitettavia Hitler viiksiä.
Arvaa lotiseeko?PUOLUEPOMOMissä lyödään vain linnassako?Isokullinen NATSI TURUSTA.
Tunnen Olavin tietäiskö se? - rupee
HANNAN kanssa kirjoitti:
Arvaa lotiseeko?PUOLUEPOMOpervo kommenttia tuleen,kun mainitaan sana orgiat.
- Johtajan kuva
rupee kirjoitti:
pervo kommenttia tuleen,kun mainitaan sana orgiat.
Tytöt tykkää! Ihan kuin olis Johtajan kaa sillai!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m724164Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o963587Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363309- 512830
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182309- 402248
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222042- 201554
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami121500Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?321486