Eliks Pihlavassa eräässä kerrostalossa lähellä uimahallia on asunto jossa asuttiin kun olin ihan pieni. Asioita tapahtu. Nyt 18 vuotta kulunut ja asunto on aina tyhjillään. Pari kuukautta siinä kerrallaan asutaan ja heti asukkaat muuttavat pois.
Tietääkö muut tätä asuntoa?
Kummitustalo Pihlavassa
14
3055
Vastaukset
- taikauskoa
kysyi Jeesus. SE talo kuulemma nielaisee asukkaat jälkiä jättämättä. Siitä ei voi puhua ääneen eikä osoitetta voi mainita. Edes pORIN poliisi ei tutki SIINÄ asunnossa tapahtuvia katoamisia. Ei sen jälkeen mitä eräälle tutkijalle asunnossa tapahtui... Huhutaan, että asunnon omistaisi itse... you know. Taloyhtiö kiistää moisen huoneiston olemassaolon eikä sen numeroa löydy edes asukasluettelosta.
- Henkka
Jim Morrisonin haamu on tavattu useassakin osoitteessa Pihlavan alueella
- haamutalo???
Luulen tietäväni ton talon ja itsekin Pihlavassa lapsuuteni viettäneenä muistan kuulleeni juttuja talosta. Olin jo unohtanut koko tarinan!
Vieläkö se sama talo tosiaan on pystyssä???
Olis kiva kuulla niistä sun kokemuksista siitä talosta.
Ei siellä tosiaan kauaa yksi perhe viihtynyt. - vielä?
Luulen tietäväni ton talon ja itsekin Pihlavassa lapsuuteni viettäneenä muistan kuulleeni juttuja talosta. Olin jo unohtanut koko tarinan!
Vieläkö se sama talo tosiaan on pystyssä???
Olis kiva kuulla niistä sun kokemuksista siitä talosta.
Ei siellä tosiaan kauaa yksi perhe viihtynyt.
(laitoin tän viestin 2 kertaa kun ei näyttänyt menevän perille eka kerralla)- ghfjhg,n
No menihän se nyt sit 2 kertaa....
- Kyseessä
Ja nielasee kaikki asukkaat vai?
Eikä voi osotetta sanoo?
Haloo hei kuubot, selventäkää ny tyhmälle oliko kuitenki kysees yhden huoneen omakotitalo vai 50 huoneiston kerrostalo??? - Rohkea pelkuri
Kyseessä kirjoitti:
Ja nielasee kaikki asukkaat vai?
Eikä voi osotetta sanoo?
Haloo hei kuubot, selventäkää ny tyhmälle oliko kuitenki kysees yhden huoneen omakotitalo vai 50 huoneiston kerrostalo???Eräänä iltana kerrostalomme portti suljettiin kello 20.00, siis vähän myöhässä.Kun palasin lenkiltä. kerrostalon portti oli auki. Se naukui yhden saranansa varassa surkeasti. Aivan kuin ihminen olisi valittanut.
Lukitsin portin.
Kun palasin katsomaan, oli pääovikin auki ja oven rakoon oli laitettu vanha saapas. Kun nuuskaisin, se haisi kalmolta.Vein saappaan roskikseen, mutta kun palasin, oven raossa oli roskaämpäri.Tutkin hieman roskia ja tunnistin mistä asunnosta se oli peräisin.Se tuli kummitusasunnosta, josta kuuluu outoja ääniä:kiekaisuja ja läähätystä ja joskus syvä huokailua. Kuitenkaan postia ei korjata luukusta päiväkausiin. - onpi
Vanhempien kertomuksen mukaan kun makoili sängyllä niin joku saattoi ikäänkuin pompata vatsan päältä. Sit rappukäytävästä huudeltiin vanhempien nimiä eikä siellä ikinä ollut ketään.
Se kerrostalo on uimahallilta katsottuna toinen. - siis on
onpi kirjoitti:
Vanhempien kertomuksen mukaan kun makoili sängyllä niin joku saattoi ikäänkuin pompata vatsan päältä. Sit rappukäytävästä huudeltiin vanhempien nimiä eikä siellä ikinä ollut ketään.
Se kerrostalo on uimahallilta katsottuna toinen.yksi kerrostaloasunto. Täytyy kattoo tarkemmin ku käyn mummoa katsomassa seuraavaksi, asuu siinä lähellä.
- .....
onpi kirjoitti:
Se kerrostalo on uimahallilta katsottuna toinen.Uusitalontiellä vai Pihlatiellä?
- ---
..... kirjoitti:
Uusitalontiellä vai Pihlatiellä?
Olen asunut parissa talossa sekä Pihlatiellä että Uusitalon tiellä, kiinnostaisi siis tietää missä niistä taloista se asunto on.
Ei varmaan mitään muuta syytä voikaan olla muuttaa Pihlavan kerrostaloista pois, kuin kummitukset? Nojoo... selitys kai sekin, meikäläisellä ihan muut syyt. =) - JopuGee94
onpi kirjoitti:
Se kerrostalo on uimahallilta katsottuna toinen.tarkoitatko pihlatie 12 talo? se oli uimahallilta katsottuna toinen kerrotalo. Olen itse asunut siinä talossa lähemmäs 10 vuotta, äitini ja isoveljeni kanssa.
- kummastus
Asuuko naapurissa kenties:
1.juoppoja
2.narkkeja
3.manneja
4.ryssiä.
5.kaikkia edellämainituista?
Jos yksikin näistä kohdista on totta, ei tarvinne ihmetellä miksi parin kuukauden jälkeen muutetaan pois.- ---
Juuri tätä tarkoitin, miksihän tosiaan voi joku perhe muuttaa Pihlavan kerrostaloista pois parin kuukauden jälkeen... Kummituksetkin olisi mieluisampia naapureita kuin mikään edellesistä vaihtoehdoista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni1096696Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.
UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M884331L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?
Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa453649TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a133050Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu6261650- 661068
Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja551043Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?1991024- 91019
Osaako kukaan sanoa?
Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j47989