abortti vie helvettiin
10
664
Vastaukset
- siveyden sipuli
tuolla hassunhauskalla joulupukkitarinalla on abortin kanssa???? Ihan mukava juttu tuo tosin oli,melkein yhtä hauska kuin juhan af granin ufo kokemukset...hehheh,vieläkin naurattaa:)
- Sanni
Tuota ukkoa ei usko edes uskovat, ihan huuhaata puhuu! Kukaan ei pelastu helvetistä (tuo mies niin väittää) ja koko sen tarina on Raamatun vastainen!
Ei abortti helvettiin vie vaan se, ettei usko eikä ota pelastusta vastaan. - Riina
No mitäs tekemistä tuolla on abortin kanssa?!?
Abortti ei todellakaan vie helvettiin!- tietoinen
Abortin tekeminen yksinkertaisesti on synteihin luettava teko, raamatun mukaan. Uskotko muuten itse tuonpuoleisen olemassaoloon?
- hihhhuli
tietoinen kirjoitti:
Abortin tekeminen yksinkertaisesti on synteihin luettava teko, raamatun mukaan. Uskotko muuten itse tuonpuoleisen olemassaoloon?
itse asiassa raamatussa ei mainita yhtikäs mitään koko abortista,sellaista käsitettä ei ollut olemassakaan. Ainoa maininta tuohon viittaavasta asiasta on,että äidin henki menee lapsen edelle, eli aika raakaa mutta kyllä raamattu taitaa kuules hyväksyä tuossa valossa abortin,sillä vaikka jotkut ääliöt sitä käyttävätkin väärin vain jälkiehkäisynä,niin useimmiten siinä on äidin henkinen jos ei fyysinen terveys ja mahdollisesti henkikin kyseessä.
- lukenut
tietoinen kirjoitti:
Raamattu mahtaakaan kieltää? Moniko esim. kuolemansynneistä jää tältä yhteiskunnalta tekemättä?
Siellä kielletään homouskin, huorinteko ja vaaditaan, että nainen vaietkoon seurakunnassa!
Oletko samaa mieltä, että näin kuuluisi olla?
Suvaitsematon olet ainakin, joka on yksi synneistä... - hihhuli
lukenut kirjoitti:
Raamattu mahtaakaan kieltää? Moniko esim. kuolemansynneistä jää tältä yhteiskunnalta tekemättä?
Siellä kielletään homouskin, huorinteko ja vaaditaan, että nainen vaietkoon seurakunnassa!
Oletko samaa mieltä, että näin kuuluisi olla?
Suvaitsematon olet ainakin, joka on yksi synneistä...raamatussa ei kielletä homoutta :)
- hämmentynyt
hihhuli kirjoitti:
raamatussa ei kielletä homoutta :)
tarkoittaa lause...ja miehen ei tule yhtymään toiseen mieheen...?
- sama
hämmentynyt kirjoitti:
tarkoittaa lause...ja miehen ei tule yhtymään toiseen mieheen...?
Miksi sitten kirkko kieltää sen, oppeihinsa vedoten????
Eiko kristinusko perustukaan raamatun oppeihin? - homo
hihhuli kirjoitti:
raamatussa ei kielletä homoutta :)
"HOMOUS JA LUONNONJÄRJESTYS (Raamatun kanssa tai ilman)
Raamattu tuomitsee homouden harjoittamisen syntinä. Pääasia Raamatun ilmoituksessa ei kuitenkaan ole yksittäisen synnin tuomitseminen, vaan ilmoitus siitä, että ihminen ja koko ihmiskunta elää syntiin langenneessa tilassa."
Onko tässä tulkinnan varaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064592Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293403No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452390- 411438
- 361353
- 381206
- 141102
- 1591026
- 27998
- 6944