Mutta osataanko me kumpikaan rakastaa, oikeasti?
Ville, rakastan sua
6
455
Vastaukset
- sikaihana
no hankalaahan se on jos toinen ei anna edes todellista mahdollisuutta,oikeasti.
- alkuper.
Meistä ei kumpikaan anna todellista mahdollisuutta, nyt sen tajusin. Luulottelin muuta ja toivoinkin ehkä, mutta karu totuus paljastui.
- sikaihana
alkuper. kirjoitti:
Meistä ei kumpikaan anna todellista mahdollisuutta, nyt sen tajusin. Luulottelin muuta ja toivoinkin ehkä, mutta karu totuus paljastui.
milloin koko tänä aikana minä olisin voinut tehdä jotain?sitähän minä halusin,todellisen mahdollisuuden meille.mut kaksihan näihin hommiin tarvitaan.hienoa jos on taas karu totuus paljastunut.niitähän onkin jo kasaantunut.
- kyllä osaat
sikaihana kirjoitti:
milloin koko tänä aikana minä olisin voinut tehdä jotain?sitähän minä halusin,todellisen mahdollisuuden meille.mut kaksihan näihin hommiin tarvitaan.hienoa jos on taas karu totuus paljastunut.niitähän onkin jo kasaantunut.
kertoa aina karun totuuden,joten ei
siitä sen enempää - sikaihana
kyllä osaat kirjoitti:
kertoa aina karun totuuden,joten ei
siitä sen enempääminäköhän se meista se karu ja kylmä lopulta olinkaan?ei sillä että olettaisin sinun olevan se jota kaipaan mutta pitää välillä purkaa paha aoloaan.koita jaksaa.paipai
- alkuper.
sikaihana kirjoitti:
minäköhän se meista se karu ja kylmä lopulta olinkaan?ei sillä että olettaisin sinun olevan se jota kaipaan mutta pitää välillä purkaa paha aoloaan.koita jaksaa.paipai
Joo, ja mä tiedän, että sä et ole se oikea Ville.
Ai mistä tiedän? No siitä, että tuohon kellonaikaan et oikeasti olisi voinut olla kirjoittelemassa tänne, sulla kun oli se toinen siinä vierelläs just.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064592Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293403No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452390- 411438
- 361353
- 381206
- 141102
- 1591026
- 27998
- 6944