Millainen kortti Visa Debit -kortti on? Tarvitsisin kortin, jolla maksaa netissä ostoksia.
Kelpaako tämä Debit kortti netissä maksuvälineeksi, sanotaan vaikka Paypal'in kautta tehtävissä maksuissa? Ja rahat menevät suoraan tililtä ilman luottoa?
Visa Debit
8
3036
Vastaukset
- kelpaa moneen
Visa Debit tosiaan kelpaa netissä maksamiseen ja toimii myös ulkomailla.
Visa Debit ei ole luottokortti vaan pankkikortti. Kansalliset pankkikortit eli ne tavalliset läpyskät joissa ei ole sirua ja jotka eivät netissä kelpaa eikä ulkomailla, tulevat poistumaan parin vuoden sisällä ja ne korvataan Visa Debitillä ja/tai Visa Electronilla. Suomalaisten pankkien keskuudessa on leviämässä sellainen vaatimus, että Visa-korttimaksun saajan pitää olla liittynyt "Verified by Visa" -varmennusjärjestelmään. Tietääkseni PayPal ei sitä ole, joten täytyy etsiä, mistä pankista sellaisen kortin vielä saa. Esim. Sampo-pankin sivuilla oli pääsiäisenä tieto, että uusilla korteilla maksu estetään, jos vastaanottaja ei ole "Verified by Visa".
- llluminatus
voi maksaa netissä - itse olen ainakin useasta maasta tilannut ja PayPal toimi myös - itselläni on Sammon VE.
- elänyt
viimeiset kaksi viikkoa? Sammon electron ei tule toimimaan nettimaksamisessa lainkaan. Uudet electronit ei toimi lainkaan ja vanhatkin kortit lakkaavat kohta toimimasta. Jollet usko katso sammon sivuilta korttivertailun kohdasta visa electron. Mc debit kyllä toimii netissä..
- sellasta
elänyt kirjoitti:
viimeiset kaksi viikkoa? Sammon electron ei tule toimimaan nettimaksamisessa lainkaan. Uudet electronit ei toimi lainkaan ja vanhatkin kortit lakkaavat kohta toimimasta. Jollet usko katso sammon sivuilta korttivertailun kohdasta visa electron. Mc debit kyllä toimii netissä..
lukee? en löytänyt vaikka kahlasin koko sivuston läpi. muutenkaan en mistään löytänyt juttua tästä asiasta, selittäisitkö siis vähän tarkemmin ja kertoisitko mistä tällainen tieto tulee?
- nykyisellä..
sellasta kirjoitti:
lukee? en löytänyt vaikka kahlasin koko sivuston läpi. muutenkaan en mistään löytänyt juttua tästä asiasta, selittäisitkö siis vähän tarkemmin ja kertoisitko mistä tällainen tieto tulee?
sammon sivulla joka on puutteellinen ei asiaa lue. Mutta ihan vakavissani olen. Katso keskustelut aiemmin täältä liittyen sammon korttiin siis electroniin. Silloin kun uudet sivut aukenivat korttivertailuissa visa electronin internetmaksamisessa luki ei. Nyt en asiaa pysty todistamaan heti kun sivut ovat poissa käytössä. Tilasin myös itse Mc debitin, pankista sotettiin ja varattiin aika ko. kortin hauelle??? No kysyivät vielä eikö electroni kävisi. Sanoin että ei koska se ei toimi internetissä ja virkailija sanoi "aivan, no varataan se aika teille konttoriin"
Näiden perusteella uskon ettei electron toimi enää internetissä (sammon siis) - llluminatus
nykyisellä.. kirjoitti:
sammon sivulla joka on puutteellinen ei asiaa lue. Mutta ihan vakavissani olen. Katso keskustelut aiemmin täältä liittyen sammon korttiin siis electroniin. Silloin kun uudet sivut aukenivat korttivertailuissa visa electronin internetmaksamisessa luki ei. Nyt en asiaa pysty todistamaan heti kun sivut ovat poissa käytössä. Tilasin myös itse Mc debitin, pankista sotettiin ja varattiin aika ko. kortin hauelle??? No kysyivät vielä eikö electroni kävisi. Sanoin että ei koska se ei toimi internetissä ja virkailija sanoi "aivan, no varataan se aika teille konttoriin"
Näiden perusteella uskon ettei electron toimi enää internetissä (sammon siis)- olipa yllätys mutta eihän sille sitten mitään voi..mikähän tuossakin oli perusteena.
No,olen tavannut sanoa monesta hyvästä asiasta,että kauankohan menee,ennenkuin tuokin lopetetaan - taas siis yksi.
En tiedä pystyykö tällainen köyhimys sitä Debittiä saamaan..hmm.
Kiitos informaatiosta. nykyisellä.. kirjoitti:
sammon sivulla joka on puutteellinen ei asiaa lue. Mutta ihan vakavissani olen. Katso keskustelut aiemmin täältä liittyen sammon korttiin siis electroniin. Silloin kun uudet sivut aukenivat korttivertailuissa visa electronin internetmaksamisessa luki ei. Nyt en asiaa pysty todistamaan heti kun sivut ovat poissa käytössä. Tilasin myös itse Mc debitin, pankista sotettiin ja varattiin aika ko. kortin hauelle??? No kysyivät vielä eikö electroni kävisi. Sanoin että ei koska se ei toimi internetissä ja virkailija sanoi "aivan, no varataan se aika teille konttoriin"
Näiden perusteella uskon ettei electron toimi enää internetissä (sammon siis)Sampopankin uusilla sivuilla oli tosiaan pääsiäisenä paljon sellaista yksityiskohtaista uutta infoa, mikä on sittemmin poistettu näkyvistä. Varmaankin haluavat nyt keskittyä toimintahäiriöiden selvittämiseen ilman, että kaikki passiivisetkin asiakkaat pakotetaan samaan aikaan valitsemaan palvelupakettinsa. Tulossa on siis palvelupaketit, joihin kuuluu tietynlaiset kortit ilman eri maksua. Korttien ominaisuudet muuttuvat. Eräitä uudentyyppisiä tilejäkin on tulossa, ainakin Verkkosäästötili. Toisaalta entistä eTalletustiliä en muista enää nähneeni valikoimassa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792392Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1421538- 1331462
- 1581234
- 1091033
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten386965Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683