Erittäin ihana ohjelma perjantai -iltaisin tuo :isän syli.
Joka kerta se koskettaa minua syvälle ja saan tuntea myös rakentuvani ohjelmasta.
Lapsuuden kipeät asiat jotka monia ihmisiä tänäkin päivänä sitoo ,pastori Jack frost käsittelee hyvin omakohtaisella tavalla!
MIkään muu ohjelma maailmassa ei ole vaikuttanut minuun niin paljon kuin tuo ohjelma.
Suosittelen.
Se tulee uusintana lauantai aamuisin.
isän syli
2
721
Vastaukset 2
- Paula
Kiitän myös minä TV7:aa, kun lähettävät Isän Syli -ohjelman uusintana nyt vuonna 2012.
Samoin minä koin, kun katsoin 1. osan tästä sarjasta, että Jack Frost puhuu täysin kokemuksesta ja antaumuksella. Hän on osunut sellaiseen asiaan, joka on arka asia monien elämässä, mutta josta voi päästä vapauteen ja saada rohkeuden elää jatkossa onnellisena ja tyytyväisenä Jumalan lapsena.
Tästä isän osuudesta lapsen elämän kohtaloihin myöhemmässä elämässä on omakohtaistakin kokemusta, kun nyt parikymppisten lasteni kanssa käyn läpi heidän kipujaan, jotka vääränlainen isän asenne ja käytös heitä kohtaan on saanut aikaan. Kiitos Herralle, että Jack Frost on uskaltanut alkaa kertoa oman elämänsä kokemuksia julkisesti, auttaakseen muita. - rec
mites vääränlainen vaimon asenne miestä kohtaan haloo, aina syyttelyä kuulla ,vaikka mitä tekee ja auttaa kyl naisetkin sukat ja muuta jättää sekaisin ei vain miehet
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3921476- 71798
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et38737Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri29684- 52652
- 44635
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht383609- 63543
- 88527
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle21474