näin unta, missä sain lapsen. lapsen isä oli hyvä ystäväni jonka tunnen, häntä kohtaan minulla on aina ollu lämpimät tunteet(siis enemmän kuin kaverilliset). mut ikin ei olla seurusteltu. aluks mies oli agressiivinen(huus mulle) eikä myöntänyt asiaa, ei halunnut tunnustaa olevan lapseni isä. yhtäkkiä hän olikin kanssani iloisena ja onnelisena. oli jättänyt tyttöfrendin kenen kaa ollut monta vuotta kimpassa minun takiani.
todella häiritsee et voisko tää olla jotai mitä tulee joskus tapahtuu? unessa ei ollut mitään ns. yliluonnollista mikä olisi mahdotonta oikeassa elämässä(mitä unissani aina yleensä on).
pliis kertokaa jos joku oikeesti osaa tulkita unia!=)
uni tulevaisuudesta
ennustajako?
2
403
Vastaukset
- tuntematon
no joo.. kyl mä ehkä tiiän jotain tosta. mä oon nähny unta et mun vasemman puolen sukan varpaan kohalle tuli reikä ja sit aamulla kun olin pistämässä niitä jalkaan niis OLI se reikä. en usko et oli tuuria. ja mul on unikirja kans! ootas... siin sanotaan...et..no mulle on käyny unet toteen, mut mä muistan ne aina vasta sit ku se on tapahtunu. eli... ei sitä tiiä
- Jakke777
Kiusallisen tilanteen päättyminen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv8314312Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan1713083- 524657
- 244367
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni224296Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv364100Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h573989No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol433828- 613569
- 423225