missä vaiheessa olette kysyneet kummiksi? lapsen synnyttyä vai vielä odottaessa? toinen juttu sitten: ystäväni itse ilmoitti, että "jee, minä pääsen kummiksi". suostuin, mutta nyt asiaa pitkään mietittyäni. tämä ei kuulostakaan hyvälle. hän ei juurikaan ole muutenkaan minuun yhteydessä kuin harvoin, enkä kyllä usko että tulisi olemaan lapseenkaan. nyt on kyllä hankala ilmoittaa, että "et sittenkään pääse kummiksi"...
milloin kummiksi pyydetään?
6
3850
Vastaukset
- Nipsu 74
Hei!
Me kysyttiin kummeiksi ne henkilöt, jotka oltiin mietitty valmiiksi, kun he tulivat käymään ja katsomaan ekaa kertaa vauvaa..
Tuosta kummiuden "vaihtamisesta" en osaa sanoa mitään, varmasti tympeää, jos ystäväsi ei pidä yhteyttä ja olisi kuitenkin lapsesi kummi... - että tarkemmin asiaa
ajateltuani....
...ja kun et enää pidä yhteyttä....ja ....
tai sitten et senkummemmin soittele, otat ja pyydät ne kummit keitä YHDESSÄ siipan kanssa haluatte. - rv38+6
olen odotuksen loppusuoralla ja tiedossa on jo tulevat kummit. Kysyttiin n.kuukausi ennen laskettua aikaa, niin ainakin on se asia hoidettu. Kun paljon muutenkin on asioiden hoitamista vauvan synnyttyä.
- ......
minua pyydettiin kummiksi kun ystäväni odotti lastaan, aika alkuvaiheessa. lapsi syntyi, mutta kuoli viikkoa myöhemmin:( eli jos itse ajattelisin koska sitten joskus pyydän omalle lapselleni kummeja niin vasta kun lapsi on syntynyt ja kaikki hyvin. on ikävää koska tiedän että ystävääni (niinkuin tietysti jokaista) sattui menetys kovasti ja jokakerta kun näemme tiedän että muistutan lapsesta häntä -ja hän minua. tapauksesta on kuitenkin aikaa jo yli vuosi..
- seimen
Juuri ystäväni pyysi minua kummiksi, aivan alkumetreillä tosin. Tykkään paljon hänen ensimmäisestä lapsestaan ja olen todella kiintynyt lapseen joten luulen että, hän tiesi jo tasantarkkaan ilman miettimistä että tulen olemaan kummi... ja olen niin riemastunut koska olen pitkään halunnut kummilapsen. Itse minusta tulee olemaan kummi joka haluaa hoitaa paljon lasta ja ola muutenkin oikeasti paikalla eikä vaan lahjoja anna kerran vuodessa. Tosin kyseinen ystäväni on yksi muutamasta parhaasta tosi ystävästäni ja eikä tämä kunnia ole joku mikä vaan pakolla sysätään jollekkin vaan ilolla jokainen osapuoli odottaa lapsen syntämää.
- proteiini
mua pyydettiin kummiks pari kuukautta ennen lapsen syntymää. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445239Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243440Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2992830Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui562643- 1702312
- 242119
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1261881Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661845Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881761M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161391