http://www.iltalehti.fi/uutiset/200803317453437_uu.shtml
Kuka jaksaa uskoa, että jollekin tanssijattarelle olisi tullut mieleen ottaa yhteyttä ensimmäisenä kaksi kertaa vanhempaan äijään?
Ketä kiinnosti kuka?
1
117
Vastaukset
- kiinnostuksesta
!
Eiväthän naiset muuten koreilisi vaatteilla, meikeillä ja muilla silikoneillaan, jos luomut eivät ole riittävän suuret.
Nainen peilaa itseänsä viehättävyyttä miesten kiinnostuksella ja tämä vaikuttaa suoraan heidän itsetuntoonsa. Nainen on vain otettu, jos yhä useampi mies tiirailee heitä sillä silmällä tai naputtelee heille tekstarin.
Mies tietenkin määrittelee osaksi mieheyttänsä sillä, kuinka paljon saa naisia kaadetuksi vaakamamboon.
Näin se luoja on luonut kaksi sukupuolta, naisen ja miehen. Kummallekkin on luotu ja muotoutunut omat sukupuolisidonnaiset roolinsa. Testosteroni ja estrogeeni tekee meistä omalta osaltaan sellaisia kuin olemme.
Itse suosittelisin Vanhaselle ja Kanervalle hieman jarrun lisäämistä siihen aamupuuroon, jotta papoilla ei mopot karkailisi kuin virtsa vanhoilta ihmisiltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m664065Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o903491Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363229- 502705
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182229Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest221902- 291783
- 201414
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?321406UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami121400