Punakone

real hockey

Kyllä on ollut ilo seurata mestiksen finaaleja, vaikkakin näin kookoo-kannattajan vinkkelistä...hokin punakone on kyllä tehnyt vaikutuksen esityksellään, olkoonkin että on sarjassa tappiolla, (osin tuomarin myötävaikutuksella) nuoret kaverit pelaavat huikeaa flow lätkää, varsinkin välierässä nähtyjä kuvioita ja maaleja ei ihan joka päivä näe edes rapakon takana pelattavissa otteluissa, puhumattakaan sm-liigasta joka ei ole valehtelematta viihdearvoltaan mestiksen luokkaa...veikkaukseni on että finaalit jatkuvat vielä huomisenkin jälkeen!

9

469

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tääkii

      Samoin KooKoon kannattajana katselen pelejä ja Hokki on ehdoton suosikkini jäljellä olevista!
      Kyllähän tuomaripelillä voi paljon vaikuttaa lopputulokseen, se on välillä pienestä kiinni.
      Toivon totisesti että Hokki voittaisi mestaruuden!!!

    • Waasaaa

      Hokki on Mestiksen maalaisseura, siis juntteja pelaajat, fanit valmentajat ja varsinkin se 'manageri'. Toivottavasti sarja katkee jo huomenna!! Täyttä paskaa koko 'Hökki', montakohan vuotta on joukkueen nimeä mietitty..?

      • hävittävä reilusti

        "Kaupunkilaisuus" ei näköjään tee yhtään viksummaksi, se on tässä nähty kun on pelejä seurattu...!!!!!


      • hah,

        Hokki on mielestäni oiva muunnos näistä kaikista "kerimäen" kiekoista! kuinkahan pitkään vaasassa on mietitty, vaasan urheilu nimistä joukkuetta joka myös vääntyy hienosti sport :D


      • hah,

        Hokki on mielestäni oiva muunnos näistä kaikista "kerimäen" kiekoista! kuinkahan pitkään vaasassa on mietitty, vaasan urheilu nimistä joukkuetta joka myös vääntyy hienosti sportti :D


      • hah, kirjoitti:

        Hokki on mielestäni oiva muunnos näistä kaikista "kerimäen" kiekoista! kuinkahan pitkään vaasassa on mietitty, vaasan urheilu nimistä joukkuetta joka myös vääntyy hienosti sportti :D

        Syö poika ruispaloja ja illalla sitten taas isin kanssa nahkapöksykauppaan jotta ilkiätte mennä gayfestareille.


      • Harrastuksistas...
        SavoRULES kirjoitti:

        Syö poika ruispaloja ja illalla sitten taas isin kanssa nahkapöksykauppaan jotta ilkiätte mennä gayfestareille.

        Älä sä aääitylin kanssa elävä aikamiespoika huutele, kun sulla ei ole varaa tehdä sitä kenellekään. Onneton ruipelo!


      • Metropoli

        Voi vittu mikä Håkan homo-perse! olkonn Kajaani tai mikä tahansa (Rullen Savonlinna, Mikkeli, Kouvola, Kirkkonummi, Lempäälä, tms) maalaiskyliä......niin juntti homo-Görän siellä luulee että Vaasa on joku metropoli.....Harmittaa Vaasalaisten puolesta että joku homo-pettersson red-armylainen tommottis kirjottelee.....

        Sun junttimeiningilläsi (jos kaupunkien suuruudesta on kiinni) niin kiekko-vantaa on seuraava mestari!

        Satans jutton också ja Rulle melaa ja mansikoita sunkin arseholetsuun....


    • kvlasta

      Onnittelut Hokille täältä Kouvolasta ja tsemppiä huomiseen otteluun!!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      683
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe