Voivatko homeoireet vaihdella päivittäin esim. iho-oireita yhtenä, toisena hengen ahdistusta vai kuuluuko samat oireet olla päällä aina jos kyse homeesta?
oireiden vaihtelu
2
373
Vastaukset
- päivittäinkin,
sillä eihän voi tarkalleen tietää, mitä mikrobeja on missäkin tilassa. Homeita, bakteereja, ja hometoksiineja on sellainen määrä, että on selvää, että eri aineet aiheuttaa eri oireita. Ja koko juttuun vaikuttaa suuresti se, että milloin milläkin lajilla on lepokausi ja milloin ei.
- koko ajan
Minullakin on valtavasti eri oireita, jotka onneksi eivät tule samanaikaisesti! Eli eri oireita eri päivinä ja välillä helpompia ja välillä vaikeampia päiviä. Oireilen työpaikalla, joten asiaan vaikuttaa ilmanvaihto, viikonpäivä jne. Viikonlopun ja loman jälkeen oireilu on aina voimakkaampaa, kunnes elimistö muutamassa päivässä "asettuu" eli oireet lievenee.
Lääkärini arveli, että sisäilmassa minua ärsyttävien aineiden pitoisuus vaihtelee. Homehan erittää toksiineja sisäilmaan eli kaikki eivät suinkaan oireile pelkästään homeesta vaan myöskin sen "tuotteista" ja myöskin varastopunkille allergisoituneita on enemmän kuin itse homeelle allergisoituneita. Varastopunkithan viihtyvät kosteusvauriotaloissa ja käyttävät mm. hometta ravintonaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756