olen 23vuotias nainen ja minulla on viimeisen kahden vuoden ajan ollut leukosyytit koholla lievästi yleensä verikokeessa ollut 12-13 nyt oli sitten b-lymfosyytitkin noussut lievästi ja joku toinen vastaavasti hiukan laskenut, alarajoilla kuulemma. minulla on myös ollut rintarangassa kipuja, joita hpoidettu lihasperäisinä, röntgenit otettu viime syksynä niskasta jossa todettu oikoryhti. nyt olen pelännyt ihan tajuttomasti että minulla olisi tuo hodgkinin tauti.. minkälaisia ne oireet ovat olleet ja minkälainen ennuste parantumiseen..?olisin todella kiitollinen jos joku vastaisi. mitään patteja en itsestäni ole löytänyt.
Hodgkinin tauti????
6
1785
Vastaukset
- auttaa...
mitä enemmän mietit, sen "sairaampi" olet
- ap.....
mutta enpä usko että mielisairaus nostaa veriarvojani... ja olen oikeasti kipeä rintarangasta, en kuvittele kipuani.
- ainakaan
Mikään oireistasi tai kokeistasi ei sovi siihen.
- Hodgin
Minulla oli hartiakipuja joita hoidettiin aluksi fysioterapialla ja sitten kaulalle nousi patti jolloin lääkäri laittoi lisätutkimuksiin. Hartiakivut johtuivatkin siitä että soliskuopassani oli surentunut imusolmuke. Mutta usein tämä tauti on kivuton. Eikä näy välttämättä edes verikokeissa. Itselläni oli alhainen hemoglobiini ja kohonneet trombosyyttiarvot. Tämä sairaus todetaan usein juuri kaulalle nousseen patin takia. Tämä patti on suurentunut imusolmuke josta otetaan koepala tai neulanäyte.
- tavaton
pyydä kuvaus siitä rintalastasta vai mistä se nyt oli!!
Miehelläni oli hillitön kutina ja muistaakseni kävi myös rintaan.. Ja eka hoidettiin eläinallergiana yms. Eräs fiksu (4. lääkäri) hoksasi ottaa kuvat ja löytyi kämmenen kokoinen kasvain... Hodking lymfooma....
Ennuste on hyvä kun mahdollisimman heti löytää... Hoidot vain helvetilliset!! - Patti rangassa
Olisko Tietzen syndrooma kysessä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770