Tuntuuko miehen ja naisen peppu

erilaiselta?

Tuntuuko miehen ja naisen peppu erilaiselta? Jos kuvitellaan näin, että pistetään side silmille ja uskotellaan että peppu on naisen mutta se onkin miehen, niin huomaako sen?

10

6018

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Gianno Luca

ei varmaankaan mitään eroa. olen mies ja ei tule tilannetta, että side silmillä panisin ketään, mutta selvennyksenä, että en ikinä panisi miestä. eli vaikka paikallinen tunne on sama, niin kyllä se vaatii sen, että se on naisen ihanainen peppu, mihin pannaan.

kukin toki tyylillään...

• kokemusta on

Olen nussinut kolmea naista anaaliin (yhteensä ollut noin 120 eri naisseksikokemusta, ja vain 3 antoi anaaliin) ja kahta shemalea (transua). Molemmilla ihan samanlainen reikä, tiukka, nautinnollinen ja ahnas. Jopa pepun muoto takaapäin pannessa on samankaltainen. Transussa vielä se hyvä puoli että voi itse ottaa suihin häneltä, tuo lisäväriä ja kiihoketta seksiiin.

• Peppua

Olis tosi kiva saada peppua, naiselta tai mieheltä, ei väliä. Antaisinkin miehelle mielelläni. Kaikista unelmista ei kuitenkaan tule totta...

• tvsusanna1
        Peppua kirjoitti:

Olis tosi kiva saada peppua, naiselta tai mieheltä, ei väliä. Antaisinkin miehelle mielelläni. Kaikista unelmista ei kuitenkaan tule totta...

Olen shemale ja haluaisin imeä kullia ja ottaa sitä peppuuni...

• mielitekisi
        tvsusanna1 kirjoitti:

tietysti myös shemaleakin. Kauniit sellaiset ovat tosi seksikkäitä. Netistä olen silloin tällöin katsonut. Taitaa Suomessa olla vain tosi harvassa sellaiset.

• Anonyymi
        Peppua kirjoitti:

Saat

• Anonyymi
        tvsusanna1 kirjoitti:

Sopii

• Stadin kundilla on kokemusta molemmista et sillei hei! Jos ajatellaan pelkän reiän ominaisuuksia, niin miehillä tuntuu olevan taito supistella peräsuolta tahdonalaisesti et sillei hei! Se tekee todella gutaa! Toisaalta naisen kanssa se on herkempää. Miehen kanssa rajumpaa: Siinä tanner jyskää ja aitaa kaatuu, kun kaksi jannua nai et sillei hei!

Ja jos haetaan "kolmatta sukupuolta" eli transua, niin onhan sitäkin tullut kokeiltua - joskin vain kerran. Teppo sanoisi, että tyypillinen miehen perse ja sinällään hieno kokemus.

• Anonyymi

Olen saanut naida sekä naisia ja miehiä anaaliin. Jokainen reikä on tietyllä tavalla yksilöllinen, mutta jotenkin tuntuu että naisten reikä olisi hieman joustavampi. Johtuuko sitten lantion luuston rakenteesta tai esim. miehen eturauhasesta. En tiedä. Kumpikin on kyllä pääsääntöisesti tuntunut samalta ja nautinnolliselta.

• Anonyymi

Ei ole eroa miestä en ole pannut. Oma ja vaimon "rööri"hyvinkin tuttu

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP jo 100 % suositumpi kuin persut

Kertoo Hesarin uusin kannatuskysely. Demareiden kannatus on miltei tuplat verrattuna persuihinl. Suomen kansa ei selväst
      Maailman menoa
      218
      14222
    2. Ikävä sinua mies

Vuosia kuluu, mutta tunteet ei ole hävinnyt. Tasoittuneet toki, kun ei olla nähty. Järki palannut päähän kuitenkin. Se i
      Ikävä
      56
      6126
    3. Mikä tämä henkilö mahtaa touhuta Parkanossa

Kamalaa https://www.ylasatakunta.fi/teksti/pirkanmaan-karajaoikeus-vangitsi-koiran-tappamisesta-epaillyn-6.68.127794.b58
      Parkano
      69
      5233
    4. Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen

No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat
      Maailman menoa
      295
      3955
    5. Valtavasti suomalaisia asunnottomina, mutta ei yhtään somalia

tai muuta kehitysmaalaista. Mites tässä näin kävi? Tiedän hyvin, että esim. somaleita lentää ulos mm. Hekan asunnoista,
      Maailman menoa
      143
      3675
    6. PS ylivoimainen nousija myös HS:n gallupissa, SDP laskee taas

https://www.verkkouutiset.fi/a/hs-gallup-sdpn-suosio-laskee-ps-nousussa/#0a7d2507 Ylivoimainen viime kuukausien nousija
      Maailman menoa
      126
      3667
    7. Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä

Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.
      Maailman menoa
      85
      2170
    8. Maajussi-Ville herättää kysymyksiä - Etsiikö oikeasti rakkautta vai mainostaako oliiviöljyä?

Mitä mieltä olet: etsiikö Ville rakkautta vai mainostaako oliiviöljyään? Maajussille morsian -ohjelmassa yksi maajusseis
      Maajussille morsian
      17
      1527
    9. Kovia syytöksiä Stefan Thermaninsta.

Jättänyt taas maksamatta kohuliikemies, hupparit ja muita ostamiaan tavaroita. On soiteltu liikkeestä ja Stefan iskenyt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      160
      1353
    10. Totuuspuolueen johtaja Jaana "prinsessa Leia" Kavonius on vangittu

Kavonius määrättiin jo keväällä 2024 poissaolevana vangittavaksi todennäköisin syin epäiltynä 13 vainoamisesta ja 24 kun
      Maailman menoa
      340
      1317
    Aihe