Tuntuuko miehen ja naisen peppu erilaiselta? Jos kuvitellaan näin, että pistetään side silmille ja uskotellaan että peppu on naisen mutta se onkin miehen, niin huomaako sen?
Tuntuuko miehen ja naisen peppu
10
6018
Vastaukset
- Gianno Luca
ei varmaankaan mitään eroa. olen mies ja ei tule tilannetta, että side silmillä panisin ketään, mutta selvennyksenä, että en ikinä panisi miestä. eli vaikka paikallinen tunne on sama, niin kyllä se vaatii sen, että se on naisen ihanainen peppu, mihin pannaan.
kukin toki tyylillään... - kokemusta on
Olen nussinut kolmea naista anaaliin (yhteensä ollut noin 120 eri naisseksikokemusta, ja vain 3 antoi anaaliin) ja kahta shemalea (transua). Molemmilla ihan samanlainen reikä, tiukka, nautinnollinen ja ahnas. Jopa pepun muoto takaapäin pannessa on samankaltainen. Transussa vielä se hyvä puoli että voi itse ottaa suihin häneltä, tuo lisäväriä ja kiihoketta seksiiin.
- Peppua
Olis tosi kiva saada peppua, naiselta tai mieheltä, ei väliä. Antaisinkin miehelle mielelläni. Kaikista unelmista ei kuitenkaan tule totta...
- tvsusanna1
Peppua kirjoitti:
Olis tosi kiva saada peppua, naiselta tai mieheltä, ei väliä. Antaisinkin miehelle mielelläni. Kaikista unelmista ei kuitenkaan tule totta...
Olen shemale ja haluaisin imeä kullia ja ottaa sitä peppuuni...
- mielitekisi
tvsusanna1 kirjoitti:
tietysti myös shemaleakin. Kauniit sellaiset ovat tosi seksikkäitä. Netistä olen silloin tällöin katsonut. Taitaa Suomessa olla vain tosi harvassa sellaiset.
- Anonyymi
Peppua kirjoitti:
Saat
- Anonyymi
tvsusanna1 kirjoitti:
Sopii
Stadin kundilla on kokemusta molemmista et sillei hei! Jos ajatellaan pelkän reiän ominaisuuksia, niin miehillä tuntuu olevan taito supistella peräsuolta tahdonalaisesti et sillei hei! Se tekee todella gutaa! Toisaalta naisen kanssa se on herkempää. Miehen kanssa rajumpaa: Siinä tanner jyskää ja aitaa kaatuu, kun kaksi jannua nai et sillei hei!
Ja jos haetaan "kolmatta sukupuolta" eli transua, niin onhan sitäkin tullut kokeiltua - joskin vain kerran. Teppo sanoisi, että tyypillinen miehen perse ja sinällään hieno kokemus.- Anonyymi
Olen saanut naida sekä naisia ja miehiä anaaliin. Jokainen reikä on tietyllä tavalla yksilöllinen, mutta jotenkin tuntuu että naisten reikä olisi hieman joustavampi. Johtuuko sitten lantion luuston rakenteesta tai esim. miehen eturauhasesta. En tiedä. Kumpikin on kyllä pääsääntöisesti tuntunut samalta ja nautinnolliselta.
- Anonyymi
Ei ole eroa miestä en ole pannut. Oma ja vaimon "rööri"hyvinkin tuttu
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP jo 100 % suositumpi kuin persut
Kertoo Hesarin uusin kannatuskysely. Demareiden kannatus on miltei tuplat verrattuna persuihinl. Suomen kansa ei selväst21814222Ikävä sinua mies
Vuosia kuluu, mutta tunteet ei ole hävinnyt. Tasoittuneet toki, kun ei olla nähty. Järki palannut päähän kuitenkin. Se i566126Mikä tämä henkilö mahtaa touhuta Parkanossa
Kamalaa https://www.ylasatakunta.fi/teksti/pirkanmaan-karajaoikeus-vangitsi-koiran-tappamisesta-epaillyn-6.68.127794.b58695233Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen
No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat2953955Valtavasti suomalaisia asunnottomina, mutta ei yhtään somalia
tai muuta kehitysmaalaista. Mites tässä näin kävi? Tiedän hyvin, että esim. somaleita lentää ulos mm. Hekan asunnoista,1433675PS ylivoimainen nousija myös HS:n gallupissa, SDP laskee taas
https://www.verkkouutiset.fi/a/hs-gallup-sdpn-suosio-laskee-ps-nousussa/#0a7d2507 Ylivoimainen viime kuukausien nousija1263667Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä
Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.852170Maajussi-Ville herättää kysymyksiä - Etsiikö oikeasti rakkautta vai mainostaako oliiviöljyä?
Mitä mieltä olet: etsiikö Ville rakkautta vai mainostaako oliiviöljyään? Maajussille morsian -ohjelmassa yksi maajusseis171527Kovia syytöksiä Stefan Thermaninsta.
Jättänyt taas maksamatta kohuliikemies, hupparit ja muita ostamiaan tavaroita. On soiteltu liikkeestä ja Stefan iskenyt1601353Totuuspuolueen johtaja Jaana "prinsessa Leia" Kavonius on vangittu
Kavonius määrättiin jo keväällä 2024 poissaolevana vangittavaksi todennäköisin syin epäiltynä 13 vainoamisesta ja 24 kun3401317