Olisin todella kiitollinen jos joku Haniassa ja erityisesti Agia Marinassa vierailli voisi kertoa lomastaan. Ihan ruohonjuuritasolta...
Hania pikkukylineen; erityisesti Agia marina
2
691
Vastaukset
- minttu
Oon ollut siinä ihan parin kilometrin päässä Agia Marinasta, Plataniaksen kylässä kesällä -95. Paikka oli aivan ihana, hotelli todella hyvä, upeet uimarannat, hyviä ruokapaikkoja... aivan läheltä löytyi myös aitoa kreikkalaista elämää, nimittäin Plataniaksen yläkylässä oli ainoastaan paikallista asutusta. Myös iltaelämää löytyi vaikka paikka pieni olikin. Haniaan on hyvät yhteydet, bussejahan menee ihan 20 minuutin välein. Haniassa on paljon hyviä ravintoloita ja todella hyvät ostosmahdollisuudet. Hauskaa matkaa siis sulle, et varmasti tule pettymään paikkaan!
- Elma
Olin viime lokakuussa Agia Mariassa. Kylää ei voi todellakaan sadoa pieneksi idylliseski, koska se ei ole erillinen kylä, vaan kaikki kylät ovat sulautuneet yhteen Haniasta alkaen. Et erota niitä toistaan muuten kuin kylteistä tien varressa. Agia Marinasta on noin reilu kilometri Plataniakseen, jossa mekin kävimme joka ilta syömässä. Suosittelen yläkylässä paikkaa nimeltä Old Village, todella ihana ruoka ja mahtava palvelu. Mekin söimme yhtenä iltana ravintolan keittiössä, kun tuli sadekuuro ja ravintola oli muuten täynnä. Kannattaa vuokrata auto ja käydä Samarian rotkolla sekä Paleohoran kylässä, joka on etelärannalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k1144388Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k783190- 991444
- 861316
- 92858
Lähes kaikki keskustelut kasvotusten
on olleet tärkeitä. Hänen luonne ja ulkokuori, niiden yhdistelmä. Se kaiken keskellä oleva osa on minulle hänessä kaikk21696Omasp hakenut Fincapia ja Gapconia konkurssiin perjantaina 5.6
Ilkka ei ole vielä ehtinyt uutisoida, mutta Omasp on jättänyt 5.6 konkurssihakemuksen Fincapia ja Gapconia koskien. Ilka18693- 42677
Tämän palstan naiseksi esittäytyvät
Ovatkin kuulemma oikeasti sukupuoleltaan miehiä. Pitääkö paikkansa?111653- 43639