Viasat on varsin mielenkiintoinen paketti. Minulla kanavat tulevat sateliitin kautta, ja tänään hävisivät kaikki kotimaiset. Myös kaikki tiedot kanavista hävisivät.
Onko näin käynyt muillekin, ja osaisiko joku neuvoa blondia miten saan ne takaisin näkymään?
Kotimaiset kanavat hävisit
7
1270
Vastaukset
- Viasatin tiedote
Ylen ja Nelosen kanavat jatkossa antennidigiboksin kautta
Tiedote 28.3.2008
YLEN JA NELOSEN KANAVAT JATKOSSA ANTENNIDIGIBOKSIN KAUTTA
Teemme tilaa uusille HD-kanavillemme sekä alati laajenevalle maksu-tv-tarjonnalle. Huhtikuussa poistuvat satelliittilähetyksistämme aiemmin mukana olleet Ylen ja Nelosen kanavat, jotka näkyvät jatkossakin normaalisti peruskanavina antenniverkon kautta.
Ylen ja Nelosen lähetyksiä seurataksesi tarvitset jatkossa antenniverkon digiboksin tai digisovittimella varustetun television. Mikäli sinulla ei vielä ole antenniverkon digiboksia, saat sen pelkän toimitusmaksun hinnalla internetissä osoitteessa www.viasat.fi/digiboksi. Tarjous koskee vain asiakkaita, joilla on voimassaoleva Viasat-satellittipakettitilaus.- ongemiameilläkin
Mielenkiintoista. Meille hankittiin viasat kun muuten suomalaiset kanavat eivät näkyneet, antenni on niin heikkosignaalinen. Ja nyt sitten menevät lakkauttamaan ne kanavat. Tosi hyvää palvelua.
- Nimetön
ongemiameilläkin kirjoitti:
Mielenkiintoista. Meille hankittiin viasat kun muuten suomalaiset kanavat eivät näkyneet, antenni on niin heikkosignaalinen. Ja nyt sitten menevät lakkauttamaan ne kanavat. Tosi hyvää palvelua.
Meillekin hankittiin aikanaan viasatti just sen takia kun sai edullisesti nuo ylet ja nelkun .
Laitoin jo viasatille tulikivenkatkuisen viestin mut tuskin siitä enää mitään hyötyä on.
Taitaa olla sopimusta vielä vajaa vuos jälellä muuten lopettasin mokoman heti. (Mitenkähän jos purkas tuon sopimuksen kesken tuliskohan jotain kustannuksia, pitäs kai ettii ne paprut jostain.)
Näyttäs muuten tuolla Canaldigitalilla nuo kanavat vielä olla tarjonnassa joten sitä sitte. - Myöskin Vittuuntunut
Nimetön kirjoitti:
Meillekin hankittiin aikanaan viasatti just sen takia kun sai edullisesti nuo ylet ja nelkun .
Laitoin jo viasatille tulikivenkatkuisen viestin mut tuskin siitä enää mitään hyötyä on.
Taitaa olla sopimusta vielä vajaa vuos jälellä muuten lopettasin mokoman heti. (Mitenkähän jos purkas tuon sopimuksen kesken tuliskohan jotain kustannuksia, pitäs kai ettii ne paprut jostain.)
Näyttäs muuten tuolla Canaldigitalilla nuo kanavat vielä olla tarjonnassa joten sitä sitte.Lukekaapa Viasatin soppari kohta 14
Ovat selvästi tehneet sopimusrikon !!!! - Nimetön
Myöskin Vittuuntunut kirjoitti:
Lukekaapa Viasatin soppari kohta 14
Ovat selvästi tehneet sopimusrikon !!!!mutta sopimuksen purusta kesken sopimuskauden joutuu kohdan 9. mukaan pulittamaan kertakorvauksena 300 euroa. Siis jos on tehnyt tollasen pakettitarjous-sopimuksen esim. 24 kk ja sitte laitteet omaks .
Hyvin ovat selustan turvanneet. - arkeo
Joopa, joo.
Saat VIASATILTA DIGIBOXIN toimitushintaan A/ 50 euroa.
Boxe saa mm. Gigantista 30 eurolla.
KYSE ON SIIS VIASATIN YRITYKSESTÄ RAHASTAA KERRALLEEN MAKSETTUSTA KANAVAPAKETISTA UUDELLEEN.
EIPÄ MUUTEN DIGIBOKSI PALJON AUTO JOS EI OLE ANTENNIA.
ANTENNEJA EI KAIKKIIN PAIKKOIHIN SUOMESSA VOI LAITTAA, JOTEN VIASAT ON TODELLA PASKASAT - arkeo
Nimetön kirjoitti:
mutta sopimuksen purusta kesken sopimuskauden joutuu kohdan 9. mukaan pulittamaan kertakorvauksena 300 euroa. Siis jos on tehnyt tollasen pakettitarjous-sopimuksen esim. 24 kk ja sitte laitteet omaks .
Hyvin ovat selustan turvanneet.EIKÖ TUO 300 EGEÄ TOIMI JOS OIKEUTEEN MENNÄÄN MYÖS VICEVERSA ELI PÄINVASTOIN.
Viasathan tässä on selkeä sopimuksen rikkoja!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1145925Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324037- 823342
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182976Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522034Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881994- 1431775
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui421763Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881559