paikalle...nauraisin vain piilossa. Siitä saisit!
Sitä saa mitä tilaa!
Voisin sopia kanssasi
7
1021
Vastaukset
- leikkimään
siellä on sulle hiekkalaatikko.
- hulluille?
hajuttoman hikisen hapannaaman hommaa
- Teekin niin.
Sen jälkeen en kyllä enää sua ikävöis..
- sopii yrittää
en yhtään ihmettelisi vaikka tekisit minulle niin kuka oletkin. Oletko nainen?
Ovat naiset sillä tavalla aina kohdelleet muutenkin. Paras olla varuillaan ja torjua jos joku sopii treffejä. Onhan se kyllä epäiyttävääkin että nainen kysyy ulos.
En varmaan itse ilmestykään paikalle HAHA! naureskellaan molemmat piilossa yömyöhään asti - epäilys
Naureskelkaa muuten vaan vapautuneesti.
- ilkeältä, miksi joku
haluaisi niin tehdä ? Jos minulle tapahtuisi niin, voisin päätellä, että ehkä hän ei ollut aivan sellainen kuin olin luullut. Olisiko sitten muka mielenkiintoista seurata sen odottavan henkilön pahastumista ..? Vähän epäilen.
- mulle noin
niin tulisinkin ja hakisin hänet esiin sieltä piilosta. Mitäs läksit ja menit lupaamaan mulle treffit ... NYT treffaillaankin sitten heti kunnolla ja vuosien edestä! Sellaista piiloa ei olekaan josta ...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974399Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293273No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351368
- 10999
- 32996
- 25990
- 153985
- 6914
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862