pahat neitsyet

vaaka nainen

Neitsyt on paha ilkeä petomainen.Ei osaa olla kohtelias ja jää haavi auki, jos tulee ongelma. Ei osaa päättää mitään. Kysyy aina mitä minä haluan, vaikka en halua mitään ja se alkaa ärsyttää.
Mitä pahaa neitsyt on sulle tehnyt?

10

1148

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • neitsykäinenn

      No voi itkujen itku ja valitusten valitus! Milleköhän planeetalle sutkin pitäis lähettää et saisit purkaa ittees sillai ettei meiän tarttis kuulla siitä...

      • Vaaka nainen

        Menkää muut hevon kuuseen


      • nuija ja tosi vaaka
        Vaaka nainen kirjoitti:

        Menkää muut hevon kuuseen

        Hahaha, mahtaa vaakanainen olla kateellinen neitsyelle joka saa huomiota uskomattoman ihanalla persoonallaan... vaakanaiset jää ruikuttamaan rannalle :D


    • nipsu___123

      Kysymys taitaakin olla, että SINÄ et kykene Vaakana paljon päättelemään, etkä ottaa asioita kauniiseen käteesi ja tehdä asioita itse vaan odotat että joku muu ne tekee ja sitten kun Neitsyt ei suostunutkaan lukemaan ajatuksiasi niin itkettää. Ja eikö se ole KOHTELIASTA että kysytään mitä toinen haluaa.

      • vain itsestään kiinnostunut

        Ei neitsytmies ole kiinnostunut toisen ajatuksista, mielipiteistä taikka tarpeista. Neitsyttä kiinnostaa vain hän itse!


      • hohhoijaaaaa
        vain itsestään kiinnostunut kirjoitti:

        Ei neitsytmies ole kiinnostunut toisen ajatuksista, mielipiteistä taikka tarpeista. Neitsyttä kiinnostaa vain hän itse!

        jaksat jauhata tästä "itsekeskeisestä" neitsytmiehestä? Alkaa olemaan jo viihteen puolta tämä, mitäpä jos kuitenkin kokeilisit sitä sinun paljon puhutta itsekeskeisyyttä ja menisit tosiaan itseesi? Voisi tehdä ihan hyvää meille, saataisiin mekin aikaa olla "itsekeskeisiä ja kuluttaa aikamme omien ajatusten parissa". Meitä tosiaan kiinnostaa vain "itsemme" koska tuollanen älykääpiö ei sytytä.


      • huonoja vaakoja
        hohhoijaaaaa kirjoitti:

        jaksat jauhata tästä "itsekeskeisestä" neitsytmiehestä? Alkaa olemaan jo viihteen puolta tämä, mitäpä jos kuitenkin kokeilisit sitä sinun paljon puhutta itsekeskeisyyttä ja menisit tosiaan itseesi? Voisi tehdä ihan hyvää meille, saataisiin mekin aikaa olla "itsekeskeisiä ja kuluttaa aikamme omien ajatusten parissa". Meitä tosiaan kiinnostaa vain "itsemme" koska tuollanen älykääpiö ei sytytä.

        Aikansa kun toistaa sama asiaa, niin viihdettä siitä tulee. Tarpeellinenkin sanottava jää joutavan tunnepitoisen meuhkaamisen alle. Toisaalta nämä kekustelut vahvistavat käsitystä vaakanaisista tai monet asianperehtymättömät oppivat tuntemaan nämä kaksi merkkiä. Mutta mutta, miksi ihmeessä pitää tuota asiaa työstää oikein apinan raivolla. Joku hoitaa itseään.
        Miten ylipäätään voi tuntea toista, jos ei tunne itseään. Kekustelu on ollut todella tunnepitoista ja lapsi on heitetty pesuveden mukana.


      • opi omista
        huonoja vaakoja kirjoitti:

        Aikansa kun toistaa sama asiaa, niin viihdettä siitä tulee. Tarpeellinenkin sanottava jää joutavan tunnepitoisen meuhkaamisen alle. Toisaalta nämä kekustelut vahvistavat käsitystä vaakanaisista tai monet asianperehtymättömät oppivat tuntemaan nämä kaksi merkkiä. Mutta mutta, miksi ihmeessä pitää tuota asiaa työstää oikein apinan raivolla. Joku hoitaa itseään.
        Miten ylipäätään voi tuntea toista, jos ei tunne itseään. Kekustelu on ollut todella tunnepitoista ja lapsi on heitetty pesuveden mukana.

        sanoistasi!


      • herkkä kauris
        vain itsestään kiinnostunut kirjoitti:

        Ei neitsytmies ole kiinnostunut toisen ajatuksista, mielipiteistä taikka tarpeista. Neitsyttä kiinnostaa vain hän itse!

        ..jokainen huolehtisi omista tarpeistaan (esim. ottamalle ne esille ja VAATIMALLA tiettyjä asioita, ei tarvi aina tossun alla ruikuttaa)?!

        Ei sitten kumppanin tarvi olla sormi suussa arvailemassa että mitähän se vaaka nyt murehtii/mitä tällä kertaa on tehty väärin YM YM. kun tuntuu aika usein että se suun avaaminen on niin hankalaa.

        Kertokaa ne asiat ajoissa kumppanille, älkää suhteen päätyttyä tulko valittamaan nettipalstoille miten itsekäs se neitsyt onkaan kun se ei edes ajatuksia osaa lukea!

        Mitähän vielä..


    • ntsyt

      ei,ei,ei ja vielä kerran ei.
      mieti ,oletkohan ite ollut paha,ilkee ja petomainen?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      147
      10682
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3033
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      206
      2849
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2137
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1888
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1709
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1656
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1597
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1543
    10. 82
      1478
    Aihe