Panda

mennyt pilalle

Muutama trokari livahti 30.3. myyjien ovesta sisään. Ei hyvä! Ja lisäksi Pandalle oli tullut iso joukko ammattikaiuppiaita. Ei hyvä, kun pöytä on kuitenkin hintava.

10

718

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huomasin

Itse kävin kanssa pari viikkoa sitten ja olin paikalla kun aukesi. Kuulin myyjien juttelevan, että trokarit oli jo ostaneet kaikki parhaimmat tavarat. Että silleen. Eipä Valtteriinkaan kannata mennä, venäläiset on siellä klo 7 päivystämässä jätesäkkien kanssa ja vievät kaiken, ihan kaiken. Siis sieltä ei saa paljon mitään vaikka olis klo 7.45 paikalla, jos ei tunge ihan väkisin kasseille. Vituttaa.

• öööööööööööööööö

että trokareilla itsellään usein myyntipaikka siellä, joten ostavat kaiken ennen Pandan aukeamista. Mä en kanssa jaksa noita ammattimyyjiä, ei viitsi hintaakaan kysellä. Niitä kaikki paikat täynnä. Ihmettelen, että kuka ostaa Valtterista eräältä mummolta kirjoja ( myy kulmauksessa). Hinnat ovat ihan sairaita. Kulahtaneita lastenkirjoja, joilla ei mitään arvoa 4 e ja ö-luokan romaaneja 4-10 e. Kummastuttaa että kuka hitto niiltä ostaa noilla hinnoilla? Huutiksestakin sa paljon halvemmalla ja suoraan postiluukusta sisään.

• he tekevät
        öööööööööööööööö kirjoitti:

että trokareilla itsellään usein myyntipaikka siellä, joten ostavat kaiken ennen Pandan aukeamista. Mä en kanssa jaksa noita ammattimyyjiä, ei viitsi hintaakaan kysellä. Niitä kaikki paikat täynnä. Ihmettelen, että kuka ostaa Valtterista eräältä mummolta kirjoja ( myy kulmauksessa). Hinnat ovat ihan sairaita. Kulahtaneita lastenkirjoja, joilla ei mitään arvoa 4 e ja ö-luokan romaaneja 4-10 e. Kummastuttaa että kuka hitto niiltä ostaa noilla hinnoilla? Huutiksestakin sa paljon halvemmalla ja suoraan postiluukusta sisään.

Niin juuri sen takia onkin aivan järjetön sääntö että "ostajat" pääsevät sisään myöhemmin.
        No Saavat tietenkin kirpparin pitäjät ja vakimyyjät penkoa normaali myyjien tavarat rauhassa. Kesäisin sentään löytyy vielä aitoja kirpputoreja.

• kirppiskauppias
        he tekevät kirjoitti:

Niin juuri sen takia onkin aivan järjetön sääntö että "ostajat" pääsevät sisään myöhemmin.
        No Saavat tietenkin kirpparin pitäjät ja vakimyyjät penkoa normaali myyjien tavarat rauhassa. Kesäisin sentään löytyy vielä aitoja kirpputoreja.

Pandatori taitaa olla ainoa paikka jossa tämä järjetön sääntö on käytössa.
        Pääkaupunkiseudun muille kirppikselle pääsee ostajat sisään silloinkuin myyjätkin.
        Siksi käynkin muualla, yhden kerran olen käynyt Pandatorilla, avajaispäivänä, se riitti.

• muuallakin
        kirppiskauppias kirjoitti:

Pääkaupunkiseudun muille kirppikselle pääsee ostajat sisään silloinkuin myyjätkin.
        Siksi käynkin muualla, yhden kerran olen käynyt Pandatorilla, avajaispäivänä, se riitti.

Itse on törmännyt sellaiseen paikkaan jossa kirpparin pitäjä lyö kasiään yhteen ja hätistää ostajat pois kun uudet myyjät tulevat tuomaan itsepalvelu pöydille tavaraa.
        Myynti kun kuulemma alkaa vasta seuraavana päivänä.

• kirppiskauppias
        muuallakin kirjoitti:

Itse on törmännyt sellaiseen paikkaan jossa kirpparin pitäjä lyö kasiään yhteen ja hätistää ostajat pois kun uudet myyjät tulevat tuomaan itsepalvelu pöydille tavaraa.
        Myynti kun kuulemma alkaa vasta seuraavana päivänä.

Kysymyksessä olikin perinteiset kirppikset.

• sääntö
        kirppiskauppias kirjoitti:

Minusta on hyvä, että Pandalla ei pääse ostajat sisään. Tarkoitus olisi laittaa paikka rauhassa kuntoon, ilman kassin purku avustajia. Mielestäni henkilökunta voisi vahtia, ettei trokarit pujahda sisään. Ja niille ammattimyyjille voi jokainen heittää 1000 euron hintoja ennen ovien avausta!

• joppari myyjille
        sääntö kirjoitti:

Minusta on hyvä, että Pandalla ei pääse ostajat sisään. Tarkoitus olisi laittaa paikka rauhassa kuntoon, ilman kassin purku avustajia. Mielestäni henkilökunta voisi vahtia, ettei trokarit pujahda sisään. Ja niille ammattimyyjille voi jokainen heittää 1000 euron hintoja ennen ovien avausta!

Eikö kirpputorilla ole kuitenkin tarkoitus myydä ne tavarat eikä järjestellä niitä. Trokari myyjät (siis ammattimyyjät jotka ovat siellä myymässä ovat juuri niitä trokareita) ne aina levittelee liinoja myyntipöydille ja järjestelee tavaroita ja hinnat on aivan järjettömiä.

• kirppiskauppias
        sääntö kirjoitti:

Myyjät ostelee toisiltaan ja tässäkään tapauksessa ei varsinaisille asiakkaille jää mitään.

• Voi trokariparkoja
        öööööööööööööööö kirjoitti:

Olen tutustunut hieman syvemminkin tuohon Pandatorin ideaan, joka on mielestäni erittäin hyvä ja perusteltu. Valvontaa on saamani tiedon mukaan tarkoitus kehittää entisestään ja se koskee myös myyjiä. Trokareilla ei ole pöydillään juuri mitään myytävää ja se antaa mahdollisuuden lähteä ostoskierrokselle, kun muut järjestävät myyntipaikkojaan.

Jos olen käsittänyt oikein, niin Pandatorilla pyritään poimimaan myös myyjiä häiritsevät trokarit joukosta. Sitä tuskin kukaan pystyy takaamaan, että valvonta olisi täysin aukoton, mutta Pandatori on niitä harvoja ellei peräti ainoa kirpputori, jossa tuohon ongelmaan on haluttu sentään aidosti puuttua.

Trokareiden naamioiduista valituksista voi lukea, että valvonta taitaa toimia joidenkin mielestä jo ärsyttävänkin hyvin. :=) - Nämä valitukset ovat aivan liian läpinäkyviä varsinkin, kun tietää Pandatorilla vallitsevan todellisuuden.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      3
      2721
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2521
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      4
      2239
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      44
      1855
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1443
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1433
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      176
      1155
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1134
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1043
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      938
    Aihe