Kelo-cote - kokeilin, ei tuloksia
Zinkosal-P - kokeilin, ei tuloksia silläkään
Pirkan Sinkkivoide - ja minähän en luovuta! :D ei auttanut
mahdolliset keinot, jotka vielä kokeilematta:
Avene Cicalfate
MSM (en kyllä halua kokeilla kun viimesenä keinona)
mikrohionnat/kuorinnat tms - no joo...
olen 15-v. tyttö ja nuoruus melkein pilalla näiden arpien täynnä joita on kaikkialla paitsi poskissa ei kauheesti!:(
onko vielä joitakin vaihtoehtoja jotka ovat auttaneet oikeasti? kertokaa ja auttakaa! pyydän...... :o :)
arvet- mitä kokeilen?
6
2656
Vastaukset
- -----------
miksei msm:ää? mulla toiminu hyvin ja alle kuukauden käyttänyt, kannattais koittaa.
- smiii
kannattais kyl todellakin kokeilla msm, ite ottaisin sen ekaks vaihtoehdoks noista enkä vikaks :)
- tokiohotel4ever
smiii kirjoitti:
kannattais kyl todellakin kokeilla msm, ite ottaisin sen ekaks vaihtoehdoks noista enkä vikaks :)
mikä tän virallinen nimi sitten on? mistä tätä saa? hinta? onko sivuvaikutuksia ? onko tämä joku ravintolisä vai mikä (mihin on oikeasti tarkoitettu)? miten mopeasti auttoi arpiin ja lähtivätkö ne kokonaan vai haalentuivat?
KIITOS!:DD - smiii
tokiohotel4ever kirjoitti:
mikä tän virallinen nimi sitten on? mistä tätä saa? hinta? onko sivuvaikutuksia ? onko tämä joku ravintolisä vai mikä (mihin on oikeasti tarkoitettu)? miten mopeasti auttoi arpiin ja lähtivätkö ne kokonaan vai haalentuivat?
KIITOS!:DDesim voi tilata..
http://www.pihtipudas.net/kuntositi/sivu.php?ID=11
ite tilasin tuolt sen kokeilupakkauksen sitä jauhetta, on kyl tosi pahan makusta pakko myöntää mut kyl sen jotenki mehun kans saa alas =)
tota ennen söin luontaistuotekaupasta ostettuja kapseleita, ne oli silleen aika kalliita ainaki verrattun noihin kunto-sitin hintoihin.. purkki mis 80 kapselia makso 25e. mut jossain saattais olla halvemmalla. ne kapselit oli must helpompi ottaa mut jauhe imeytyy kuitenki paremmin.
Mulla on haalentunu msm:n käytön myötä arvet tosi paljon. Ei kuitenkaan vielä kokonaan. Mustapäät on lähteny tosi hyvin pois tolla msm:llä
tuolla on viel lisää tietoa, en jaksa ite kirjottaa =)
http://www.finnmsm.fi/Edut_MSM4.htm
- ei msm
miksi viimeisenä msm,pelkäätkö jotain?
- 14584
mun mielest se avenen cicalfate toimi parhaiten ja sit on vielä eri kuorintoja :) älä luovuta, ku en itekkää luovuttanu :)
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "823917Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242851No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452282- 341291
- 10879
- 130855
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12801- 6774
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124736- 11710