Hei, onko kelle käynyt näin? Ensin dieettaa monta vuotta, sitten alkaa ahminta. --> Ja hulluksi tulee! Onko kohtalotovereita?
Anoreksiasta bulimiaan?
4
401
Vastaukset
- n-vm-83
mulla ollu anoreksia noin 12 vuotta sitte, sitte pikkuhiljaa ahmimiset lisäänty ja muuttui bulimiaks. se oli tosiaan kauheeta kun alussa ei viel ees saanu kunnolla oksennettua ja paino nousi noin 15 killoo.. nyt oon siis ollu 12 vuotta bulimikko, oon 25 vuotias ja tännäänkin tullu ahmittua ja oksennettu 4 kertaa.. tää on ihan hullua ja ei loppuu näy! =(
- minä olen
Arh... sekoo pää. Kauheita omantunnon tuskia ja epätoivoa. Olisimpa taas anorektikko... mielummin anoreksia kuin bulimia!
- mielummin
minä olen kirjoitti:
Arh... sekoo pää. Kauheita omantunnon tuskia ja epätoivoa. Olisimpa taas anorektikko... mielummin anoreksia kuin bulimia!
anoreksia kuin bulimia! vaihtaisin millon vain!
- ...
Sairastin pari vuotta anoreksiaa, nyt on bulimia. Jo anoreksia-aikoina oli vaikeaa, mutta tää on ihan mahdotonta!
Anoreksia ei mennyt mulla niin pahaksi, että oisin joutunut sairaalaan. Bulimia mut voi sinne viedä. Tää on kauheeta kun on koko ajan paha olo syömisestä ja oksentamisesta. Oon myös lihonut paljon. Anoreksia-aikoina olin edes laihempi ja niinä päivinä, kun ei heikottanut, oli hyvä ja kevyt olo..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242371Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3441961Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä241856Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101653Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581478Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121022Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu17980- 63855
- 55840
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2798