olen kauheen ihastunut mieheen joka käy työpaikallani sillon tällön. se ei ole mikään maailman komein tyyppi ja on vähän outo sillee, joskus jutellaa muutama minuutti ja joskus vaa ei. jotenkin vaa tuntuu että sen kans voi heittää ihan millasta läppää vaa ja ollaa samal aaltopituudel. mut ei se sellanen oo, jota pyyettäs kahville tms, pikemminkin sellanen että vois hypätä petii ekaks ja kattoo sitten, päästäskö irti toisistamme. tavallaa niiku molemmille tuntuu olevan selvää missä mennää, mut mä oon se ihastunu osapuoli enkä tiiä sen tunteista mitää.
mitenhä mä etenen tän kans? jotenkin tää punastelu ja sanojen sotkemine sais loppuu, mut en kai mä voi sille soittaa tai tekstata noin vain, vai meenks mä vaan käymää sen luona ja annan kaikeni? mä en oo mikää ujo pupu, mut jotenkin toi ikä on alkanu tuomaa tälläsii estoi, ettei toimi suin päin. Ei se mies oo ku pari vuotta mua nuorempi, joten se ikä ei ois este...oon nähny sen muutenkin ku töis muutaman kerran, muttei sen kummemin oo oltu juttusil, ei oo ollu sellasta tilaisuutta.
tää nyt on näin
nainen kioskista
2
762
Vastaukset
- kioskilla käynyt
....olet,kirjoituksesi tuntuu jotenkin tutulta minulle =)
- kiska-asiakas
ja S- merkkistä olutta, olenko oikea? Ei oikealla tätösellä mitään kiskaa oo, vaan oikea anniskeluravinteli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134892Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293543No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501558
- 411480
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241334- 141222
- 271128
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221057