Etkö voisi hankkiaa telepaattisia kykyjä? Kyllä se sunlaiselta fiksulta mieheltä onnistuis. ;) Kumpa osaisit lukea ajatukseni, kun en itse uskalla millään tavalla ihailuani, ihastustani, kutkuttavia ajatuksiani sinulle ilmaista. Pelkään ettet tajua, että luulet että olet mulle ilmaa.. Vaikka ajattelen sinua jatkuvasti, ihan liikaa.
Roikun loppuunpalaneessa toimimattomassa parisuhteessa, yksinjäämisen pelosta. Ehkä sinä et varattuun tyttöön katsoisikaan?
Tuntuu niin toivottomalta.. Sinäkin olet vähän ujonpuoleinen, aloitetta olisi kai turha odottaa sieltäkään suunnalta vaikka lämpimiä tuntemuksia olisikin?
Ainoa vaihtoehto mikä kuulostaisi edes jotenkin järkevältä, olisi, että viettäisimme aikaa yhdessä vapaa-aikanakin. Vaikka porukassa.. ..aluksi.. Sitten ehkä uskaltaisin lähestyä sinua helpommin.
Mutta tämä kaikki on vain, JOS sinä tuntisit samoin.
Lue miun ajatukset
5
825
Vastaukset
- M>n
.. täältä palstalta. Näin se onnistuu vähemmän fiksultakin :) Sun ajatukset oli niin kivoja ja mun haaveisiin sopivia että luvallasi lainaan niitä ja yritän ensi yönä unessani liimata ne Hänen päänsä yläpuolella olevaan ajatuskuplaan. Jos se onnistuisi niin aamulla mulla olisi varmasti hyvä, joskin toisaalta haikea mieli. Jokaisen kultareunaisen pilven keskellä kun on yleensä se harmaa tylsä pilvi :(
Kiitos tästä aloituksesta ja aurinkoisia päiviä sulle .....- n>M
Pöh, jos sie oisit sie, niin tylsästä luonteesta ei olisi tietoakaan. Päinvastoin, vaatimattomuus kätkee niin paljon kiinnostavaa sisälleen.. :)
- M>n
n>M kirjoitti:
Pöh, jos sie oisit sie, niin tylsästä luonteesta ei olisi tietoakaan. Päinvastoin, vaatimattomuus kätkee niin paljon kiinnostavaa sisälleen.. :)
olen vielä vaatimattomampi sisältä .. joten mä en ehkä sitten olekaan mä :( .. :)
Kuuntelisin kuitenkin vielä mielelläni sun ajatuksiasi. Yrittäisitkö nyt ajatella ooooikein kovasti että missä haluaisit kohdata hänet .. tai parempi taitais olla jos kirjoittaisit sen tänne. Kirjoita tosi cryptisesti ja sisäpiiri-vihjeitä käyttäen niin ehkä hän sattuu näkemään sen ja ymmärtää heti mistä on kymysys .. vaikka me muut ollaan yhtä pihalla kuin lumiukot keväisessä auringonpaisteessa ..
*rohkaisevia ajatuksia sinnepäin* - n>M
M>n kirjoitti:
olen vielä vaatimattomampi sisältä .. joten mä en ehkä sitten olekaan mä :( .. :)
Kuuntelisin kuitenkin vielä mielelläni sun ajatuksiasi. Yrittäisitkö nyt ajatella ooooikein kovasti että missä haluaisit kohdata hänet .. tai parempi taitais olla jos kirjoittaisit sen tänne. Kirjoita tosi cryptisesti ja sisäpiiri-vihjeitä käyttäen niin ehkä hän sattuu näkemään sen ja ymmärtää heti mistä on kymysys .. vaikka me muut ollaan yhtä pihalla kuin lumiukot keväisessä auringonpaisteessa ..
*rohkaisevia ajatuksia sinnepäin*Hmm.. juu voi olla että ulkopuoliset olisivat hieman pihalla, sillä keskustelut ovat olleet suht lennokkaita (ja juuri siitä sinussa pidänkin). Luultavasti näemme maanantaina siellä missä aina. Mutta koska siellä on ehkä liikaa yleisöä, lähtisin mielelläni kanssasi vaikka retkelle metsään, jossa olisi ainakin yksi Mänty..
Menikö ihan ohi? Luultavasti ;) - M>n
n>M kirjoitti:
Hmm.. juu voi olla että ulkopuoliset olisivat hieman pihalla, sillä keskustelut ovat olleet suht lennokkaita (ja juuri siitä sinussa pidänkin). Luultavasti näemme maanantaina siellä missä aina. Mutta koska siellä on ehkä liikaa yleisöä, lähtisin mielelläni kanssasi vaikka retkelle metsään, jossa olisi ainakin yksi Mänty..
Menikö ihan ohi? Luultavasti ;)menin aivan metsään. Kurkotin kuuseen, kapsahdin katajaan, mutta sitä petäjää en sitten löytänyt.
Tämä lumiukko on nyt virallisesti pihalla sulamassa. Kohta porkkananenä putoaa maahan ja tuolta puskasta kurkisteleva luihun näköinen rusakko jo selvästi havittelee nauttia sen välipalakseen.
En mä sitten ollut se siun sie :(
Jospa oikea hän olisi sen verran fiksumpi kuin minä että osaisi lukea ajatuksiasi paremmin ja nappaisi talteen tuon vihjeesi .. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756