Me Naiset ym.naisten lehtien kallupien mukaa ,naiset pettävät useimmin kuin miehetxD
Herää kysymys mikä tilastollisesti sellupilaajien vaimojen "yöjuoksu-tilastot.
Aina missä on ollut löysityö niin ero ja parisuhde tappelut olleet tilastojen kärjes ???
No,vaihtelu virkistää,vai mitä ?
Ja pitäähän sänky lämmittää kun raskaan tyln raataja palaa ansiostaa uupuneena kotia... ;)
Kokemuksella voin sanoa että,useita sänkyjä on tullut lämmitettyä ja jatkuu edelleen.
NAISET PETTÄVÄT USEIMMIN
7
1129
Vastaukset
- oikéin
kirjoitukseen sekä keskustelun tasoon, et muuhun pystykään! Siis, munahaukka ammattinasi. Mätisäkkinä, olutpummina sekä nuorison naurettavana tulevaisuutesi kuva. Joopati Joo!!!!
- aiytyö
jep, et kaukana ole todellisuudesta! vuorotyöläisenä sanon että muijilla on kyllä metkut mielessä kun ite oot yötöissä...vituttaa mutta totta, siksi en enää muijaa otakkaan, vaan panen silloin tällöin päiväläisten akkoja kun huvittaa...
- yleistetä
kaikkia naisia tuohon. Itse kuulun siihen joukkoon, joista pettäminen on pahinta maailmassa. Kyllä sen oman kullan lämmittämisen täytyy riittää. Ja eikös se ole niin, että tee toiselle sellaisia asioita, joita toivot myös itsellesi tehtävän. Seksi oman tutun kumppanin kanssa voi olla myös aivan taivaallisen ihanaa. Tietää mitä itse ja myös kumppani haluaa.
USKOLLISUUS KUNNIAAN!!! - yleistää
kaikkia naisia tuohon. Itse kuulun niihin naisiin, joiden mielestäsi pettäminen on todella raukkamainen teko. Kyllä sen oman kullan lämmitäminen pitää riittää. Ja eikös se ole niin, että tee toiselle vain sellaisia asioita, joita toivot itsellesi tehtävän. Seksi oman tutun kumppanin kanssa on taivaallista. Vapauttavaa, koska tietää mitä toinen ja itse haluaa.
USKOLLISUUS KUNNIAAN!!!! - kunniassa!!!
yleistää kirjoitti:
kaikkia naisia tuohon. Itse kuulun niihin naisiin, joiden mielestäsi pettäminen on todella raukkamainen teko. Kyllä sen oman kullan lämmitäminen pitää riittää. Ja eikös se ole niin, että tee toiselle vain sellaisia asioita, joita toivot itsellesi tehtävän. Seksi oman tutun kumppanin kanssa on taivaallista. Vapauttavaa, koska tietää mitä toinen ja itse haluaa.
USKOLLISUUS KUNNIAAN!!!!...ylestää!! Mitä on tietoo ja lukee sivuja ni ei siel päi ole yhelläkää avio-akalla kintut ristissä!;)))Voi,voi teit miehiä kun ette saa eukkojanne piettyä oman peiton alla;)))
- Kirjootus?
yleistetä kirjoitti:
kaikkia naisia tuohon. Itse kuulun siihen joukkoon, joista pettäminen on pahinta maailmassa. Kyllä sen oman kullan lämmittämisen täytyy riittää. Ja eikös se ole niin, että tee toiselle sellaisia asioita, joita toivot myös itsellesi tehtävän. Seksi oman tutun kumppanin kanssa voi olla myös aivan taivaallisen ihanaa. Tietää mitä itse ja myös kumppani haluaa.
USKOLLISUUS KUNNIAAN!!!Arvostan 4 lapsen iskänä tuommoisia naisia.hieno et on sinunlaisia. ( ettei kaikki oo ku IKE ja tukiaiset)
- suuri KIITOS
Kirjootus? kirjoitti:
Arvostan 4 lapsen iskänä tuommoisia naisia.hieno et on sinunlaisia. ( ettei kaikki oo ku IKE ja tukiaiset)
siitä, että arvostan kaltaistani naista. Jotenkin tuntuu, että nykyään on "epänormaalia" viettää elämänsä yhden ja ainon kanssa. Itse en miestäni vaihtaisi mihinkään yhden yön iloon. Aivan liian paljon olisi menetettävää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1265334Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella313842No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452480Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv371972Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241694- 241693
- 411630
- 501608
- 291443
- 141362