Kreationismin murskaava laitos (IEvAC) Suomeen

Tarkistakaa onko kirjoitusvirheitä:

http://www.mrrkat.net/IEVAC/IEvACf

Perustajissa on kaksi täältäkin suomi24:kin tuttua nimimerkkiä (on jouduttu lisäämään yksi r lisää kansainvälisten tarpeiden takia).

Varsinainen suurempi lehdistötilaisuus on kenties mediahiljaiseen aikaan, ehkä heinä- elokuussa, maximaalisen tiedotushyötysuhteen saavuttamiseksi.

20

1275

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ..mm. Turkanalle ja Illuminatukselle tuesta.
      Se lämmittää mieltämme. :D

      • Turkana

        saadaan näin uraauurtava ja tärkeä laitos, niin ilman muuta hankkeella on täysi tukeni. Hienoa, että olette saaneet myös sponsoreita. Odotan innolla ensimmäisiä julkaisuja ja yleisöluentoja.


      • Turkana kirjoitti:

        saadaan näin uraauurtava ja tärkeä laitos, niin ilman muuta hankkeella on täysi tukeni. Hienoa, että olette saaneet myös sponsoreita. Odotan innolla ensimmäisiä julkaisuja ja yleisöluentoja.

        On Mäntsälä mielessäin..
        eiku siis..
        On Barbara Mielessäin..
        mitä Forrestilla tehdään..
        ihmettelee IDistit yleisössäin..
        :D


      • Turkana kirjoitti:

        saadaan näin uraauurtava ja tärkeä laitos, niin ilman muuta hankkeella on täysi tukeni. Hienoa, että olette saaneet myös sponsoreita. Odotan innolla ensimmäisiä julkaisuja ja yleisöluentoja.

        Se on hyvä akronyymi, sopii leukailuun esim.
        "Intelligent Evolutionists versus Aggressive Creationistst"

        Mutta lehdistotiedotteeseen olis ehkä liian paksua ;)


      • Turkana
        MrKAT kirjoitti:

        Se on hyvä akronyymi, sopii leukailuun esim.
        "Intelligent Evolutionists versus Aggressive Creationistst"

        Mutta lehdistotiedotteeseen olis ehkä liian paksua ;)

        pohtia, että onko sillä jokin syvempi merkitys, mutten keksinyt.


      • Turkana kirjoitti:

        pohtia, että onko sillä jokin syvempi merkitys, mutten keksinyt.

        Tuo oli jälkeenpäin, pääasia oli ettei se ollut tuotemerkitty TM:tty tms varattu (googlattu). Lyhyemmät oli käytössä, tuo oli vapaana.


      • kauniista sanoistasi

        APRILLIA


      • tarkkaan
        MrKAT kirjoitti:

        Se on hyvä akronyymi, sopii leukailuun esim.
        "Intelligent Evolutionists versus Aggressive Creationistst"

        Mutta lehdistotiedotteeseen olis ehkä liian paksua ;)

        Tuo AC on hyvä tuolla lopussa.
        Sehän tarkoittaa tasavirtaa!


      • asdfasdfasdfasdfasdf
        tarkkaan kirjoitti:

        Tuo AC on hyvä tuolla lopussa.
        Sehän tarkoittaa tasavirtaa!

        Tarkoittanet vaihtovirtaa..


      • murakutti
        asdfasdfasdfasdfasdf kirjoitti:

        Tarkoittanet vaihtovirtaa..

        Että sinne Karkkilan keskukseen olisi saatava ihmiset sähköistävä AC/DC keikalle..


    • pilailija

      Kai tämä on aprillipila? Sivut näyttävät aika amatöörimaisilta.

      • Eihän turkana tolaiseen lankaan lentäisi :D


      • Turkana
        sydämmen.usko.pelastaa kirjoitti:

        Eihän turkana tolaiseen lankaan lentäisi :D

        tullut ajatelleeksi, että viestini oli myös osa tuota aprillia?


      • sydämmen.usko.pelastaa kirjoitti:

        Eihän turkana tolaiseen lankaan lentäisi :D

        ..Viestiini jonka laitoin n. klo 0.09 paikkeila heti perään pari evoluutikko-kollegaa kirjoitti ja toinen heti paljasti aprilliksi, siinä keskutellessamme teimme yhteispäätöksen,että jouduin tuhoamaan tämän ja siinä meni onneksi kaikki perässä olevat viestimme, ja laitoin tämän identtisenä tilalle.

        Joten vain muutaman minuutin tai korkeintaan vajaan tunnin (en muista tarkkaan) oli tuo aprillia-paljastus näkyvillä.

        Tuessani viittasin tähän mutta ettehän Te muut arvanneet mitä tarkalleen ottaen tarkoitin..

        Kiitän Illuminatusta ja Turkanaa taas kerran..
        juonessa mukana olemisesta..
        ;)


      • MrKAT kirjoitti:

        ..Viestiini jonka laitoin n. klo 0.09 paikkeila heti perään pari evoluutikko-kollegaa kirjoitti ja toinen heti paljasti aprilliksi, siinä keskutellessamme teimme yhteispäätöksen,että jouduin tuhoamaan tämän ja siinä meni onneksi kaikki perässä olevat viestimme, ja laitoin tämän identtisenä tilalle.

        Joten vain muutaman minuutin tai korkeintaan vajaan tunnin (en muista tarkkaan) oli tuo aprillia-paljastus näkyvillä.

        Tuessani viittasin tähän mutta ettehän Te muut arvanneet mitä tarkalleen ottaen tarkoitin..

        Kiitän Illuminatusta ja Turkanaa taas kerran..
        juonessa mukana olemisesta..
        ;)

        Evotoverisi munasivat itsensä ja sillä sipuli :)


      • Turkana
        sydämmen.usko.pelastaa kirjoitti:

        Evotoverisi munasivat itsensä ja sillä sipuli :)

        että joku uskoi tuon aprillipilan.


      • meidän ainaisjäsenemme
        Turkana kirjoitti:

        että joku uskoi tuon aprillipilan.

        turkana meni lankaan että humahti :D


      • Turkana
        meidän ainaisjäsenemme kirjoitti:

        turkana meni lankaan että humahti :D

        uskoit aprillipilamme? Aprillia, syö silliä ja juo kuravettä päälle. Ensi vuonna uudestaan.


      • sydämmen.usko.pelastaa kirjoitti:

        Evotoverisi munasivat itsensä ja sillä sipuli :)

        Sinä uskot sekundäärisiä juonessa mukana olevien aprillipiloja. Ja vielä tänäkin päivänä, jos nyt katsot kalenteria niin nyt on jo 4.4.
        (Olisiko minun pitänyt ottaa valokuva suomi24:n tuosta viestiketjusta klo 0.09-1 jonka tuhosin? ilmeisesti.. kreationistien kanssa/varten pitäisi aina olla kamera mukana..)


    • tosikovajajätkä

      HAAAAAAAAAA,saatana,varo kuiteski marakatti,
      jotta ei mee oma oppi siinä sivussa samaan
      pakettiin ja murskautuu sekin.Sehän on,niin
      jotta evot ei tarvii älyä minkään selittäjäksi,
      ku kaikki on tapahtunu ilman järkee ja mieltä
      ku kaikki on älyttämästi suunniteltu.Aivan
      ku rellu sotkulogiikkalla.Muuton millo ostat
      meikäpojan hyvän rellu vitosen,saat tutunalennusta viis rossaa ja sorparyypyt
      kaupantekijäisiksi.niin,saatana,kyllä jämpti
      on saatana niin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1606
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      931
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      618
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      159
      497
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      188
      428
    Aihe