Presidenttimme on kauris

Kauris on herkkävaistoinen

Olen kauris (26.12.) ja mulle tuli vähän huono olo, kun tein tuon alla olevan Hesarin testin. Kun siitä tuli niin ristiriitaista tulosta. Sitä kai siinä juuri haetaankin.

Mun identiteetti on hieman hukassa juuri nyt ja siihen on omat painavat syynsä.

Tärkeintä on elämässä uskoa. Jos usko loppuu, jäljellä on vielä toivo ja rakkaus.

Tehkää testi, jos ette ole liian herkässä tilassa tai vaiheessa?

Eli ...

Testaa henkinen horoskooppisi eli jos horoskooppimerkkisi määräytyisikin sen mukaan mistä pidät ja millainen olet, eikä syntymäaikasi mukaan:


http://www2.hs.fi/extrat/hsfi/omaelama/horoskooppitesti/


(Mä olin tässä elämäni vaiheessa testin mukaan kalat tai rapu (tein testin 2 kertaa, ekan kerran syvällisesti ja tiukkana ja toisen kerran relana ja suurpiirteisesti, syntymäajan mukaanhan olen kauris), testin mukaan minussa on myös leijonaa ja kaksosta, vähiten olin oinas, vaaka ja neitsyt, ja mulle sopi tähän elämänvaiheeseen skorpioni, kala, neitsyt, härkä, kauris ja rapu.)


Tuli sekava fiilis tästä kaikesta. Olen kauris ja haluan olla kauris.

20

1065

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 7.1.

      Tätä olen jo vähän epäillytkin :)
      Olen siis henkiseltä minältäni kalat, jossa on ripaus skorpparia ja vähiten Oinasta.

      Löytyisköhän jostain testi, jollaa voisin vielä tsekata olenko ihan varmasti naispuolinen henkilö, vai josko...??

      • -Simone-

        HS:n Oma elämä/Testit osiosta löytyy myös testi sen testaamiseen oletko mies vai nainen.

        Tässä:

        http://www2.hs.fi/extrat/hsfi/omaelama/sukupuolitesti/


        Mun tulos oli, että olen 50 % nainen ja 50 % mies.
        Biloginen sukupuoleni on nainen. Tulos sopi mulle. Mussa on sekä feminiinisiä että maskuliinisia puolia.

        Siellä on monia muitakin testejä.


      • 7.1.
        -Simone- kirjoitti:

        HS:n Oma elämä/Testit osiosta löytyy myös testi sen testaamiseen oletko mies vai nainen.

        Tässä:

        http://www2.hs.fi/extrat/hsfi/omaelama/sukupuolitesti/


        Mun tulos oli, että olen 50 % nainen ja 50 % mies.
        Biloginen sukupuoleni on nainen. Tulos sopi mulle. Mussa on sekä feminiinisiä että maskuliinisia puolia.

        Siellä on monia muitakin testejä.

        sentään joutunut ostamaan parranajokonetta! Naista oli 54 prossaa ja loput miestä.


      • kauriskääkkä
        -Simone- kirjoitti:

        HS:n Oma elämä/Testit osiosta löytyy myös testi sen testaamiseen oletko mies vai nainen.

        Tässä:

        http://www2.hs.fi/extrat/hsfi/omaelama/sukupuolitesti/


        Mun tulos oli, että olen 50 % nainen ja 50 % mies.
        Biloginen sukupuoleni on nainen. Tulos sopi mulle. Mussa on sekä feminiinisiä että maskuliinisia puolia.

        Siellä on monia muitakin testejä.

        Jotain tämmöstä ounastelinkin: 57 % nainen ja 43 % mies. En ole tyypillinen kakkureseptien vaihtaja enkä kahvikutsujen kuningatar en ole koskaan myöskään pelännyt hämähäkkejä:)


      • kauriskääkkä
        kauriskääkkä kirjoitti:

        Jotain tämmöstä ounastelinkin: 57 % nainen ja 43 % mies. En ole tyypillinen kakkureseptien vaihtaja enkä kahvikutsujen kuningatar en ole koskaan myöskään pelännyt hämähäkkejä:)

        autoista en ymmärrä (kun ei kiinnosta) muuta kuin sen miten sen saa käyntiin ja pysäytettyä ja mihin laitetaan bensaa:D Ns. miesten työt ei kiinnosta, mitä nyt jotkut ulkotyöt - joskus.

        Pienet hommat, kuten lampun vaihdot, niin ja kyllä mä naulatkin saan seiniin, yleensä. On sitä tullut sahattuakin ja puita hakattua. Maalla joutui tekemään kaikenlaista. Enemmän taidan olla teoreettinen musiikista pitävä haaveilija, siis taivaanrannan maalari:D


      • Kapricorn
        -Simone- kirjoitti:

        HS:n Oma elämä/Testit osiosta löytyy myös testi sen testaamiseen oletko mies vai nainen.

        Tässä:

        http://www2.hs.fi/extrat/hsfi/omaelama/sukupuolitesti/


        Mun tulos oli, että olen 50 % nainen ja 50 % mies.
        Biloginen sukupuoleni on nainen. Tulos sopi mulle. Mussa on sekä feminiinisiä että maskuliinisia puolia.

        Siellä on monia muitakin testejä.

        87 % nainen ja vain 13 % mies! No, olenhan minä sen aina tiennytkin. Siis toista sellaista femalea kuin tämä saa etsiä! Miehet tekevät miestn työt ja naiset naisten, näin se on!


    • kaurisMIES.

      Mä olen testin mukaan härkä, joka nyt ei kuitenkaan niin hirveän kaukana ole kauriista. Maamerkkejä kuitenkin molemmat ja molemmissa paljon samaa. Testin mukaan meikäläisessä on myös jonkin verran kaksosta. En sitten tiedä mikä tuon selittäisi...isäukko on kaksonen ja niistähän sanotaan että ovat ailahtelevaisia, vähän levottomia ja tykkäävät liikkua. No nuo kyllä kaikki sopivat meikäläiseen =)

    • kauris´tyttö

      Vaikka sun identiteetti on hukassa, täytyy toivoa, että pressalla se on tallessa.
      Tai oikeestaan... mistä sitä tietää, vaikka hän olisi omaksunut itselleen muumimamma-identiteetin. ;

      • -Liza-

        Sen, että identiteetti on välillä hukassa, kokee meistä useimmat joskus elämänsä aikana. Se on inhimillistä.

        Tässä yksi aika tuore näkemys identiteetistä tässä ajassa:

        Identiteetti on tietoisuus omasta itsestä, omista voimista ja mahdollisuuksista. Kokemukset muuttavat ihmistä. Identiteetti ei ole koskaan valmis. Sen rakentuminen on päättymätön ja elinikäinen prosessi. Emme ole ihmisinä koskaan valmiita. Erheet ja virheet ovat osa ihmiseksi kasvamista.


    • kaurisWoman

      ja arvatkaa mitä? Meikäkauris olisikin muka rapu, jossa on myös jonkin verran jousimiestä ja vähiten kaksosta! Siis rapu! Huono testi:D Kauris on kauris vaikka voimariinissa paistais:)))

      • -Liza-

        Rapu on kauriin vastamerkki.

        Luulen, että elämässäsi tulee vielä aika, jolloin tunnistat ravun itsessäsi. Ihmisessä on ainakin 2 eri puolta.

        Ihminen on paradoxi. Elämäkin on paradoxi.


    • UuUUU...

      Uuuuuu....

    • Vanha Kauris

      testi - itse olen joulupäivän lapsi. Ja testi teki minusta Vaa´an, mutta onneksi toiseksi heti Kauriksen ;=)

      Ehkä painotuksia muuttamalla olisin ollut Kauris, mutta nyt vastasin tämän hetkisen tuntemukseni mukaan.

      Testasin myös muita juttu - olen mies 68 prosentin varmuudella ja naisellisia piirteitä löytyi siis 32 prosenttisesti.

      Selvitin peruskoulunkin 8.4 keskiarvolla, josta olin erittäin yllättynyt ja tyytyväinen - kotitalous takkusi, mutta eihän sitä minun aikoinani edes opetettu ;=)

      Elin-ikäni oli aluksi 77 vuotta, mutta elintapani laskivat sen 69 vuoteen, josta myös olen kiitollinen. Pelkäsin pahinta ;=)

      Eikun testailemaan!

      • hymiöitten

        käyttö viittaa jonkinasteiseen epävarmuuteen, mikä on eräs vaakaominaisuus.


      • Peruskoulujärjestelmään

        alettiin asteittain siirtyä 1970 ja viimeiset kunnat siirtyivät siihen vasta 1970-luvun lopulla. Vanhimmat peruskoulun käyneet ovat siis käsittääkseni 1963 syntyneitä, jotka nyt ovat n.45 vuotiaita.

        Tuosta spettarin keskiarvosta tuli mieleen, onko sinulle kauriina myös työelämässä riittänyt tyydyttävän tuloksen saavuttaminen. :)


      • Vanha Kauris
        Peruskoulujärjestelmään kirjoitti:

        alettiin asteittain siirtyä 1970 ja viimeiset kunnat siirtyivät siihen vasta 1970-luvun lopulla. Vanhimmat peruskoulun käyneet ovat siis käsittääkseni 1963 syntyneitä, jotka nyt ovat n.45 vuotiaita.

        Tuosta spettarin keskiarvosta tuli mieleen, onko sinulle kauriina myös työelämässä riittänyt tyydyttävän tuloksen saavuttaminen. :)

        olen käynnyt ja yli puolivuosisataa elää katsonut ja nähnyt! Mielenkiinnosta testasin, että olisiko selvittänyt peruskoulun oppimäärän siis näin leikkimielellä.

        Työelämässä edes kymppi ei riittänyt - aina halusin enemmän. Ja siinä olikin suurin virheeni - paljon, paljon vähempi olisi riittänyt. Nyt huvittaa, mitäpä sitä tässä valmiissa maailmassa rynnimään. Viimeistään haudassa sitä huomaa, ettei ollutkaan korvaamaton!


      • Kapricorn

        hienostunut käytös, jota olen huomannut Vanhalla Kauriilla olevan.


      • Kapricorn
        Vanha Kauris kirjoitti:

        olen käynnyt ja yli puolivuosisataa elää katsonut ja nähnyt! Mielenkiinnosta testasin, että olisiko selvittänyt peruskoulun oppimäärän siis näin leikkimielellä.

        Työelämässä edes kymppi ei riittänyt - aina halusin enemmän. Ja siinä olikin suurin virheeni - paljon, paljon vähempi olisi riittänyt. Nyt huvittaa, mitäpä sitä tässä valmiissa maailmassa rynnimään. Viimeistään haudassa sitä huomaa, ettei ollutkaan korvaamaton!

        Kenen kanssa me kauriit oikein kilpaillaan? Itsemme kanssa? No, minä en kilpaile työnteossa kenenkään kanssa ainakaan enää, enkä ole pitkään aikaan kilpaillut. Mutta kun se on niin mukavaa! Sitten vasta huomaa, kun on aivan loppu, että miksi taas piti rehkiä. On kiitollinen hyvä olo kun työ on tullut tehtyä, vaikka eihän työ tekemällä lopu.

        Ei ihminen työpaikalla ole korvaamaton! Jos jossain on korvaamaton, niin ehkä omille lapsilleen ja vanhemmilleen, ei juuri muille. Muut saavat aina paremman tai yhtä hyvän tilalle. Nämä ovat elämän realiteetteja, jotka vaan täytyy hyväksyä hymyillen.


      • Vanha Kauris
        Kapricorn kirjoitti:

        hienostunut käytös, jota olen huomannut Vanhalla Kauriilla olevan.

        sanoistasi - toivottavasti olen niiden arvoinen, mutta kirjoituksesi lämmitti vanhaa sydäntäni kummasti :=)


      • et kauriilla
        Kapricorn kirjoitti:

        Kenen kanssa me kauriit oikein kilpaillaan? Itsemme kanssa? No, minä en kilpaile työnteossa kenenkään kanssa ainakaan enää, enkä ole pitkään aikaan kilpaillut. Mutta kun se on niin mukavaa! Sitten vasta huomaa, kun on aivan loppu, että miksi taas piti rehkiä. On kiitollinen hyvä olo kun työ on tullut tehtyä, vaikka eihän työ tekemällä lopu.

        Ei ihminen työpaikalla ole korvaamaton! Jos jossain on korvaamaton, niin ehkä omille lapsilleen ja vanhemmilleen, ei juuri muille. Muut saavat aina paremman tai yhtä hyvän tilalle. Nämä ovat elämän realiteetteja, jotka vaan täytyy hyväksyä hymyillen.

        on yleensä hyvä työmoraali. mut ei se välttämättä ole itsensä tai muittan kanssa kilpailua.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4985
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      31
      3154
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1817
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1770
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1635
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1491
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1256
    8. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1247
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1237
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1217
    Aihe