Nyt niitä booliohjeita tänne ja heti! Tai kertokaa edes sivustoja missä lukisi booliohjeita tai hakusanoja millä ohjeita hakea hakukoneella. Tähän mennessä en ole hakukoneista löytänyt alkoholillisia booliohjeita. Eikä Suomi24:nkään keskusteluissa paljoa näitä booliohjeita näytä olevan, joten turha valittaa että taas uusi threadi :P
BOOLIohjeita kehiin
5
1085
Vastaukset
- Juomaa
Boolin perusohje:
0,5 l väkevää alkoholia
0,5 l likööriä
0,75 l viiniä
2,5-3 l virvoitusjuomaa
koristeet, esimerkiksi hedelmiä
Perusohjeella syntyy 4-5 litraa boolia, jonka väkevyys on ainesosista riippuen 8-11 %.- KKK
Tämä toimi viikonloppuna hyvin..
- 3-4dl pirtua 95,5%
- 1 litra vodkaa 38%
- 1 litra omaa omppupomppua
- 1,5l Mountain Dew
- 3l Spritea
- Katju
menisit googleen ja testaisit vaikka sanoilla booli ja resepti?
- tuleva alkoholisti
En ole niin tyhmä, etten tajuaisi itse hakea niitä hakukoneista. Ja jos jotain olen tehnyt, niin olen niitä hakenut ja monta tuntia. Mutta kun ohjeita ei oikeasti löydy! Ja sitäpaitsi, on aina kiva kuulla uusista boolikokeiluista, eli vaikkapa "Matin erikoisesta"!
tuleva alkoholisti kirjoitti:
En ole niin tyhmä, etten tajuaisi itse hakea niitä hakukoneista. Ja jos jotain olen tehnyt, niin olen niitä hakenut ja monta tuntia. Mutta kun ohjeita ei oikeasti löydy! Ja sitäpaitsi, on aina kiva kuulla uusista boolikokeiluista, eli vaikkapa "Matin erikoisesta"!
-Leijonaa 0,75 pullo
-Spriteä 1,5l
-sitruuna vissyä 1,5l
-pullo (0,5l) bols blue likööriä
sitte koristeeksi carambolan viipaleita,
hyvää on ja värjää suut siniseksi=)
alkosta saa ohjeita kunhan käy ja kysyy..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974309Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293243No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351358
- 10979
- 141958
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780