IKE vesimies

yllättikö?

Ilkka Armas Mikael "Ike" Kanerva s. 28. tammikuuta 1948 Lokalahti

Ike kuuluu ns. suuriin ikäluokkiin. Tuona päivänä syntyi tasaisen taulukon mukaan 150 miespuolista henkilöä. Millaisia mahtavat muut olla?

15

2383

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eipä ei.

      Eipä ei. Mahtaako löytyä muita julkimoita esim. naisista joilla olisi epäsovinnaosuuteen taipumusta?

      • Veskarimaailmassa

        addiktiutta nimitetään epäsovinnaisuudeksi
        :-)))))


      • iiiiiiiiiiiiiiiiiiikk

        Mun mielestä aika epätyypillistä käytöstä veskarille tuo Iken touhu.
        Näin äkkiseltään ajateltuna.

        Mitä muut tuumivat?


      • olen kokenut
        iiiiiiiiiiiiiiiiiiikk kirjoitti:

        Mun mielestä aika epätyypillistä käytöstä veskarille tuo Iken touhu.
        Näin äkkiseltään ajateltuna.

        Mitä muut tuumivat?

        Säheltää ja säheltää.Ottaa nokkiinsa pienemmistäkin asioista.Aina syy muissa,kuin itsessä.Nuoleskelija tyyppi.Toisten armoton hyväksikäyttäjä.
        Omissa oloissaan yksinäinen susi,joka ei saa mitään aikaiseksi...ei ennenkuin tulee joku,joka hänet taas nostaa maanpinnalle.
        Ois kiva muuten tietää,mikä on horoskooppimerkiltään Iken vaimoke?


      • astr.harrast
        iiiiiiiiiiiiiiiiiiikk kirjoitti:

        Mun mielestä aika epätyypillistä käytöstä veskarille tuo Iken touhu.
        Näin äkkiseltään ajateltuna.

        Mitä muut tuumivat?

        No ei se ole tyypillistä vesimiestä, ei ollenkaan. Useimmat keskustelijat ovat nuorempia ja Iken kartalla on varmaan jokin "suurten ikäluokkien tekijä. Pitäs katsoa tarkemmin.
        Mutta ei todellakaan vesimiestä.

        Tuolla ylempänä astrologia osassa on kysymys merkistä annetun kuvauksen perusteella. Hänkin on syntynyt v. 1948. Onko siinä vuodessa jotain?


      • harrastaja .....
        iiiiiiiiiiiiiiiiiiikk kirjoitti:

        Mun mielestä aika epätyypillistä käytöstä veskarille tuo Iken touhu.
        Näin äkkiseltään ajateltuna.

        Mitä muut tuumivat?

        Se on selostettu tuolla astrologiassa.


      • tuo..........
        olen kokenut kirjoitti:

        Säheltää ja säheltää.Ottaa nokkiinsa pienemmistäkin asioista.Aina syy muissa,kuin itsessä.Nuoleskelija tyyppi.Toisten armoton hyväksikäyttäjä.
        Omissa oloissaan yksinäinen susi,joka ei saa mitään aikaiseksi...ei ennenkuin tulee joku,joka hänet taas nostaa maanpinnalle.
        Ois kiva muuten tietää,mikä on horoskooppimerkiltään Iken vaimoke?

        yksi analyysi. Veskari ei ole toisten hyväksikäyttäjä eikä nuoleskelija, taidat nyt sekoittaa kaksoseen. Säheltää saattaa mutta nokkiinsa ei ota - ainakaan ei sitä näyt jolloin toisten on asiaa mahdoton väittää.
        Yksinäinen susi pitää paikkansa, ja saamattomuuskin joskus. Veskarilla on luolakausia jolloin täytyy saada olla yksin ja mietiskellä asioita.


      • Vesinainen,
        tuo.......... kirjoitti:

        yksi analyysi. Veskari ei ole toisten hyväksikäyttäjä eikä nuoleskelija, taidat nyt sekoittaa kaksoseen. Säheltää saattaa mutta nokkiinsa ei ota - ainakaan ei sitä näyt jolloin toisten on asiaa mahdoton väittää.
        Yksinäinen susi pitää paikkansa, ja saamattomuuskin joskus. Veskarilla on luolakausia jolloin täytyy saada olla yksin ja mietiskellä asioita.

        Kaksonen ei missään tapuksessa ole toisten hyväksikäyttäjä ja nuoleskelija. Vaan juuri päinvastoin, hän on hyvinkin suorasanainen ja nimenomaan häntä käytetään hyväksi. Puhun kokemuksesta, koska oma ukkoni on kaksonen.

        Itse tunnut olevan lipevä, koska siirrät syytökset toisten niskoille. Eipä silti, en pidä vesimiestäkään minään nuoleskelijana. Omasta lähipiiristäni nuoleskelijoita ja hyväksikäyttäjiä ovat jousimies ja skorpiooni.


      • SeenThat
        tuo.......... kirjoitti:

        yksi analyysi. Veskari ei ole toisten hyväksikäyttäjä eikä nuoleskelija, taidat nyt sekoittaa kaksoseen. Säheltää saattaa mutta nokkiinsa ei ota - ainakaan ei sitä näyt jolloin toisten on asiaa mahdoton väittää.
        Yksinäinen susi pitää paikkansa, ja saamattomuuskin joskus. Veskarilla on luolakausia jolloin täytyy saada olla yksin ja mietiskellä asioita.

        Veskari nimittäin nimittää tuota toisten hyväksikäyttämistä suurpiirteisyydeksi. On vaan suurpiirteinen, kun käyttää toisia tai toisten materiaa hyväkseen.

        Ja ottaa nokkiinsa...ja näyttääkin sen. Veskarin naamasta jo näkee, jos joku ihminen ei miellytä( paitsi jos siitä ihmisestä jotenkin hyötyy)... ja sekin on vaan sitä kuuluisaa veskarin rehellisyyttä:oDDDDD


      • remukki
        astr.harrast kirjoitti:

        No ei se ole tyypillistä vesimiestä, ei ollenkaan. Useimmat keskustelijat ovat nuorempia ja Iken kartalla on varmaan jokin "suurten ikäluokkien tekijä. Pitäs katsoa tarkemmin.
        Mutta ei todellakaan vesimiestä.

        Tuolla ylempänä astrologia osassa on kysymys merkistä annetun kuvauksen perusteella. Hänkin on syntynyt v. 1948. Onko siinä vuodessa jotain?

        6-kymppis villitystä tai selvää addiktiota=sairautta.

        Toisaalta, tiettyyn statusasemaan päässeelle voi valta kihahtaa nuppiin niin, että kuvittelee selviävänsä kaikesta kuin koira veräjästä.


      • sillä lailla
        SeenThat kirjoitti:

        Veskari nimittäin nimittää tuota toisten hyväksikäyttämistä suurpiirteisyydeksi. On vaan suurpiirteinen, kun käyttää toisia tai toisten materiaa hyväkseen.

        Ja ottaa nokkiinsa...ja näyttääkin sen. Veskarin naamasta jo näkee, jos joku ihminen ei miellytä( paitsi jos siitä ihmisestä jotenkin hyötyy)... ja sekin on vaan sitä kuuluisaa veskarin rehellisyyttä:oDDDDD

        >>>>Veskarin naamasta jo näkee, jos joku ihminen ei miellytä( paitsi jos siitä ihmisestä jotenkin hyötyy)... ja sekin on vaan sitä kuuluisaa veskarin rehellisyyttä:oDDDDD >>>>

        Parempi sekin kuin vaa'an lipevyys.


      • minä puhun
        Vesinainen, kirjoitti:

        Kaksonen ei missään tapuksessa ole toisten hyväksikäyttäjä ja nuoleskelija. Vaan juuri päinvastoin, hän on hyvinkin suorasanainen ja nimenomaan häntä käytetään hyväksi. Puhun kokemuksesta, koska oma ukkoni on kaksonen.

        Itse tunnut olevan lipevä, koska siirrät syytökset toisten niskoille. Eipä silti, en pidä vesimiestäkään minään nuoleskelijana. Omasta lähipiiristäni nuoleskelijoita ja hyväksikäyttäjiä ovat jousimies ja skorpiooni.

        Kaksonen on röyhkeä hyväksikäyttäjä ja lipevä kuin mikä koska haluaa olla aina kaikkien kaveri.
        Vaaka sopii sille hyvin, yhdessä mielistelevät ja teeskentelevät kuinka hyvin menee.


      • Nimetön
        tuo.......... kirjoitti:

        yksi analyysi. Veskari ei ole toisten hyväksikäyttäjä eikä nuoleskelija, taidat nyt sekoittaa kaksoseen. Säheltää saattaa mutta nokkiinsa ei ota - ainakaan ei sitä näyt jolloin toisten on asiaa mahdoton väittää.
        Yksinäinen susi pitää paikkansa, ja saamattomuuskin joskus. Veskarilla on luolakausia jolloin täytyy saada olla yksin ja mietiskellä asioita.

        Että syy olikin kaksosen kun veskarista analyysi tehtiin.. Kaksonen ei kyl käytä ihmisiä,, vaan rakastaa niitä ja haluu niitä myös pitää ympärillään.. Veskari merkki minulle outo , mutta näköjään yhtä parjattu kuin kaksonenkin.. Terveisin kaksonen


      • astr harrastaja
        remukki kirjoitti:

        6-kymppis villitystä tai selvää addiktiota=sairautta.

        Toisaalta, tiettyyn statusasemaan päässeelle voi valta kihahtaa nuppiin niin, että kuvittelee selviävänsä kaikesta kuin koira veräjästä.

        on huomannut 60 v poliitikon ja nuoren naishempukan välisen yhteyden johtavan poliitikon eroon niin meillä kuin muuallakin. Pluto kauriissa tappaa valtaa pitäviä.


    • annexan

      itsekkin olen syntynyt 28.1. Ja olen todella tyypillinen vesimies. IKE täytti 60.v samana päivänä, ku mä täytin 39.v. joo kyllä vietin synttäreitä. siiderii pizzaa, ja tietty hyvää musaa ja hyviä ystäviä ympärillä.
      sellasia me veskarit ollaan. hauskanpitoo ja ystävii. ja hauskaa voi olla myös ilman viinaakin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 148
      4183
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      113
      3784
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      21
      2618
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1871
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1747
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1629
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1605
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1533
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1511
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1501
    Aihe