Kyllä köyhät häves komeasti rahansa bidsterin autohuutokaupassa. Noin 1,5 tuntia ennen loppua meni omat vedot minuutin sisällä pitkältä skaalalta että pölinä kävi. Tais panna voittaja täppiä likoon heti rankasti. Mikäs siinä, jos on varaa niin 20-30 tuhatta on halpa hinta voittoautosta. Vähintään sen verran tais maksaa koko skaalan osto.
Vastaukset 4
- kALLE 23
Mitäs se nimim. rahamiehelle valittaa.
Olisit ostanut sen, jos sinulla kerran on rahaa.
Vai pilailetko :D - no way!
Bidsterissä ei kannata kauppaa käydä. Ei voi mitenkään todentaa sitä, että kattooks ne itte järjestelmästään, mikä ois milloinkin se hinta millä sen saa. Parempi laittaa rahansa ihan toisenlaisiin huutokauppoihin. Tänäänki aukes yks uus.. www.huutoheikki.fi samanlainen ku fiksu huuto... mut tuskin niin paljo käyttäjii ainaki viel..
- no way!
Huutoheikissä sitten väki huutaa tuotteet itselleen?
- Anonyymi
fhsdr
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1051284Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91777Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35691- 47667
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja118551Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat30531Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol32516Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö182498Huomasitko? Elämä Lapselle -konsertti tänään suorana tv:ssä - Aika kova kattaus huippuartisteja!
Lastenklinikoiden Kummien järjestämä Elämä Lapselle -konsertti tukee Suomen viiden yliopistollisen lastensairaalan toimi23497- 59483