Kun laitan ilmastointilaitteen kompuran päälle, niin tyhjäkäynnillä kuuluu naputusta. Ääni häviää, kun painaa kaasua kevyesti. Ilmastointi antaa kylläkin ihan kylmää ilmaa. Onkohan kompura menossa rikki vai johtuuko ääni vanhasta ilm.laitteen nesteestä? Onko jollain antaa nevoa? A3 -00
naputusta tyhjäkäynnillä
4
2508
Vastaukset
- pera
merkistä, kannattaa vaihtaa ennekuin leviää käsiin
- mulla a4
Mulla on aivan samanlainen ongelma ja liikkessä sanottiin,että on ilmastoinnin kopressori on risa ja siihen ei auta muuta,kun hommata uusi.
Mulla tulee kanssa kylmää,mutta naputtaa alle 2000 kierroksilla ja ajanmyötä se vain pahenee.
Varaosahausta löytyy sulle käytetty kompressori.
varosahaku.fi - audi ihminen
Käytin autoa näytillä Audi huollossa ja sanoivat että kompura ei ole rikki vaan joku hihna pitää ääntä. Huoltomies sanoi että laakeri voi olla rikki tai jotain vastaavaa.
Jos kompura olisi rikki, niin se pitäisi koko ajan ääntä, koska kompura pyörii "tyhjää" aina kun moottori on käynnissä. Myös silloin kun ilmastointi ei ole päällä. Näin sanottiin huollossa, eli pitänee uskoa tätä ja viedä auto kiltisti huoltoon.- mulla a4
Kompressori ei pyöri,jos se ei ole päällä vaan magneettikytkin pyörii tyhjää.
Kun ilmastointi laitetaan päälle magnettikytkin laittaa kompressorin pyörimään.
Näin on tosi:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944263Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293233No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452350- 351358
- 10949
- 141948
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780