Sain 17.12.2007 Plus-TV:ltä tiedotteen koskien hinnan noususta johtuvaa uutta palvelusopimusta. Tiedotteessa luki referoiden näin:
Vanhat hinnat ovat osaltasi voimassa 14.2.2008 asti. Vanha palvelusopimus päättyy automaattisesti, eikä vaadi sinulta toimenpiteitä. Jos haluat varmistaa Plus-TV:n näkymisen ja asiakasedut, voit tehdä sen maksamalla seuraavan laskun sen eräpäivään mennessä. Näin uusi sopimus tulee voimaan 15.2.2008. Mikäli et halua tehdä uutta sopimusta Plus-TV:n kanssa, voit jättää tuon laskun maksamatta.
Näinpä minä jätin tuon laskun maksamatta, Kun kuvittelin, että asiakassuhteeni Plus-TV:seen päättyy sen johdosta automaattisesti. Plus-TV lakkasikin näkymästä n. viikkoa yllämainitun eräpäivän jälkeen.
Kuitenkin tänään (1.4.2008) minulta tuli Plus-TV:ltä Huomautuslasku, arvoltaan 34,85 €. Tämä kattaa laskutuskauden 15.12.07-15.05.08. Eräpäivä on 15.04.08 Huomautuslaskussa lukee sanatarkasti näin:
Mikäli olette suorittanut edellisen laskunpäivämäärään mennessä, voitte vähentää sen tämän laskun loppusummasta. Jos emme saa suoritusta tämän huomautuslaskun eräpäivään mennessä, lsäämme laskuunne 10 euron sulkemismaksun ja suljemme palvelun. Palvelu kytketään uudelleen heti, kun olemme saaneet suorituksenne kokonaisuudessaan.
Niin, että neuvokaapa nyt minua idioottia, mitä pitää tehdä. Jos maksan huomautuslaskun, ne kytkevät Plus-TV:n uudelleen, ja sitä en siis halua. Jos en maksa, niin ne lähettävät ilmeisesti uuden laskun, jossa on lisäksi 10 € sulkemismaksu, eli ilmeisesti ne tämän jälkeen sulkevat "palvelun" kokonaan. Mutta minä hölmö kun luulin että asiakassuhteeni päättyi jo silloin helmikuun puolivälissä. Plus-TV ei siis ole näkynyt minulla sitten helmikuun loppupuolen. Missä olen ymmärtänyt väärin? Onko muilla samanlaisia/tapaisia kokemuksia?
Plus-TV:stä
9
694
Vastaukset
- Etkö voi
ottaa yhteyttä Plus-TV:n asiakaspalveluun, kai sielläkin sellainen on? Muutenkin minusta on parempi tällaisissa tilanteissa varmuuden vuoksi olla yhteydessä ko. yhtiöön ja ilmoittaa luopuvansa palvelusta, näin välttyy varmasti ongelmatilanteilta joita ikävä kyllä saattaa syntyä jos vain jättää laskun maksamatta..
- butthead73
Heh mikä helevetin sulkemismaksu? Joutuu siis maksamaan että palvelu suljetaan haha kunnon kusetusta taas. Ja et tietenkään maksa senttiäkään siltä ajalta millon palvelu on ollut poiskytkettynä. Aina voi kuluttajasuojasta kysyä mielipidettä, ihme rosvoja nämä maksukanavapellet.
- on monilla muillakin
kaapeli-tv, kännykkä operaattoreilla. Tuo sulkemismaksu peritään siis vain silloin jos asiakkaan maksujen maksamattomuuden tai muun väärin käytön vuoksi palvelu suljetaan.
Ei siis peritä jos asiakassuhteen lopettaa oikein eikä ole mitään maksuja rästissä
- kokeilija11
Mä kattelen ton pari viikkoa kerrallaan ilmaisesta kortista.
Mä tilasin
http://www.pelivihjeet.com - 17.12.2007 tulleesta
tiedotteesta kopio ja kerro toimineesi sen mukaan ja oletit niidenkin toimivan tiedotteensa mukaan.
Viitsitkö kertoa miten asia ratkesi opiksi muille jatkossa. :) - kortin
Keskiviikkona ennen Pääsiäistä eräässä suuressa kauppakeskuksessa Pääkaupunkiseudulla jaettiin ilmaiseksi noita kortteja tai siis niitä pre-paid-kortteja,joita myydään 19,90 € hintaan. Huhtikuun loppuun näkyy kanavat. Yhksi formulakisa on jo tuona aikana tullut ja kaksi vielä tulossa. Noh eipä noita kanavia ole kauheesti tullut katottua. En minä noita kanavia aio tilata. Itsekin alaa opiskelleena totean, että tuollainen ilmaisnäytteiden jakaminen lienee parasta myynninedistämistä.
nimenomaan, kuten myös 'ilmaisten' digiboksien jakaminen - tällainen kampanja on nimittäin Plus-TV:llä myös menossa. Meillä ei korttipaikkaista digiboksia ollut, niinpä tartuimme tilaisuuteen, kun puhelinmyyjä - oli muuten sinnikäs, monta kertaa jaksoi soittaa kun en heti halunnut jutella, mieheni kun tuli puhelimeen niin hänhän tarttui syöttiin ;-) - kertoi että nyt saa digiboksin kaupan päälle kun tilaa Plus-TV:n. Irtisanomisaika on kuukausi, eli jos kanavia ei sitten haluakaan katsella, voi sopimuksen irtisanoa vaikka heti, mutta digiboksin saa pitää joka tapauksessa, ja hinnaksi tulee tuo kuukauden maksu kanavapaketista. Lapset ja isäntä on tietty mielissään Juniorista, Nickelodeonista ja formuloista..
- Alkup. kirjoittaja
Elikkä minun olisi pitänyt irtisanoa se sopimukseni ennen sitä helmikuun puoliväliä, jolloin uusi sopimus astui voimaan. Oma vika siis... Sopimuksen voi irtisanoa vain kirjallisesti. En tajunnut kysyä käykö sähköposti, tuskin vaan. Pitää siis lähettää Plus-TV:lle käsin kirjoitettu kirje ennen tuota huhtikuun 15., ettei tarvitsisi vielä jotain sulkemismaksuja maksaa...
- tehty vaikeaksi
näin netin aikakautena.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa401933Elokapinan mielenosoitussarja alkaa
Varma kesän merkki on, kun planeetastamme huolestuneet ihmiset alkavat pitää tilaisuuksia muistuttaakseen ihmisiä siitä,4041633Vaskikello osaa asiakaspalvelun
Uskaltaako vaskikellolla asioida enää vai tuleeko turpaan, jos sinne menee? Täytyypä jatkossa hoitaa kaikki asiointi abc491593Eipäs sitten ryypätä kesälomalla
Työnantaja voi antaa potkut, vaikka olisi ryypännyt 2-4 viikkoa sitten. Vaikka olenkin raivoraitis, niin en kannata tuo1101301Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen81265Pysyä yhdessä vai ei
En tiedä, ollaan asuttu samassa asunnossa kohta joku 5 vuotta. Olisi sanomista vähän kaikesta mutta eniten itseä ottaa p56901Marinin hallitus onnistui työllisyystoimissa
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/marinin-hallitus-saavutti-tavoitteensa-merkittava-onnistuminen-tyollisyydessa-tuore-m224885- 60842
Tänään oli
Noiiiiin 🤏 vähällä ettei tapahtunut jotain mieletöntä. Valitettavasti olosuhteet esti. Odota hetki vielä 😘32807En halua sua enää
joten ihan turhaan tulet "esiintymään" mun näkö- ja kuulopiiriin. Ärsyttää vain kun omat tekemiset häiriintyy, kun en ha37648