...tämä nyt menee???Äidilläni on tuo PlusTV-paketti ja kun PlusTV:llä 1 lisäkortti
maksaa 7,90€ niin voinko ottaa tohon hintaan ton kortin( tietysti äitini nimiin)ja katsella omassa kotonani?
Vai olenko ymmärtänyt jotain ihan väärin!(mainostavat että lisäkortilla voi katsella vaikka asuntovaunussa tai kesämökillä)
Mitenkäs
4
1096
Vastaukset
- Mulla on myös rinnakkaiskor...
Tottakai voit ja mamma maksaa vielä laskutkin. Sulla ei tosiaan ole huonompi diili! Jos tilaat kolmannen kortin on se vieläkin halvempi ja taas mamma maksaa. Mulla ollut jo sama tilanne kohta vuoden ja toimii.
- PlusTV
kyllä et olis näin minulle edullisempi, meidän mamma kun ei rahojaan minun laskuihin tuhlaa! (Ja hyvä niin, aikuisiahan tässä ollaan!!!)
- 48989
Mun äiti tilas kanssa itelleen plusTV:n ja samalla tilas 2 lisä korttia. toisen mulla ja toisen mun veljelle, enään ei asuta kotona mutta eikai ne mistään saa tietoonsa että niitä kortteja katotaan muualla kun kyseisen tilaajan kotona taikka mökillä???
- digi_plus
Ei tuo taida ihan laitonta olla, mutta varmasti PlusTV:n käyttösopimuksen vastaista. Yleensä lisäkortteja pitäisi käyttää samassa taloudessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1193086
- 1162401
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin252141Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee231996Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41975Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol2411964Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen1001616Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1051404- 711222
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi1351116