Elikkä onkos kellään kokemusta parisuhteesta, jossa sekä mies että nainen ovat kauriita? Itselläni sellainen on nyt ollut käynnissä vajaan vuoden verran ja kaipailisin tässä kohtaa vähän informaatiota että mitä saattaa tuleman pitää?
Kiitokset asiallisista vastauksista ja mukavaa kevättä kaikille. =)
Kuinka sopii yhteen kaurisN ja kaurisM?
5
1122
Vastaukset
- kaurisMIES.
Tulen hirmu hyvin kaurisnaisten kanssa juttuun, mutta seurustelukuvioista en oikein tiedä...kerran olin hieman retkussa erääseen kaurisnaiseen ja meillä oli semmonen parin kuukauden mittainen epämääräinen suhde. Meidän olis ilman muuta pitäny vaan pysyä kavereina. Oltiin ihan liian samanlaisia. Musiikkimaut olivat täysin päinvastaiset mutta muuten oltiin kuin kaksi marjaa. Siis noin niinku luonteeltamme ja persoonaltamme.
Emmä tiiä...mä ainakin henkilökohtaisesti kiinnostun enemmän semmosista naisista, jotka ovat aika erilaisia muhun itseeni verrattuna. Toki yhteistäkin pitää olla, mutta kyllä se piristää arkea kun toinen on erilainen kuin mitä itse on.
Tää samankaltaisuus ei tietenkään välttämättä päde just teidän tapauksessa, mutta mä itse koen asian niin, että kaksi kaurista ovat liian samanlaisia.- kaurisWoman
koskaan kunniaa tehdä lähempää tuttavuutta kaurismieheen, ties kuinka hyvin olisi tullut toimeen. Saa vielä vanhana kiikkustuolissa katua kun ei tullut kaurismiestä napattua! Noh, kaikkea ei tietenkään yhden elämän aikana ehdi kokemaan, ja voi olla, että kuten sanoit, niin ajan mittaan alkaisi tylsistyttämään liika samankaltaisuus:)
- kaksin
Täälläpä kaurispari :). Täytyy sanoa, että onnellinen olen kumppanistani. Toisinaan meno menee tylsäksi, mutta tykkään tietynlaisesta turvallisuuden tunteesta (jota ei todellakan ollut exän (kaksonen)kanssa). Halauksia ja hellyydenosoituksia kaipaisin enemmän. Tosin, jos niitä on liikaa ja jatkuvasti, niin alkaisi itseänikin, kauris kun olen :), hiukan ällöttää. Huumori ainakin natsaa yhteen, makuuhuonehommista puhumattakaan ;)
- Mies 35v
Makuuhuonehommat menee meilläkin hyvin, ja muutenkin, mutta yksi asia: horoskoopeilla ei ole mitään tekemistä, ihmisiä vaan on erilaisia,
älkää uskoko naiset tämmösiin hölynpölyihin! - myösss
Mies 35v kirjoitti:
Makuuhuonehommat menee meilläkin hyvin, ja muutenkin, mutta yksi asia: horoskoopeilla ei ole mitään tekemistä, ihmisiä vaan on erilaisia,
älkää uskoko naiset tämmösiin hölynpölyihin!No, noin minäkin ajattelen. Vaan kyllä ne eri merkkien luonteenpiirteet paljon kertovat, sen olen saanut huomata. Tietysti kaikki olemme erilaisia, ja paljon vaikuttaa ihmisen lapsuus, ympäristö, kasvatus, koettelemukset yms. luonteeseen ja se oppiiko virheistään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu2712310En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n831011Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n55989- 108980
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi81931- 44861
Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa21848Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi67746Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä299694- 33687