Kuinka sopii yhteen kaurisN ja kaurisM?

tuplakauriit :)

Elikkä onkos kellään kokemusta parisuhteesta, jossa sekä mies että nainen ovat kauriita? Itselläni sellainen on nyt ollut käynnissä vajaan vuoden verran ja kaipailisin tässä kohtaa vähän informaatiota että mitä saattaa tuleman pitää?

Kiitokset asiallisista vastauksista ja mukavaa kevättä kaikille. =)

5

1082

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaurisMIES.

      Tulen hirmu hyvin kaurisnaisten kanssa juttuun, mutta seurustelukuvioista en oikein tiedä...kerran olin hieman retkussa erääseen kaurisnaiseen ja meillä oli semmonen parin kuukauden mittainen epämääräinen suhde. Meidän olis ilman muuta pitäny vaan pysyä kavereina. Oltiin ihan liian samanlaisia. Musiikkimaut olivat täysin päinvastaiset mutta muuten oltiin kuin kaksi marjaa. Siis noin niinku luonteeltamme ja persoonaltamme.

      Emmä tiiä...mä ainakin henkilökohtaisesti kiinnostun enemmän semmosista naisista, jotka ovat aika erilaisia muhun itseeni verrattuna. Toki yhteistäkin pitää olla, mutta kyllä se piristää arkea kun toinen on erilainen kuin mitä itse on.

      Tää samankaltaisuus ei tietenkään välttämättä päde just teidän tapauksessa, mutta mä itse koen asian niin, että kaksi kaurista ovat liian samanlaisia.

      • kaurisWoman

        koskaan kunniaa tehdä lähempää tuttavuutta kaurismieheen, ties kuinka hyvin olisi tullut toimeen. Saa vielä vanhana kiikkustuolissa katua kun ei tullut kaurismiestä napattua! Noh, kaikkea ei tietenkään yhden elämän aikana ehdi kokemaan, ja voi olla, että kuten sanoit, niin ajan mittaan alkaisi tylsistyttämään liika samankaltaisuus:)


    • kaksin

      Täälläpä kaurispari :). Täytyy sanoa, että onnellinen olen kumppanistani. Toisinaan meno menee tylsäksi, mutta tykkään tietynlaisesta turvallisuuden tunteesta (jota ei todellakan ollut exän (kaksonen)kanssa). Halauksia ja hellyydenosoituksia kaipaisin enemmän. Tosin, jos niitä on liikaa ja jatkuvasti, niin alkaisi itseänikin, kauris kun olen :), hiukan ällöttää. Huumori ainakin natsaa yhteen, makuuhuonehommista puhumattakaan ;)

      • Mies 35v

        Makuuhuonehommat menee meilläkin hyvin, ja muutenkin, mutta yksi asia: horoskoopeilla ei ole mitään tekemistä, ihmisiä vaan on erilaisia,
        älkää uskoko naiset tämmösiin hölynpölyihin!


      • myösss
        Mies 35v kirjoitti:

        Makuuhuonehommat menee meilläkin hyvin, ja muutenkin, mutta yksi asia: horoskoopeilla ei ole mitään tekemistä, ihmisiä vaan on erilaisia,
        älkää uskoko naiset tämmösiin hölynpölyihin!

        No, noin minäkin ajattelen. Vaan kyllä ne eri merkkien luonteenpiirteet paljon kertovat, sen olen saanut huomata. Tietysti kaikki olemme erilaisia, ja paljon vaikuttaa ihmisen lapsuus, ympäristö, kasvatus, koettelemukset yms. luonteeseen ja se oppiiko virheistään.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      88
      1194
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1016
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      52
      716
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      700
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      287
      685
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      674
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      660
    8. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      614
    9. Viime yönä mietin paikkoja luonnossa, missä olen kulkenut

      kävellyt ja ikävöinyt, ja ollut niin yksin. Monet kerrat. Ne palauttavat mieleeni sinut ja sen, kuinka kipeää on se kaip
      Ikävä
      57
      602
    10. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      36
      588
    Aihe