Onko iban tunnukset samat??

efwf

Kun ennen swift-koodin muutosta vai onko siihenkin tullut muutoksia?

7

1793

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lontoon_trendit

      iban koodi vastaa tilinumeroasi, ja swift pankkiasi. jos olet vaihtanut molempia, niin kyllä molemmat koodit ovat vaihtuneet. kysy (uudesta) pankistasi sen swift koodi.

      • Ilmeisesti kysyjä ei ole vaihtanut mitään, vaan Sampopankki vaihtoi SWIFT-koodiaan pääsiäisenä ja nyt kiinnostaisi minuakin tietää, vaihtuivatko samalla myös IBAN-koodit vai pysyivätkö ne ennallaan.


    • jos auttaa

      DABAFIHH

      • Ei vastaa kysymykseen

        Se, että kysymykseen, jossa tiedustellaan, onko IBAN-numero muuttunut, antaa vastaukseksi uuden swift-koodin (jonka kysyjä sitä paitsi jo kertoo tietävänsä) ei kyllä auta.

        Alkuperäiseen kysymykseen vastauksena: Sampopankin bic/swift -koodi muuttui; iban-tilinumerot EIVÄT muuttuneet.


      • Lontoon_trendit
        Ei vastaa kysymykseen kirjoitti:

        Se, että kysymykseen, jossa tiedustellaan, onko IBAN-numero muuttunut, antaa vastaukseksi uuden swift-koodin (jonka kysyjä sitä paitsi jo kertoo tietävänsä) ei kyllä auta.

        Alkuperäiseen kysymykseen vastauksena: Sampopankin bic/swift -koodi muuttui; iban-tilinumerot EIVÄT muuttuneet.

        Vai Sammon Swift muuttui nyt verkkopankkiuudistuksen myötä? Kiva kuulla siitä täällä Suomi24:sen keskustelupalstalla. Nimim. Pimennossa pidetty asiakas


      • Etkö sinä saanut?
        Lontoon_trendit kirjoitti:

        Vai Sammon Swift muuttui nyt verkkopankkiuudistuksen myötä? Kiva kuulla siitä täällä Suomi24:sen keskustelupalstalla. Nimim. Pimennossa pidetty asiakas

        Väitätkö todellakin, että sinulla on tili Sammossa, ja et ole saanut heiltä mitään tietoa tästä?

        Minä sain, enkä edes asu Suomessa (en ole asunut yli 10 vuoteen).

        Jo viikkoja sitten tuli kirje, jossa selitettiin, mitä muutoksia pääsiäisenä tapahtuu, ja selvästi kerrottiin myös tuo uusi swift/bic numero.

        Jos et tosiaan ole saanut mitään tietoa, niin kannattaa kysyä Sammosta onko heillä varmasti oikea osoitteesi.


      • Lontoon_trendit
        Etkö sinä saanut? kirjoitti:

        Väitätkö todellakin, että sinulla on tili Sammossa, ja et ole saanut heiltä mitään tietoa tästä?

        Minä sain, enkä edes asu Suomessa (en ole asunut yli 10 vuoteen).

        Jo viikkoja sitten tuli kirje, jossa selitettiin, mitä muutoksia pääsiäisenä tapahtuu, ja selvästi kerrottiin myös tuo uusi swift/bic numero.

        Jos et tosiaan ole saanut mitään tietoa, niin kannattaa kysyä Sammosta onko heillä varmasti oikea osoitteesi.

        Tarkastan Suomen osoitteestani olisiko sinne tullut postia. Soitan joka viikko Suomeen. Ehkä minulle on unohdettu kertoa, että postia on saapunut...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2392
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      142
      1538
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      158
      1234
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      109
      1033
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      386
      965
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe