lihava nainen, suuri pillu?

Dedee

Mmmm olen tässä miettinyt että onko ne miehet jotenkin aivokapasiteetiltaan oikeasti niin pieniä että todellakin luulevat, että kun on suuri nainen on suuri pillu? Siis että lihavalla on automaattisesti iso pillu? Saako kysyä että mihinköhän faktaan tämäkin liittyy. Kyllä se on pojat niin että oli sitten lihava tai laiha, niin se pillun koko ei siitä pienene tai suurene. Ihan sama kuin lihavilla miehillä ei automaattisesti ole pienempi kulli kuin laihoilla miehillä. Äly hoi...

13

5593

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimetön

      asia on noin... Itse olen lihava mies ja minulla on pieni kulli (14cm) ja olen ollut yhden lihavan (XXXL)naisen kanssa petipuuhissa ja ollaan leikitty isolla (halk.6cm) dildolla.

      • Mearath

        niin yksi kokemus lihavan naisen kanssahan kertookin kaiken...


    • sanoisin ihan

      lukemani perusteella että lihavilla/tukevilla tavara on jopa tiukempaa,mutta ainoa syy(kropassa siis)että on hiukkasen väljä on ylenpalttinen urheilu,väittävät siis että löysimpiä paikoiltaan ovat aktiivi-urheilijat&tanssijat.Kokemustahan mulla ei ole =)
      Lihavat miehet taas...lihavilla ei todella ole automaattisesti pienenpi,mutta jos keskivartalon rasvakerros on suuri,niin tutkimuksissa väitetään että jopa 4cm jää poimuihin piiloon eikä siis tule käyttöön????En tiedä siitäkään...kun pidän hoikista miehistä ;)

      • Lihas kompensoi

        Niin se vaan on, että tanssijoilla ja muilla on tiukat IMUpillut, koska heillä on alavatsalihakset kunnossa. Isopilluisimpia horojahan ovat justiinsa kaikki ylipainoiset läskit yh;t ja sitten sellaiset akat jotka ei syö eikä harrasta mitään muuta kuin kitisemistä ja tupakinpolttoa.


    • Hai sie

      Onhan lihavan pilluun pitempi matka läskin läpi kuin trimmatun pilluun jossa ei raskaa. Tiukkuudesta en sitten osaa sanoa, mutta jos lihava haluaa pitkää munaa vittunsa viimeisiin sopukoihin, on se aika paskamainen yhtälö, ellei vermoon mene ravitalleille;)

    • tyttelivain

      ei ainakaan ole iso pillu! Enkä kyllä edes ole kauhean lihava. Kahden miehen kanssa olen ollut sängyssä ja molemmat ovat sanoneet että se on uskomattoman tiukka. Mikään huippukuntoilija en tosiaan ole, mutta kyllä minä säännöllisesti lenkkeilen. Ja vasta pari vuotta olen hieman ylipainoinen ollut. Mutta enpä usko, että se pillu siitä mihinkään suurenee, jos lihoo jonkun verran. Ehkä urheilulla on vaikutusta asiaa, mutta en tiedä minkä verra. Se ainakin on varmaa, että lantionpohjanlihasten jumppa tekee pillusta tiukemman, ja niistä lihaksista haluan pitää huolta. Sitten kun tämä masennus ja ahdistus menee ohi ja jaksan paremmin elämää, niin alan huolehtimaan myös muista lihaksistani.

    • tyttelivain

      Iso sieltä! Enkä kyllä edes ole kauhean lihava. Kahden miehen kanssa olen ollut sängyssä ja molemmat ovat sanoneet että se on uskomattoman tiukka. Mikään huippukuntoilija en tosiaan ole, mutta kyllä minä säännöllisesti lenkkeilen. Ja vasta pari vuotta olen hieman ylipainoinen ollut. Mutta enpä usko, että se pillu siitä mihinkään suurenee, jos lihoo jonkun verran. Ehkä urheilulla on vaikutusta asiaa, mutta en tiedä minkä verra. Se ainakin on varmaa, että lantionpohjanlihasten jumppa tekee pillusta tiukemman, ja niistä lihaksista haluan pitää huolta. Sitten kun tämä masennus ja ahdistus menee ohi ja jaksan paremmin elämää, niin alan huolehtimaan myös muista lihaksistani.

      • äksdee-

        jos vaan suosiolla pistäisit sen köyden tilaukseen..


    • Pikkupillu31

      Sanoit, että lihava tai laiha nainen, niin se pillun koko ei siitä pienene tai suurene. Oletko sitä mieltä, että kaikilla naisilla on saman kokoinen? Se ei todellakaan pidä paikkaansa! Voipi olla, että naisten alapäällä on olemassa joku keskikoko, mutta sitähän ei ole kukaan koskaan mitannut (vähän hankala asia mitata!). Naisten alapäät eivät ole samankokoisia niinkuin eivät miesten vehkeetkään. Minun miesystäväni paljasti paljon jälkeenpäin, että oli todella hämmästynyt ekan kerran kuin oli minun kanssani. Pilluni on kuulemma niin totaalisen erilainen kuin hänen exänsä. Hänen exänsä (synnyttämätön nainen kuten minäkin) pillu oli niin iso, että sinne mahtui iso sauva ja sitten vielä miehen vehje myös. Minun pilluni oli kuulemma täysin toisesta ääripäästä. Olen aina urheillut ja pitänyt seksistä. Vaikka olen hyvin kostea, niin minun sisälleni saa todella työntyä.. vaginani hyväilee penistä joka puolelta. Osaan käyttää alapään lihaksiani vaikka niin, että mies voi olla liikkumatta sisälläni, niin hän laukeaa puristeluihini.

      Sellainen luulo saattaa miehillä olla, että pienillä naisilla on tiukempi pillu kuin isommilla naisilla.. Pillun koko ei ole varmaan yhtään yhteydessä naisen kokoon. Eräs miestuttuni kertoi, että kuinka yllättynyt hän oli kun eräällä tosi, tosi hoikalla naisella olikin melko iso pillu kun taas pulskalla naisella oli alapää oikein timmissä kunnossa. Ehkä alapään koko on jonkin verran synnynnäinen juttu ja sen lisäksi siihen vaikuttaa se, että onko viitsinyt harjoittaa alapään lihaksia. Niitähän voi harjoittaa todella tehokkaasti myös seksissä;)

    • Anonyymi

      Pakko upata tää... Kokemusta muutamasta ns. lihavasta naisesta.

      Yhdellä oli todella tiukka rako, oli jopa hankala saada lähetyssaarnaaja-asennossa sisään ja laukesin tietysti liian nopeasti. Ko. daamin kanssa otettiin myös uusinta, hän ratsasti. Taju meinasi lähteä, mutta toisaalta jotenkin liika puristus häiritsi.

      Toinen oli ns. "normaali", ei oikeastaan ihmeempää sanottavaa. Hyvältä tuntui sekin.

      Kolmas ja neljäs kokemus ovat ns. löysästä tavarasta. Minusta se on parasta mitä voi olla. Märkä ja kostea tuntuu ihanalta, ja jos kaipaa enemmän stimulaatiota, niin huulilla lipsuttelu terskalla sisällä-ulkona toimii ja on todella kiihottavaa. Ja penisrenkaalla saa halutessaan samanlaisen orkun kuin tiukkaa nussiessa.

      Ns. väljän kanssa tuntuma muuttuu yleensä asentoa vaihtamalla, esim. takaa pantaessa saattaa löytyä mutkaa ja poimua enemmän kuin normi lähärissä.

      Minusta yleistyksiä ei voi tehdä. Jokainen pillu on erilainen, ja sama pätee mulkkuihinkin. Mainittakoon vielä - en todellakaan muistele pahalla yhtään kohdalle osunutta rakoa, päin vastoin! Ihania kaikki...

    • Anonyymi

      Täällä nyt sekoitetaan lihavat ja isot naiset, pienet ja laihat. Jos on ns lihava, ei tarvitse olla iso. Eikä laiha ole aina pieni. Kun puhutaan pienistä naisista, en ole kenelläkään seksikumppanillani havainnut vielä isoa pillua. Hyvin sopivan tiukkaa myös synnyttäneillä ja tukevammilla pienillä naisilla.
      Mutta sitten vähän isommilla ja keskimäärin pitemmillä naisilla sitten onkin ollut jos jonkin kokoista. Mutta jos nainen on harrastanut urheilua tai muuta liikuntaa, on myös alakerta useammin paremmassa kunnossa.

    • Anonyymi

      Voinhan minäkin kirjoittaa omat kokemukset noin pääpiirteitäin lihavilla on ollu paremmat pillut lihavia on mukavanpi nuolla kun pillu on pehmonen sama tykkään nuolla naisen persettä jolla on iso pehmeä perse. Laihemmaksi on yleensä ollu aktiivisempia tekijöitä mutta kaikessa on poikkeuksia .puhtaus on aina puoliruokaa alussa lopussa ei niin väliä mitä on missäkin.

      • Anonyymi

        Lihavan naisen pillua kiva nuolla


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      135
      5429
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3355
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1873
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      23
      1855
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1695
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      72
      1542
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      12
      1443
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1327
    9. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1326
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      21
      1295
    Aihe