Vaakamaiseen tapaasi et pysty lopettamaan jankkaamista. Kaikki tuntemani vaaka naiset muistelevat menneitä vuosikymmeniä. Kyllä mulle on jo selvinnyt miten sä vihaat Neitsyt miehiä. Lopeta jo!!! Ei tota valitusta jaksa kuunnella kukaan.
Vaaka nainen voisi häippästä
41
2273
Vastaukset
- Vaaka nainen
Joopa, joo täällä käyttää samaa nimimerkkiä ilmeisesti useampi henkilö.
- en huolisi neitsytmiestä
Kyllä neitsytmies osaa loukata ja pysyvästi vahingoittaa vaakoja vakaampiakin merkkejä!
Ihan horoskoopin perusteella raakkaan neitsytmiehet!- neitsyt_--m
Panepa käsi sydämelle ja vastaa rehellisesti. Oletko loukannut ketään ja koskaan?
Uskon että olet, itse sitä ei yleensä huomaa tai myönnä.
Minua ärsyttää kaikkein eniten se, että ette ymmärrä astrologiasta yhtään mitään mutta esiinnytte kuin asiantuntijat. Se ärsyttää neitsyttä helvetisti. Se kun arvostaa tietoa eikä omia kuvitelmia. Tosin pahin merkki siinä asiassa on veskari.
Mutta vaaka loukkaa jatkuvasti muita antamalla vääriä merkkejä. Vaaka on perseennuolija ja kiipijä, mielistelijä, joka puhuu sitten asiat seläntakana. Se on takapiru. Todellakin kiertäkää neitsyet kaukaa. Te ette sovi neitsyen kumppaniksi. Miksi sitä sitten jankutatte. Te vaa'at olette AKKOJA, jota kaikki naiset eivät ole.
Tuossa lukemista, paaitsi että vaaka ei ole veden merkki.
http://www.uniluoto.com/horoskoopit/19.html - Vaaka nainen
neitsyt_--m kirjoitti:
Panepa käsi sydämelle ja vastaa rehellisesti. Oletko loukannut ketään ja koskaan?
Minua ärsyttää kaikkein eniten se, että ette ymmärrä astrologiasta yhtään mitään mutta esiinnytte kuin asiantuntijat. Se ärsyttää neitsyttä helvetisti. Se kun arvostaa tietoa eikä omia kuvitelmia. Tosin pahin merkki siinä asiassa on veskari.
Mutta vaaka loukkaa jatkuvasti muita antamalla vääriä merkkejä. Vaaka on perseennuolija ja kiipijä, mielistelijä, joka puhuu sitten asiat seläntakana. Se on takapiru. Todellakin kiertäkää neitsyet kaukaa. Te ette sovi neitsyen kumppaniksi. Miksi sitä sitten jankutatte. Te vaa'at olette AKKOJA, jota kaikki naiset eivät ole.
http://www.uniluoto.com/horoskoopit/19.htmlPanepa itsekin käsi sydämelle ja vastaa rehellisesti. Oletko loukannut ketään ja koskaan?
"Vaaka on perseennuolija ja kiipijä, mielistelijä, joka puhuu sitten asiat seläntakana. Se on takapiru." Haloo Haloo Kukas nyt on ottanut herneen nenäänsä ja arvostelee ihmisiä vain horoskooppimerkin perusteella, kenties joku vaaka nainen jättänyt.
Ja ihan myös sinulle lukemista.
http://www.uniluoto.com/horoskoopit/16.html - Vaaka nainen
neitsyt_--m kirjoitti:
http://www.uniluoto.com/horoskoopit/19.htmlPanepa itse myös käsi sydämelle ja vastaa rehellisesti. Oletko loukannut ketään ja koskaan?
Olet ilmeisesti saanut Vaaka naiselta nenillesi, kun niin kovasti merkkiä kans moitit.
Neitsyt arvostaa vain tietoa????? He, he omaa napaansa he tuntuvat vain arvostavan.
Ja sinulle kans lukemista, ettei totuus unohdu.
http://www.uniluoto.com/horoskoopit/16.html - minä M
Vaaka nainen kirjoitti:
Panepa itse myös käsi sydämelle ja vastaa rehellisesti. Oletko loukannut ketään ja koskaan?
Olet ilmeisesti saanut Vaaka naiselta nenillesi, kun niin kovasti merkkiä kans moitit.
Neitsyt arvostaa vain tietoa????? He, he omaa napaansa he tuntuvat vain arvostavan.
Ja sinulle kans lukemista, ettei totuus unohdu.
http://www.uniluoto.com/horoskoopit/16.html>>>>>Olet ilmeisesti saanut Vaaka naiselta nenillesi, kun niin kovasti merkkiä kans moitit.
Neitsyt arvostaa vain tietoa????? He, he omaa napaansa he tuntuvat vain arvostavan.>>>>
En ole saanut vaa´alta nenille, sillä olen osannut aina varoa niitä. Enkä tuijota omaan napaanikaan. Olen astrologian harrastaja. -Muuten se uniluoto sisältää virheitä. mm. että vaaka on veden merkki.
Voin vakuuttaa sinulle ja muillekin, että haen vain parempia perusteluja kuin vain jokin "uniluoto".
Anna tarkka syntymäaika ja -paikka. Katsotaan karttaa. Lupaan tehdä sen rehellisesti kaikkien kontrollin alla!
Tieto voi tuoda tuskaa! - Vaaka nainen
minä M kirjoitti:
>>>>>Olet ilmeisesti saanut Vaaka naiselta nenillesi, kun niin kovasti merkkiä kans moitit.
Neitsyt arvostaa vain tietoa????? He, he omaa napaansa he tuntuvat vain arvostavan.>>>>
En ole saanut vaa´alta nenille, sillä olen osannut aina varoa niitä. Enkä tuijota omaan napaanikaan. Olen astrologian harrastaja. -Muuten se uniluoto sisältää virheitä. mm. että vaaka on veden merkki.
Voin vakuuttaa sinulle ja muillekin, että haen vain parempia perusteluja kuin vain jokin "uniluoto".
Anna tarkka syntymäaika ja -paikka. Katsotaan karttaa. Lupaan tehdä sen rehellisesti kaikkien kontrollin alla!
Tieto voi tuoda tuskaa!Kiitos lupauksestasi tehdä minulle karttaa, mutta minulla jo sellainen. Karttani ovat Astro sivuilta tilattu ja varmaan sinunkin mielestä asianmukaisia, sillä siteeraat paljon Seppo Tanhuan horoskooppeja. Olen lukenut omani (luonneanalyysi ja sisäinen soturi) moneen kertaan ja kaikki sisältö ei ehkä niin hyvää mutta tunnistan kyllä itseni niistä. En ole koskaan sanonut olevani täydellinen, olenpa vaan tällainen. Nousumerkkini on Vesimiehessä ja Merkurius Neitsyessä,lainaus:
"Väittelyyn asioiden tilasta ei kanssasi ole syytä käydä, mutta vetäytyminen kuuloetäisyyden ulkopuolelle on harkitsemisen arvoinen vaihtoehto. Katkeroitunut neitsytenergia ei ole kivaa kuunneltavaa. Kun elämäsi todella on tasapainossa ei kukaan eikä mikään saa sinua puuttumaan muiden asioihin. Osaat tuoda esille asioita, joita muut eivät ole tulleet ollenkaan ajatelleeksi, mutta jotka kuitenkin ovat kaikkien nähtävissä. Tällä tarkkuudella saat vielä ihmeitä aikaan elämässäsi."
Ehkä se on tuo Neitsyt energia, joka pitäisi saada hallintaan. - ........
Vaaka nainen kirjoitti:
Kiitos lupauksestasi tehdä minulle karttaa, mutta minulla jo sellainen. Karttani ovat Astro sivuilta tilattu ja varmaan sinunkin mielestä asianmukaisia, sillä siteeraat paljon Seppo Tanhuan horoskooppeja. Olen lukenut omani (luonneanalyysi ja sisäinen soturi) moneen kertaan ja kaikki sisältö ei ehkä niin hyvää mutta tunnistan kyllä itseni niistä. En ole koskaan sanonut olevani täydellinen, olenpa vaan tällainen. Nousumerkkini on Vesimiehessä ja Merkurius Neitsyessä,lainaus:
"Väittelyyn asioiden tilasta ei kanssasi ole syytä käydä, mutta vetäytyminen kuuloetäisyyden ulkopuolelle on harkitsemisen arvoinen vaihtoehto. Katkeroitunut neitsytenergia ei ole kivaa kuunneltavaa. Kun elämäsi todella on tasapainossa ei kukaan eikä mikään saa sinua puuttumaan muiden asioihin. Osaat tuoda esille asioita, joita muut eivät ole tulleet ollenkaan ajatelleeksi, mutta jotka kuitenkin ovat kaikkien nähtävissä. Tällä tarkkuudella saat vielä ihmeitä aikaan elämässäsi."
Ehkä se on tuo Neitsyt energia, joka pitäisi saada hallintaan.Muuten tuosta lainaamisesta. En tykkää sanasta horoskooppi =höpöskooppi. Tanhua on syrjähyppy, sellainen pikapano jonka tulkinnat ovat useimmile tuttuja. Itse kuitenkin käytän J. Nummelaa, Tuikku Ljundbergia ja Julia Parkeria ja monia muita. Mitä tulkittavaksi jää, jos lainaa suoraan toista tulkitsijaa? Ei siinä mitään opi.Itseäni häiritsee Tanhuassa sellainen perusnegatiivisuus, vaikka paljolti onkin oikeassa. Hänellä on kyllä siihen omat henkilökohtaiset syynsä.
Olet itse enemmän neitsyt kuin neitsyet yleensä, eikä vesimieskään helppo ole. Veikkaanpa olotilasi johtuvan tuosta veskarista. Neptunus on veskarissa tuomassa utuisuutta elämään. Ei ole ihme että ei pelitä neitsyen kanssa. Sisäinen soturi ei kestä toista soturia. Neitsyt on sulle riittävä vastus ja exäsi palautti sinut maanpinnalle. Luulit olevasi ylivertainen. Miksi alistuit? - Vaaka nainen
........ kirjoitti:
Muuten tuosta lainaamisesta. En tykkää sanasta horoskooppi =höpöskooppi. Tanhua on syrjähyppy, sellainen pikapano jonka tulkinnat ovat useimmile tuttuja. Itse kuitenkin käytän J. Nummelaa, Tuikku Ljundbergia ja Julia Parkeria ja monia muita. Mitä tulkittavaksi jää, jos lainaa suoraan toista tulkitsijaa? Ei siinä mitään opi.Itseäni häiritsee Tanhuassa sellainen perusnegatiivisuus, vaikka paljolti onkin oikeassa. Hänellä on kyllä siihen omat henkilökohtaiset syynsä.
Olet itse enemmän neitsyt kuin neitsyet yleensä, eikä vesimieskään helppo ole. Veikkaanpa olotilasi johtuvan tuosta veskarista. Neptunus on veskarissa tuomassa utuisuutta elämään. Ei ole ihme että ei pelitä neitsyen kanssa. Sisäinen soturi ei kestä toista soturia. Neitsyt on sulle riittävä vastus ja exäsi palautti sinut maanpinnalle. Luulit olevasi ylivertainen. Miksi alistuit?Ei tämä Vaaka nainen yhteen Neitsyt mieheen kaadu.
Eikä siitä miehestäkään tarpeeksi vastusta löytynyt, kun kerran lähti pakoon kun avasin sanallisen arkkuni.
Onko miesten ongelma yleensäkin pistää pää pensaaseen ennemmin kuin keskustella ihan niinkuin aikuiset ihmiset vaikeistakin asioista.
Sisäinen soturini elää ja on varmaan vieläkin vahvempi, ei sitä ole pystynyt kaatamaan skorppari eikä kauriskaan. Pitää vissiin ruveta kiusaamaan noita "pehmo" merkkejä, jos niistä olisi enemmän vastusta. - Missukka
Vaaka nainen kirjoitti:
Ei tämä Vaaka nainen yhteen Neitsyt mieheen kaadu.
Eikä siitä miehestäkään tarpeeksi vastusta löytynyt, kun kerran lähti pakoon kun avasin sanallisen arkkuni.
Onko miesten ongelma yleensäkin pistää pää pensaaseen ennemmin kuin keskustella ihan niinkuin aikuiset ihmiset vaikeistakin asioista.
Sisäinen soturini elää ja on varmaan vieläkin vahvempi, ei sitä ole pystynyt kaatamaan skorppari eikä kauriskaan. Pitää vissiin ruveta kiusaamaan noita "pehmo" merkkejä, jos niistä olisi enemmän vastusta.Etkö tähtää winwinniin vaan haet vastuksia?
Uteliaisuuteni heräsi, oletko tehnyt Tanhuan parisuhdetestin teille kahdelle ja haluaisitko kertoa menikö täysin pieleen?
"Onko miesten ongelma yleensäkin pistää pää pensaaseen ennemmin kuin keskustella ihan niinkuin aikuiset ihmiset vaikeistakin asioista."
Olettaisin, että keskustelevat kyllä sitten kun ovat siihen valmiita. Tyydyttävän itsetunnon omaavilla pakotettuna se pää menee pensaaseen ja pysyy siellä. - Vaaka nainen
Missukka kirjoitti:
Etkö tähtää winwinniin vaan haet vastuksia?
Uteliaisuuteni heräsi, oletko tehnyt Tanhuan parisuhdetestin teille kahdelle ja haluaisitko kertoa menikö täysin pieleen?
"Onko miesten ongelma yleensäkin pistää pää pensaaseen ennemmin kuin keskustella ihan niinkuin aikuiset ihmiset vaikeistakin asioista."
Olettaisin, että keskustelevat kyllä sitten kun ovat siihen valmiita. Tyydyttävän itsetunnon omaavilla pakotettuna se pää menee pensaaseen ja pysyy siellä.En etsi pelkkää vastusta vaan rakkautta ja rakkautta vaan. Vaikka Vaaka olenkin niin tarvitsen kuitenkin haastavan miehen elämääni, ettei siitä tule liika tylsää.
Eipä tullut tehtyä tuota parisuhdetestiä.
Ai meinaat että tyydyttävällä itsetunnolla laitetaan pää pensaaseen pakotettuna puhumaan, entäs huono itsetunto ei varmaan pääse koskaan pois sieltä vaikka ei edes pakotettu puhumaan.
Hmm kait mulla on sitten hyvä itsetunto ja miksi ei olis. Olen tehnyt paljon töitä elämässäni niin henkisesti kuin fyysisesti. :-) - mielestä
Vaaka nainen kirjoitti:
En etsi pelkkää vastusta vaan rakkautta ja rakkautta vaan. Vaikka Vaaka olenkin niin tarvitsen kuitenkin haastavan miehen elämääni, ettei siitä tule liika tylsää.
Ai meinaat että tyydyttävällä itsetunnolla laitetaan pää pensaaseen pakotettuna puhumaan, entäs huono itsetunto ei varmaan pääse koskaan pois sieltä vaikka ei edes pakotettu puhumaan.
Hmm kait mulla on sitten hyvä itsetunto ja miksi ei olis. Olen tehnyt paljon töitä elämässäni niin henkisesti kuin fyysisesti. :-)on huono itsetunto silloin kun ei jaksa sun kanssa riidellä...
Rakkaus on toisen ihmisen hyväksymistä sellaisena kuin hän on. Älä yritä muuttaa ihmistä vaan muutu itse tai häivy. - Missukka
Vaaka nainen kirjoitti:
En etsi pelkkää vastusta vaan rakkautta ja rakkautta vaan. Vaikka Vaaka olenkin niin tarvitsen kuitenkin haastavan miehen elämääni, ettei siitä tule liika tylsää.
Hmm kait mulla on sitten hyvä itsetunto ja miksi ei olis. Olen tehnyt paljon töitä elämässäni niin henkisesti kuin fyysisesti. :-)Vastuksen vois kai sitten tulkita tässä tasa-arvoksi. Nyt kun tarkemmin ajattelen, niin itsekin taisin aikanaan etsiä miestä, josta on mulle vastusta.
Kandee tehdä tuo testi jälkikäteen, jos tiedät hänen syntymäpäivänsä. Voi katsella mennyttä suhdetta uusin silmin.
Huonolla itsetunnolla ei pysty puolustamaan itseään niin kuin pitäisi, joten puhuminen ei ole hänen etunsa mukaista silloin. - Missukka
mielestä kirjoitti:
on huono itsetunto silloin kun ei jaksa sun kanssa riidellä...
Rakkaus on toisen ihmisen hyväksymistä sellaisena kuin hän on. Älä yritä muuttaa ihmistä vaan muutu itse tai häivy.Tärkeän asian nostaminen pöydälle ei ole sama kuin riitely.
- Vaaka nainen
Missukka kirjoitti:
Vastuksen vois kai sitten tulkita tässä tasa-arvoksi. Nyt kun tarkemmin ajattelen, niin itsekin taisin aikanaan etsiä miestä, josta on mulle vastusta.
Kandee tehdä tuo testi jälkikäteen, jos tiedät hänen syntymäpäivänsä. Voi katsella mennyttä suhdetta uusin silmin.
Huonolla itsetunnolla ei pysty puolustamaan itseään niin kuin pitäisi, joten puhuminen ei ole hänen etunsa mukaista silloin.Tasa-arvoa haen, tänä päivänä tuntuu olevan vaan vaikea löytää miestä, joka ei aliarvioisi naista. Työelämässä olen mies voittoisella alalla ja monien vuosien taistelun jälkeen sain vihdoinkin arvostusta ammattitaidolleni, kyllä sai käydä monet kärkevät keskustelut.
Ajattelin sammaa, elikä tehdä testi jälkikäteen... mutta en tiedä hänen syntymä aikaansa.
Olen miettinyt kans että kaverilla on ehkä huono itsetunto kun käyttäytyy näin. Yhdessäolomme aikana pidin kuitenkin hänen itsetuntoansa paljon parempana.
Kyllä tämä tästä joskus taas sitten....
Kiitos Missukka mukavista ja asiallisista viesteistä :-)
Jaa jaa lopuksi pitää vielä todeta etten ole ainut Vaaka nainen nimimerkkiä käyttänyt. - Missukka
Vaaka nainen kirjoitti:
Tasa-arvoa haen, tänä päivänä tuntuu olevan vaan vaikea löytää miestä, joka ei aliarvioisi naista. Työelämässä olen mies voittoisella alalla ja monien vuosien taistelun jälkeen sain vihdoinkin arvostusta ammattitaidolleni, kyllä sai käydä monet kärkevät keskustelut.
Ajattelin sammaa, elikä tehdä testi jälkikäteen... mutta en tiedä hänen syntymä aikaansa.
Olen miettinyt kans että kaverilla on ehkä huono itsetunto kun käyttäytyy näin. Yhdessäolomme aikana pidin kuitenkin hänen itsetuntoansa paljon parempana.
Kyllä tämä tästä joskus taas sitten....
Kiitos Missukka mukavista ja asiallisista viesteistä :-)
Jaa jaa lopuksi pitää vielä todeta etten ole ainut Vaaka nainen nimimerkkiä käyttänyt.Kiitos itsellesi. En tiedä paljonko heittäis, jos testais vain jollain päivämäärällä neitsyen ajan sisällä.
"tänä päivänä tuntuu olevan vaan vaikea löytää miestä, joka ei aliarvioisi naista."
Ei sellaista miestä olekaan. Sisäsyntyinen ominaisuus. ;-)
Täällä palstoilla on se yksi feikkikirjoittelija, joka kirjoittaa muiden nickeillä. Ei voi mitään. - Vaaka nainen
Missukka kirjoitti:
Kiitos itsellesi. En tiedä paljonko heittäis, jos testais vain jollain päivämäärällä neitsyen ajan sisällä.
"tänä päivänä tuntuu olevan vaan vaikea löytää miestä, joka ei aliarvioisi naista."
Täällä palstoilla on se yksi feikkikirjoittelija, joka kirjoittaa muiden nickeillä. Ei voi mitään.Korjausta, tiedän kyllä hänen syntymäpäivänsä ja vuotensa, mutta en kellonaikaa. Ehkä vielä teen sen testin saa nyt sitten nähdä????
Kevättä rinnassa, josko sitä lähtis etsimään sitä unelmien miestä????..... Ainahan voi toivoa :-) - minä M
Missukka kirjoitti:
Kiitos itsellesi. En tiedä paljonko heittäis, jos testais vain jollain päivämäärällä neitsyen ajan sisällä.
Täällä palstoilla on se yksi feikkikirjoittelija, joka kirjoittaa muiden nickeillä. Ei voi mitään.>>>>En tiedä paljonko heittäis, jos testais vain jollain päivämäärällä neitsyen ajan sisällä. >>>>
Mieletön ajatuksenakin. Miten noin voi tehdä, kun syntymäaikakin on tiedettävä minuutin tarkkuudella. Vastaus löytyy huoneista. - -heli
neitsyt_--m kirjoitti:
http://www.uniluoto.com/horoskoopit/19.htmlPistä hame päälle neitsyt-mies
- Itsekin Vaaka-nainen
Vaaka nainen kirjoitti:
Panepa itsekin käsi sydämelle ja vastaa rehellisesti. Oletko loukannut ketään ja koskaan?
"Vaaka on perseennuolija ja kiipijä, mielistelijä, joka puhuu sitten asiat seläntakana. Se on takapiru." Haloo Haloo Kukas nyt on ottanut herneen nenäänsä ja arvostelee ihmisiä vain horoskooppimerkin perusteella, kenties joku vaaka nainen jättänyt.
Ja ihan myös sinulle lukemista.
http://www.uniluoto.com/horoskoopit/16.htmlkuulla, että en ole ainut neitsyt-miehen jättämä...hunajaa sielulleni:))))))))))))))
- vetänyt herneen nenäänsä
Miksi et neitsyt kestä totuutta?
Tämäkin vain osoittaa, että olet ikävä ihminen! Oikea murheen kryyni!- mitä totuutta
en kestä? Olenko minä tehnyt sinulle jotain? Ethän edes tunne minua. Mielelläni kuulisin totuuksia ITSESTÄNI huom! ITSESTÄNI sinulta. Eikä mitään horoskooppi yleistyksiä sitten.
"Tämäkin vain osoittaa, että olet ikävä ihminen! Oikea murheen kryyni!"
Miten sait minusta tuollaisen kuvan? - Outo juttu
mitä totuutta kirjoitti:
en kestä? Olenko minä tehnyt sinulle jotain? Ethän edes tunne minua. Mielelläni kuulisin totuuksia ITSESTÄNI huom! ITSESTÄNI sinulta. Eikä mitään horoskooppi yleistyksiä sitten.
Miten sait minusta tuollaisen kuvan?Mitenkä neitsytmiehelle ominaisten piirteiden esille tuominen sinua häiritsee, jos et samaista itseäsi neitysmieheen ja et perusta horoskoopeista?
- hatusta vetäisit
Outo juttu kirjoitti:
Mitenkä neitsytmiehelle ominaisten piirteiden esille tuominen sinua häiritsee, jos et samaista itseäsi neitysmieheen ja et perusta horoskoopeista?
Varsinainen neitsytmiehen luonnekuvaus - älykääpiöksi
hatusta vetäisit kirjoitti:
Varsinainen neitsytmiehen luonnekuvausOho, paikalla herkkä neitsytmies, joka on vielä tyhmä!
Mitenkäs tämä nyt sitten puidaan! - sait päähäsi
älykääpiöksi kirjoitti:
Oho, paikalla herkkä neitsytmies, joka on vielä tyhmä!
Mitenkäs tämä nyt sitten puidaan!että olen mies?? Imartelevaa:D
- virgoooo
näitä teidän tappeluita täällä... Vetoan nyt tuohon aloitukseen että kyllä, vaaka-nainen voisi häippästä täältä valittamasta ja itkemästä hänen menneisyyttään, kyllä paskoja tyyppejä on pilvinpimein ja paska vetää puoleensa paskaa (yleensä). Sori.
Ei mulla muuta tällä kertaa. Olen vaan niin lopen kyllästynyt lukemaan haukkuja neitsyistä. Kokemuksista YHDESTÄ NEITSYESTÄ jotka ovat peräisin yhden ihmisen aivoituksista ja pettymyksistä. Elämä on, elämä on joten elä sitä elämää äläkä valita.. (toi oli siis tälle valittaja-vaa´alle, sattui sopivasti tähän ketjuun). Ja älä yleistä, meitä neitsyitä on moneen junaan kuten vaakoja, skorppareita, veskareita, leijonia ja ym horoskooppimerkkejä. Ärsyttää. Mä tiiä et se vaaka naikkonen lukee tään ketjun, kuten kaikki muutkin koko suomi24 palstojen ketjut.- minä M
Se vaaka nainen alkaa parantua ja on selvästi pehmenemään päin. Kai se ajatteli että "sillä se lähtee millä on tullutkin". Siis neitsyellä. Sen sisäinen soturi on menettänyt miekkansa ja palaa vaakaruotuun mielisteväksi viettelijäksi. Kukahan se oikeesti on? Oikeesti se on veskari vaa'an hameessa.
- ..................
minä M kirjoitti:
Se vaaka nainen alkaa parantua ja on selvästi pehmenemään päin. Kai se ajatteli että "sillä se lähtee millä on tullutkin". Siis neitsyellä. Sen sisäinen soturi on menettänyt miekkansa ja palaa vaakaruotuun mielisteväksi viettelijäksi. Kukahan se oikeesti on? Oikeesti se on veskari vaa'an hameessa.
Hän on vain pahasti saanut siivilleen nyt. Kyllä mäkin myönnän saaneeni ja pahastikin. Silloin oli kauris kierroksessa mutta en todellakaan lähtisi haukkumaan kaikkia kaurismiehiä. Vaatii aika paljon pikkusieluisuutta ja tyhmyyttä lähteä siihen hommaan.. Kuten sanotaan, yskä lähtee yskimällä ja nuha n.. niistämällä joten eiköhän "neitsyen aiheuttama katkeruus" lähde neitsyen avulla pois :)
Vesimiehet ovat tosiaan tunteellisia ihmisiä ja sanavalmiitakin, mutta vaaka on juuri sellainen joka vatvoo ja vatvoo asioita, hakee hyväksyntää ja mielipiteitä itsestään joka taholta. Kun tulee vastarintaa niin vaaka menee sekasin ja se ilmenee suuttumisella ja lapsellisella käytöksellä. Vaa´at ovat kokemukseni mukaan kivoja ihmisiä, harmi että tämän tietyn vaa´an antama yleistysesimerkki alkaa purra ja kuppi kallistua siihen toiseen suuntaan... ;))
Eli olen neitsyt = täysi narsisti paska, itsekeskeinen oman edun tavoittelija, aina oikeassa.. (lue: AINA oikeassa)
Kiss my ass :) - Vaaka nainen
minä M kirjoitti:
En tiedä onko naiset vai nimen omaan Vaaka naiset taistelijoita, en todellakaan ole mikään pehmo.
Eikä mun tarvitse mielistellä olen vaan oma hurmaava itseni, itse inhoan yli kaiken lipojia. Olet varmaan lukenut että myöskin Vaaka osaa lukea ihmisiä ja siksi varmaan pidettyä seuraa.
Jos mun sisäinen soturi olisi menettänyt miekkansa, makaisin varmaan sängyn pohjalla murehtimassa, ei se neitsyt mieskään nyt ihan kaikkeen pysty. Nyt sentään saan kiitettävästi ihmisiä keskustelemaan puolesta ja vastaan, eikö ole kiva kun joku vähän ärsyttää. Ai niin mutta eihän Vaaka voi ärsyttää sehän vain mielistelee???? - minä M
Vaaka nainen kirjoitti:
En tiedä onko naiset vai nimen omaan Vaaka naiset taistelijoita, en todellakaan ole mikään pehmo.
Eikä mun tarvitse mielistellä olen vaan oma hurmaava itseni, itse inhoan yli kaiken lipojia. Olet varmaan lukenut että myöskin Vaaka osaa lukea ihmisiä ja siksi varmaan pidettyä seuraa.
Jos mun sisäinen soturi olisi menettänyt miekkansa, makaisin varmaan sängyn pohjalla murehtimassa, ei se neitsyt mieskään nyt ihan kaikkeen pysty. Nyt sentään saan kiitettävästi ihmisiä keskustelemaan puolesta ja vastaan, eikö ole kiva kun joku vähän ärsyttää. Ai niin mutta eihän Vaaka voi ärsyttää sehän vain mielistelee????.... tutkailla tuota nousevaa merkkiäsi. Siitä johtuu, että 1) yleistät asiat ja 2) syytät aina muita. Nouseva merkkisi tekee sinusta ristiriitaisen ja epäsovinnaisen.
Tapahtumasi ajoittuvat aikaan, jolloin saturnus oli leijonassa eli oppositiossa vesimieheen. Siksi et pystynyt puolustautumaan ja oletkin sitten myöhäsyntyisenä täällä huutamassa tuskaasi kaikille.
Rauhaa ja rakkautta! - pehmenemään
minä M kirjoitti:
päin on vaaka nainen. On ollut niin kivaa täällä väitellä hänen kanssaan.
- .......
pehmenemään kirjoitti:
päin on vaaka nainen. On ollut niin kivaa täällä väitellä hänen kanssaan.
Kyllä sieltä totuus vielä paljastuu. Se on jäänyt koukkuun ja neuroottisesti etsii itseään tältä palstalta.
Missä mahtaa sen venus olla? - Missukka
....... kirjoitti:
Kyllä sieltä totuus vielä paljastuu. Se on jäänyt koukkuun ja neuroottisesti etsii itseään tältä palstalta.
Missä mahtaa sen venus olla?jouskari
- Vaaka nainen
minä M kirjoitti:
.... tutkailla tuota nousevaa merkkiäsi. Siitä johtuu, että 1) yleistät asiat ja 2) syytät aina muita. Nouseva merkkisi tekee sinusta ristiriitaisen ja epäsovinnaisen.
Tapahtumasi ajoittuvat aikaan, jolloin saturnus oli leijonassa eli oppositiossa vesimieheen. Siksi et pystynyt puolustautumaan ja oletkin sitten myöhäsyntyisenä täällä huutamassa tuskaasi kaikille.
Rauhaa ja rakkautta!Olenhan minä tutkinut tuota nousevaa merkkiä, silti olen kyllä eri mieltä siitä etten todellakaan yleistä asioita saatika sitten syytä aina muita, höh höh en ole täydellinen olen vaan tällainen. Työssäni tapaan liika paljon täydellisiä ihmisiä, jotka eivät tee koskaan virheitä omasta mielestään!!! Minun mielestäni se on ihmisen vahvuus kun pystyy myöntämään tekemänsä virheet, niin työelämässä kuin yksityisessäkin.
Enkä minä mitään tuskaani täällä huuda, kaipaan ehkä vähän vastustusta. Onko tämä horoskooppi palsta vain merkkien hyville puolille, huonot puolet varmaan käsitellään tuolla suhteet ja tunteet puolella. - virheittesi
Vaaka nainen kirjoitti:
Olenhan minä tutkinut tuota nousevaa merkkiä, silti olen kyllä eri mieltä siitä etten todellakaan yleistä asioita saatika sitten syytä aina muita, höh höh en ole täydellinen olen vaan tällainen. Työssäni tapaan liika paljon täydellisiä ihmisiä, jotka eivät tee koskaan virheitä omasta mielestään!!! Minun mielestäni se on ihmisen vahvuus kun pystyy myöntämään tekemänsä virheet, niin työelämässä kuin yksityisessäkin.
Enkä minä mitään tuskaani täällä huuda, kaipaan ehkä vähän vastustusta. Onko tämä horoskooppi palsta vain merkkien hyville puolille, huonot puolet varmaan käsitellään tuolla suhteet ja tunteet puolella.myöntämistä en ole havainnut. Taitaa olla tarttuvaa. On parempi nauraa itselleen, sillä joku tekee sen kohta kuitenkin. Miksi sinulle virhe on kauhistus. Arvelen syyksi jälleen kerran nousevan merkkisi vesimiehessä. Vesimies ei hevin tunnusta virheitään. Ei se sitä tee ilkeyttään eikä itsekkäistäkään syistä, vaan siksi että veskarin on vaikea toimia fyysisessä maailmassa. Henkiolentohan se onkin. Koska sinulle on virhe kuolemansynti, miellät neitsyet kaiken pahan aiheuttajiksi. Et huomaa sitä, että neitsyt vaan tuo esille omat vikasi. Oletkin siis pettynyt itseesi ja toimintaasi fyysisessä maailmassa. Olet pettynyt itseesi myös siksi, että teit virhearvion suhteestasi neitsyeen, koska ennen arvostit häntä ja hänen taitoaan analysoida asioita. Mielestäsi olet ottanut ihmisten tuntemisessa askeleen taaksepäin. Se on pettymys isolla S:llä, sinähän näet enemmän kuin muut. Omasta mielestäsi. Sinun on päästävä eroonn pakkomielteisestä suhtautumisesta virheisiin (merkurius neitsyessä) olipa ne omiasi tai muiden virheitä.
Rauhaa ja rakkautta :) - samainen hlö
virheittesi kirjoitti:
myöntämistä en ole havainnut. Taitaa olla tarttuvaa. On parempi nauraa itselleen, sillä joku tekee sen kohta kuitenkin. Miksi sinulle virhe on kauhistus. Arvelen syyksi jälleen kerran nousevan merkkisi vesimiehessä. Vesimies ei hevin tunnusta virheitään. Ei se sitä tee ilkeyttään eikä itsekkäistäkään syistä, vaan siksi että veskarin on vaikea toimia fyysisessä maailmassa. Henkiolentohan se onkin. Koska sinulle on virhe kuolemansynti, miellät neitsyet kaiken pahan aiheuttajiksi. Et huomaa sitä, että neitsyt vaan tuo esille omat vikasi. Oletkin siis pettynyt itseesi ja toimintaasi fyysisessä maailmassa. Olet pettynyt itseesi myös siksi, että teit virhearvion suhteestasi neitsyeen, koska ennen arvostit häntä ja hänen taitoaan analysoida asioita. Mielestäsi olet ottanut ihmisten tuntemisessa askeleen taaksepäin. Se on pettymys isolla S:llä, sinähän näet enemmän kuin muut. Omasta mielestäsi. Sinun on päästävä eroonn pakkomielteisestä suhtautumisesta virheisiin (merkurius neitsyessä) olipa ne omiasi tai muiden virheitä.
Rauhaa ja rakkautta :)Ja lisäksi DC on leijonassa? Näkyykö se?
- vaaka nainen
....... kirjoitti:
Missä mahtaa sen venus olla?se paljon parjattu
Meitä on muitakin uhreja ja ei yksin vaakoja. - Vaaka nainen
virheittesi kirjoitti:
myöntämistä en ole havainnut. Taitaa olla tarttuvaa. On parempi nauraa itselleen, sillä joku tekee sen kohta kuitenkin. Miksi sinulle virhe on kauhistus. Arvelen syyksi jälleen kerran nousevan merkkisi vesimiehessä. Vesimies ei hevin tunnusta virheitään. Ei se sitä tee ilkeyttään eikä itsekkäistäkään syistä, vaan siksi että veskarin on vaikea toimia fyysisessä maailmassa. Henkiolentohan se onkin. Koska sinulle on virhe kuolemansynti, miellät neitsyet kaiken pahan aiheuttajiksi. Et huomaa sitä, että neitsyt vaan tuo esille omat vikasi. Oletkin siis pettynyt itseesi ja toimintaasi fyysisessä maailmassa. Olet pettynyt itseesi myös siksi, että teit virhearvion suhteestasi neitsyeen, koska ennen arvostit häntä ja hänen taitoaan analysoida asioita. Mielestäsi olet ottanut ihmisten tuntemisessa askeleen taaksepäin. Se on pettymys isolla S:llä, sinähän näet enemmän kuin muut. Omasta mielestäsi. Sinun on päästävä eroonn pakkomielteisestä suhtautumisesta virheisiin (merkurius neitsyessä) olipa ne omiasi tai muiden virheitä.
Rauhaa ja rakkautta :)En ole missään vaiheessa huomannut sinunkaan myöntäneen että voit tehdä virheitä. Olet vaan luokitellut minut pelkkien horoskooppi tietojen perusteella aikamoiseksi bimboksi ja luuseriksi tuntematta minua ollenkaan. "Oikeesti se on veskari vaa'an hameessa." Ja kaikki Vaaka nainen nimimerkillä kirjoitetut tekstit eivät ole omiani, joten niitä ei voi käyttää minun määrittämiseen. Asiallistakin tietoa olet kyllä astrologiasta antanut, joten jatka vain harrastustasi.
Ja omista virheistä ja puutteista keskusteleminen on minun mielestäni antoisampaa kasvotusten. Näin netissä jokainen voi säveltää ihan mitä haluaa, kasvokontaktissa voi kuitenkin lukea toisen kehon kieltä joka muuten ei valehtele.
Ja ihan oikeesti osaan nauraa itselleni. En ole täydellinen olenpa vaan tällainen.
Mukavaa kevään jatkoa, tämä Vaaka nainen nimimerkki poistuu. Kesä tulossa ja ulkona luonnossa on ihana olla, ihmisetkin heräävät talviuniltaan... :-) - minä M
Vaaka nainen kirjoitti:
En ole missään vaiheessa huomannut sinunkaan myöntäneen että voit tehdä virheitä. Olet vaan luokitellut minut pelkkien horoskooppi tietojen perusteella aikamoiseksi bimboksi ja luuseriksi tuntematta minua ollenkaan. "Oikeesti se on veskari vaa'an hameessa." Ja kaikki Vaaka nainen nimimerkillä kirjoitetut tekstit eivät ole omiani, joten niitä ei voi käyttää minun määrittämiseen. Asiallistakin tietoa olet kyllä astrologiasta antanut, joten jatka vain harrastustasi.
Ja omista virheistä ja puutteista keskusteleminen on minun mielestäni antoisampaa kasvotusten. Näin netissä jokainen voi säveltää ihan mitä haluaa, kasvokontaktissa voi kuitenkin lukea toisen kehon kieltä joka muuten ei valehtele.
Ja ihan oikeesti osaan nauraa itselleni. En ole täydellinen olenpa vaan tällainen.
Mukavaa kevään jatkoa, tämä Vaaka nainen nimimerkki poistuu. Kesä tulossa ja ulkona luonnossa on ihana olla, ihmisetkin heräävät talviuniltaan... :-)"Vaa'an ei pidä mennä neitsyen kanssa yhteen. Neitsyt ei ole sopiva vaa'alle". Mitä tarkoitat tällä? Onko kyseessä joku tietty neitsyt vai kaikki neitsyet? Muuten ymmärtäisin sinua, mutta tuo yleistys vie pohjan pois koko keskustelusta. Olet kuitenkin panostanut asiaan melko paljon. Ehkä löydät taisteluilasi tasapaainon. Se lienee elämäsi tarkoitus. Seuraavassa elämässä sitten skopena kätket kaiken, et paljasta mitään. Ehkä ajaudut vaa'an kanssa yhteen jne.
- sheitan71
vaaka nainen kirjoitti:
se paljon parjattu
Meitä on muitakin uhreja ja ei yksin vaakoja.Täähän on iha parasta viihdettä! :-D Mä kirjottelin tonne vaaka-osastolle vaakamiehestä, mut näköjää se pätee kyl naisiinki et perässä roikkuvat viel vuosienki päästä nalkuttamassa.
Jospa vaakanainen vaa päästäsit irti ja jatkasit elämääs ilman sitä neitsytmiestä ku ei se ny taida sen kans enää onnistuu. Ja jos tahdot pysyy erossa muista neitsytmiehistä, ni tällä palstalla notkuminen ei sitä asiaa varmaa iha kauheesti edistä.
Tai voihan olla.. Et neitsymiehet on vaa nii ihanii ettet pysty niitä vastustamaan ja sen takii täällä länkytät jos vaikka joku uus alkais sua viihdyttään ;-) ja sen taidonha neitsytmiehet osaa.. Njams!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde232692Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292292- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532170Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211782Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891642Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961576- 2931461
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131409- 1331408