Selvä Sopimusrikko Viasatilta

tuutin täydeltä PASKAA

Kannattaa lukea sopimus,kiinnittäkää huomio pykälään 14
Tekstin perusteella Viasat on tehnyt selvän sopimusrikon.
Taidanpa ottaa yhteyttä kuluttajaasiamieheen
jotta saan sopimuksen purettua ilman kustannuksia (vielä yli vuosi sopparia jäljellä)

7

1445

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ex-viasat

      tuota kanavien vähenemistä? Soitin tänään Viasatille ja pitäisi ottaa toinen boxi Ylen kanaville sekä nelosen näkymiseksi. Laitoin kirjallisen irtisanomisilmotuksen ja vaadin myös, ettei sakkomaksua tartte maksaa (sopimusta marraskuuhun). Eihän kanavapaketti ole sama kuin ottaessasi, jos kerta vähennetään pois ilmoittamatta!! Kerroin myös vieväni kuluttaja-asiamiehelle eteenpäin, ellei pysty irtisanomaan sopimusta. Pidetään puoliamme!!

    • tee ilmoitus

      http://www.kuluttajavirasto.fi/fi-FI/ilmoitus/

      Tein ilmoituksen Viasatia vastaan: sopimukset ON saatava purkaa ILMAN maksuja ja sanktioita tarjonnan OLEELLISEN huonontumisen vuoksi.

      Jos ja kun muutkin oman ilmoituksensa tekevät on
      Kuluttaja-asiamiehen tehtävä RYHMÄVALITUS Viasatin toiminnasta. Ja kusetus loppuu.

      • arkeo

        Hei!

        Täällä samat sävelet.
        Ostin viasat paketin Turunmaan saaristossa sijaitsevaan talooni.
        Syy ostoon oli Suomen kanavien heikko näkyvyys alueella.
        Antennia en halunnut taloon laittaa, koska se oli myrskytuulten takia sieltä alas tullut.

        Minulle kaupattiin VIASATIN edustajan toimesta paketti jolla varmasti näkisin Suomen kanavat.

        Se hauskuus loppui 01.04 aprillipäivänä.

        Olen tehnyt asiasta kantelun:

        Suomen kuluttajariitalautakuntaan ja Ruotsin marknadsetiskaradetiin.

        Tämä on minun mielestäni todella törkeää.

        Tästäkin huolimatta VIASAT markkinoi edelleen kotisivuillaan pakettia, johon kuuluu Suomen television kanavat miinus tv3.

        Mainos nähtävissä edeleen sivuilla: http://www.viasatsatelliitti.fi/puoleen_hintaan/


        Tarjous voimassa 30.04.2008


        Piitääköhän todellakin tehdä ryhmäkanne???

        Loppuisi kusetus


      • ex-viasat
        arkeo kirjoitti:

        Hei!

        Täällä samat sävelet.
        Ostin viasat paketin Turunmaan saaristossa sijaitsevaan talooni.
        Syy ostoon oli Suomen kanavien heikko näkyvyys alueella.
        Antennia en halunnut taloon laittaa, koska se oli myrskytuulten takia sieltä alas tullut.

        Minulle kaupattiin VIASATIN edustajan toimesta paketti jolla varmasti näkisin Suomen kanavat.

        Se hauskuus loppui 01.04 aprillipäivänä.

        Olen tehnyt asiasta kantelun:

        Suomen kuluttajariitalautakuntaan ja Ruotsin marknadsetiskaradetiin.

        Tämä on minun mielestäni todella törkeää.

        Tästäkin huolimatta VIASAT markkinoi edelleen kotisivuillaan pakettia, johon kuuluu Suomen television kanavat miinus tv3.

        Mainos nähtävissä edeleen sivuilla: http://www.viasatsatelliitti.fi/puoleen_hintaan/


        Tarjous voimassa 30.04.2008


        Piitääköhän todellakin tehdä ryhmäkanne???

        Loppuisi kusetus

        ilman muuta vaikka mihin kanteeseen, kunhan saataisiin vain lisää porukkaa. Nyt ei kannattaisi antaa periksi!


      • arkeo
        ex-viasat kirjoitti:

        ilman muuta vaikka mihin kanteeseen, kunhan saataisiin vain lisää porukkaa. Nyt ei kannattaisi antaa periksi!

        Lisää porukkaa olisi saatava.
        Tiedän, että minun kaltaisiani on useita täällä saaristossa. 8 olen jo tavoittanut. Enkä todellakaan tunne täältä paljon ihmisiä, sillä muutin tänne Naantalista reilu vuosi sitten.

        Olemme ottaneet Viasatin, koska digitalisoinnin yhteydessä jäimme katvealueelle. Erityisesti katveessa ovat olleet Hiittinen-Rosala, osia Nauvosta, Korppoo, Houtskari ja kaikki ulkosaaret.

        Jos ei muu auta, niin on mentävä lehdistöön. Olen jo alustavasti keskustellut muutaman toimittajan kanssa.
        Ne ihmiset, joiden tiedän olevan samassa "jamassa" eivät käytä internettiä eivätkä näin ollen pääse tätä kautta yhteyteen muiden kanssa.

        Tämän Viasatin porukka ilmeisesti tietää, koska lähetys katkaistiin samana päivänä kun Turun (Kaarinan) Kuusiston linkkiasemalla nostettiin digilähetintä 25-30 metriä ja tehoja lisättiin.

        Tässä ei kuitenkaan ole kysymys siitä näkyykö vai eikö vaan markkinoinnista ja Viasatin myymästä palvelusta.

        Toinen pointti on VIASATIN ääretön röyhkeys. Tarjotaan noin 30 egeä maksavaa digiboksia 50 egellä. Toimituskuluilla kuulemma.
        Perkele ja perkele. Huijausta. Toivottavasti kukaan onneton ei siihen tartu ja maksa vielä lisää profiittia viasatille.
        Ja perkele!

        Tarvitaanhan siihen nyt antennikin.
        Edullisin toimiva antenni maksaa 100 egeä ja asennus päälle.

        En todellakaan olisi maksanut yli 800 euroa Viasat paketista ilman Suomen kanavia. Lisäksi tulevat ylen 300-400 egeä eli vanhassa rahassa yhteensä 6000-7000mk.

        Sain kyllä opastusta viasatista: "kun käyt ruotsissa niin osta sieltä ruotsalainen kortti, niin laitetaan siihen satelliittiin toinen "pää" ja voit katsella myös Ruotsin ohjelmia. Sinullahan on myös ruotsalainen henkilötunnus".
        Onneksi en tuota typeryyttä tehnyt.


        Jos rehellisiä ollaan, niin sieltähän ei ole nyt ainakaan n.14 kk aikana tullut muuta kuin samojen elokuvien uusintoja. Näin ainakin poikani on kertonut. Itse en ole muuta kanavaa kuin history juurikaan katsellut. Siinäkin samat dokut tulevat uusintoina ties monennenko kerran.

        Nuo Beckit ja Jönssön liigafilmit olisi ostanut halvemmalla kaupasta.

        Tallensin viasatin mainoksen tänään 7.4.2008. Siinä luvattiin edelleen Suomen kanavat. Kirjoitettuani siitä tässä keskustelupalstassa sivut häipyivät pois tunnin sisällä netistä.

        Viasat on ruotsalainen börssiyhtiö. Lähetin tänään aktiapankille ostomääräyksen viasatin osakkeista. Menen takuuvarmasti seuraavaan yhtiökokoukseen Tukholmaan ja yritän saada Viasatin temput esille myös ruotalaisessa Kauppalehdessä- Affärsvärlden.

        Tämä juttu ei enää vituta. Se kyrpii


      • ex-viasat
        arkeo kirjoitti:

        Lisää porukkaa olisi saatava.
        Tiedän, että minun kaltaisiani on useita täällä saaristossa. 8 olen jo tavoittanut. Enkä todellakaan tunne täältä paljon ihmisiä, sillä muutin tänne Naantalista reilu vuosi sitten.

        Olemme ottaneet Viasatin, koska digitalisoinnin yhteydessä jäimme katvealueelle. Erityisesti katveessa ovat olleet Hiittinen-Rosala, osia Nauvosta, Korppoo, Houtskari ja kaikki ulkosaaret.

        Jos ei muu auta, niin on mentävä lehdistöön. Olen jo alustavasti keskustellut muutaman toimittajan kanssa.
        Ne ihmiset, joiden tiedän olevan samassa "jamassa" eivät käytä internettiä eivätkä näin ollen pääse tätä kautta yhteyteen muiden kanssa.

        Tämän Viasatin porukka ilmeisesti tietää, koska lähetys katkaistiin samana päivänä kun Turun (Kaarinan) Kuusiston linkkiasemalla nostettiin digilähetintä 25-30 metriä ja tehoja lisättiin.

        Tässä ei kuitenkaan ole kysymys siitä näkyykö vai eikö vaan markkinoinnista ja Viasatin myymästä palvelusta.

        Toinen pointti on VIASATIN ääretön röyhkeys. Tarjotaan noin 30 egeä maksavaa digiboksia 50 egellä. Toimituskuluilla kuulemma.
        Perkele ja perkele. Huijausta. Toivottavasti kukaan onneton ei siihen tartu ja maksa vielä lisää profiittia viasatille.
        Ja perkele!

        Tarvitaanhan siihen nyt antennikin.
        Edullisin toimiva antenni maksaa 100 egeä ja asennus päälle.

        En todellakaan olisi maksanut yli 800 euroa Viasat paketista ilman Suomen kanavia. Lisäksi tulevat ylen 300-400 egeä eli vanhassa rahassa yhteensä 6000-7000mk.

        Sain kyllä opastusta viasatista: "kun käyt ruotsissa niin osta sieltä ruotsalainen kortti, niin laitetaan siihen satelliittiin toinen "pää" ja voit katsella myös Ruotsin ohjelmia. Sinullahan on myös ruotsalainen henkilötunnus".
        Onneksi en tuota typeryyttä tehnyt.


        Jos rehellisiä ollaan, niin sieltähän ei ole nyt ainakaan n.14 kk aikana tullut muuta kuin samojen elokuvien uusintoja. Näin ainakin poikani on kertonut. Itse en ole muuta kanavaa kuin history juurikaan katsellut. Siinäkin samat dokut tulevat uusintoina ties monennenko kerran.

        Nuo Beckit ja Jönssön liigafilmit olisi ostanut halvemmalla kaupasta.

        Tallensin viasatin mainoksen tänään 7.4.2008. Siinä luvattiin edelleen Suomen kanavat. Kirjoitettuani siitä tässä keskustelupalstassa sivut häipyivät pois tunnin sisällä netistä.

        Viasat on ruotsalainen börssiyhtiö. Lähetin tänään aktiapankille ostomääräyksen viasatin osakkeista. Menen takuuvarmasti seuraavaan yhtiökokoukseen Tukholmaan ja yritän saada Viasatin temput esille myös ruotalaisessa Kauppalehdessä- Affärsvärlden.

        Tämä juttu ei enää vituta. Se kyrpii

        ainakin meillä tuo tekstityksen puute (Fakta ja Leffa) sekä elokuvakanavissa samat ongelmat jatkuu edelleen. Olin yhteydessä monta kertaa asiakaspalveluun ja lopulta luvattiin boxin vaihtoa - arvaa, kuuluiko sen jälkeen mitään. Puhelimessa kun ihmettelin kanavien katoamista, vasta siinä vaiheessa, kun ilmoitin vieväni asian eteenpäin; luvattiin kuukauden maksuton aika ja se boxi 50e. Eli ei mitään hyötyä. En myöskään usko, että asiakkaalta voidaan vaatia laitteiden pinon kasvua, meillä ainakin on scartit jo nyt käytössä eli lisäboxia ei saa mihinkään. Kaiken huippu oli asiakaspalvelun neitosen kysymys; "on kait teillä nyt toisessa televisiossa boxi, jolla näkee?" Huh-huh... mielestäni myös olisi pitänyt kirjallisesti, hyvissä ajoin ilmoittaa kanavamuutoksista ja antaa mahdollisuus sopimuksen irtisanomiseen?


      • Kuluttaja-asiamies kutsuu
        ex-viasat kirjoitti:

        ainakin meillä tuo tekstityksen puute (Fakta ja Leffa) sekä elokuvakanavissa samat ongelmat jatkuu edelleen. Olin yhteydessä monta kertaa asiakaspalveluun ja lopulta luvattiin boxin vaihtoa - arvaa, kuuluiko sen jälkeen mitään. Puhelimessa kun ihmettelin kanavien katoamista, vasta siinä vaiheessa, kun ilmoitin vieväni asian eteenpäin; luvattiin kuukauden maksuton aika ja se boxi 50e. Eli ei mitään hyötyä. En myöskään usko, että asiakkaalta voidaan vaatia laitteiden pinon kasvua, meillä ainakin on scartit jo nyt käytössä eli lisäboxia ei saa mihinkään. Kaiken huippu oli asiakaspalvelun neitosen kysymys; "on kait teillä nyt toisessa televisiossa boxi, jolla näkee?" Huh-huh... mielestäni myös olisi pitänyt kirjallisesti, hyvissä ajoin ilmoittaa kanavamuutoksista ja antaa mahdollisuus sopimuksen irtisanomiseen?

        Näin on olen yhtynyt VIASATista valittavien joukkoon. Sain vihdoin yli kahden kuukauden yrittämisen jälkeen sähköpostitse vastauksen, että heidän mielestään sopimusrikkomusta ei ole tapahtunut. Laskuja en aio VIASATille maksaa.

        Ainoa tie siten on:

        http://www.kuluttajavirasto.fi/Page/34967487-45c0-4cfe-9d1a-b3c5f73889f4.aspx


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      2501
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1980
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1958
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1766
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1530
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe