Kannattaa lukea sopimus,kiinnittäkää huomio pykälään 14
Tekstin perusteella Viasat on tehnyt selvän sopimusrikon.
Taidanpa ottaa yhteyttä kuluttajaasiamieheen
jotta saan sopimuksen purettua ilman kustannuksia (vielä yli vuosi sopparia jäljellä)
Selvä Sopimusrikko Viasatilta
7
1463
Vastaukset
- ex-viasat
tuota kanavien vähenemistä? Soitin tänään Viasatille ja pitäisi ottaa toinen boxi Ylen kanaville sekä nelosen näkymiseksi. Laitoin kirjallisen irtisanomisilmotuksen ja vaadin myös, ettei sakkomaksua tartte maksaa (sopimusta marraskuuhun). Eihän kanavapaketti ole sama kuin ottaessasi, jos kerta vähennetään pois ilmoittamatta!! Kerroin myös vieväni kuluttaja-asiamiehelle eteenpäin, ellei pysty irtisanomaan sopimusta. Pidetään puoliamme!!
- tee ilmoitus
http://www.kuluttajavirasto.fi/fi-FI/ilmoitus/
Tein ilmoituksen Viasatia vastaan: sopimukset ON saatava purkaa ILMAN maksuja ja sanktioita tarjonnan OLEELLISEN huonontumisen vuoksi.
Jos ja kun muutkin oman ilmoituksensa tekevät on
Kuluttaja-asiamiehen tehtävä RYHMÄVALITUS Viasatin toiminnasta. Ja kusetus loppuu.- arkeo
Hei!
Täällä samat sävelet.
Ostin viasat paketin Turunmaan saaristossa sijaitsevaan talooni.
Syy ostoon oli Suomen kanavien heikko näkyvyys alueella.
Antennia en halunnut taloon laittaa, koska se oli myrskytuulten takia sieltä alas tullut.
Minulle kaupattiin VIASATIN edustajan toimesta paketti jolla varmasti näkisin Suomen kanavat.
Se hauskuus loppui 01.04 aprillipäivänä.
Olen tehnyt asiasta kantelun:
Suomen kuluttajariitalautakuntaan ja Ruotsin marknadsetiskaradetiin.
Tämä on minun mielestäni todella törkeää.
Tästäkin huolimatta VIASAT markkinoi edelleen kotisivuillaan pakettia, johon kuuluu Suomen television kanavat miinus tv3.
Mainos nähtävissä edeleen sivuilla: http://www.viasatsatelliitti.fi/puoleen_hintaan/
Tarjous voimassa 30.04.2008
Piitääköhän todellakin tehdä ryhmäkanne???
Loppuisi kusetus - ex-viasat
arkeo kirjoitti:
Hei!
Täällä samat sävelet.
Ostin viasat paketin Turunmaan saaristossa sijaitsevaan talooni.
Syy ostoon oli Suomen kanavien heikko näkyvyys alueella.
Antennia en halunnut taloon laittaa, koska se oli myrskytuulten takia sieltä alas tullut.
Minulle kaupattiin VIASATIN edustajan toimesta paketti jolla varmasti näkisin Suomen kanavat.
Se hauskuus loppui 01.04 aprillipäivänä.
Olen tehnyt asiasta kantelun:
Suomen kuluttajariitalautakuntaan ja Ruotsin marknadsetiskaradetiin.
Tämä on minun mielestäni todella törkeää.
Tästäkin huolimatta VIASAT markkinoi edelleen kotisivuillaan pakettia, johon kuuluu Suomen television kanavat miinus tv3.
Mainos nähtävissä edeleen sivuilla: http://www.viasatsatelliitti.fi/puoleen_hintaan/
Tarjous voimassa 30.04.2008
Piitääköhän todellakin tehdä ryhmäkanne???
Loppuisi kusetusilman muuta vaikka mihin kanteeseen, kunhan saataisiin vain lisää porukkaa. Nyt ei kannattaisi antaa periksi!
- arkeo
ex-viasat kirjoitti:
ilman muuta vaikka mihin kanteeseen, kunhan saataisiin vain lisää porukkaa. Nyt ei kannattaisi antaa periksi!
Lisää porukkaa olisi saatava.
Tiedän, että minun kaltaisiani on useita täällä saaristossa. 8 olen jo tavoittanut. Enkä todellakaan tunne täältä paljon ihmisiä, sillä muutin tänne Naantalista reilu vuosi sitten.
Olemme ottaneet Viasatin, koska digitalisoinnin yhteydessä jäimme katvealueelle. Erityisesti katveessa ovat olleet Hiittinen-Rosala, osia Nauvosta, Korppoo, Houtskari ja kaikki ulkosaaret.
Jos ei muu auta, niin on mentävä lehdistöön. Olen jo alustavasti keskustellut muutaman toimittajan kanssa.
Ne ihmiset, joiden tiedän olevan samassa "jamassa" eivät käytä internettiä eivätkä näin ollen pääse tätä kautta yhteyteen muiden kanssa.
Tämän Viasatin porukka ilmeisesti tietää, koska lähetys katkaistiin samana päivänä kun Turun (Kaarinan) Kuusiston linkkiasemalla nostettiin digilähetintä 25-30 metriä ja tehoja lisättiin.
Tässä ei kuitenkaan ole kysymys siitä näkyykö vai eikö vaan markkinoinnista ja Viasatin myymästä palvelusta.
Toinen pointti on VIASATIN ääretön röyhkeys. Tarjotaan noin 30 egeä maksavaa digiboksia 50 egellä. Toimituskuluilla kuulemma.
Perkele ja perkele. Huijausta. Toivottavasti kukaan onneton ei siihen tartu ja maksa vielä lisää profiittia viasatille.
Ja perkele!
Tarvitaanhan siihen nyt antennikin.
Edullisin toimiva antenni maksaa 100 egeä ja asennus päälle.
En todellakaan olisi maksanut yli 800 euroa Viasat paketista ilman Suomen kanavia. Lisäksi tulevat ylen 300-400 egeä eli vanhassa rahassa yhteensä 6000-7000mk.
Sain kyllä opastusta viasatista: "kun käyt ruotsissa niin osta sieltä ruotsalainen kortti, niin laitetaan siihen satelliittiin toinen "pää" ja voit katsella myös Ruotsin ohjelmia. Sinullahan on myös ruotsalainen henkilötunnus".
Onneksi en tuota typeryyttä tehnyt.
Jos rehellisiä ollaan, niin sieltähän ei ole nyt ainakaan n.14 kk aikana tullut muuta kuin samojen elokuvien uusintoja. Näin ainakin poikani on kertonut. Itse en ole muuta kanavaa kuin history juurikaan katsellut. Siinäkin samat dokut tulevat uusintoina ties monennenko kerran.
Nuo Beckit ja Jönssön liigafilmit olisi ostanut halvemmalla kaupasta.
Tallensin viasatin mainoksen tänään 7.4.2008. Siinä luvattiin edelleen Suomen kanavat. Kirjoitettuani siitä tässä keskustelupalstassa sivut häipyivät pois tunnin sisällä netistä.
Viasat on ruotsalainen börssiyhtiö. Lähetin tänään aktiapankille ostomääräyksen viasatin osakkeista. Menen takuuvarmasti seuraavaan yhtiökokoukseen Tukholmaan ja yritän saada Viasatin temput esille myös ruotalaisessa Kauppalehdessä- Affärsvärlden.
Tämä juttu ei enää vituta. Se kyrpii - ex-viasat
arkeo kirjoitti:
Lisää porukkaa olisi saatava.
Tiedän, että minun kaltaisiani on useita täällä saaristossa. 8 olen jo tavoittanut. Enkä todellakaan tunne täältä paljon ihmisiä, sillä muutin tänne Naantalista reilu vuosi sitten.
Olemme ottaneet Viasatin, koska digitalisoinnin yhteydessä jäimme katvealueelle. Erityisesti katveessa ovat olleet Hiittinen-Rosala, osia Nauvosta, Korppoo, Houtskari ja kaikki ulkosaaret.
Jos ei muu auta, niin on mentävä lehdistöön. Olen jo alustavasti keskustellut muutaman toimittajan kanssa.
Ne ihmiset, joiden tiedän olevan samassa "jamassa" eivät käytä internettiä eivätkä näin ollen pääse tätä kautta yhteyteen muiden kanssa.
Tämän Viasatin porukka ilmeisesti tietää, koska lähetys katkaistiin samana päivänä kun Turun (Kaarinan) Kuusiston linkkiasemalla nostettiin digilähetintä 25-30 metriä ja tehoja lisättiin.
Tässä ei kuitenkaan ole kysymys siitä näkyykö vai eikö vaan markkinoinnista ja Viasatin myymästä palvelusta.
Toinen pointti on VIASATIN ääretön röyhkeys. Tarjotaan noin 30 egeä maksavaa digiboksia 50 egellä. Toimituskuluilla kuulemma.
Perkele ja perkele. Huijausta. Toivottavasti kukaan onneton ei siihen tartu ja maksa vielä lisää profiittia viasatille.
Ja perkele!
Tarvitaanhan siihen nyt antennikin.
Edullisin toimiva antenni maksaa 100 egeä ja asennus päälle.
En todellakaan olisi maksanut yli 800 euroa Viasat paketista ilman Suomen kanavia. Lisäksi tulevat ylen 300-400 egeä eli vanhassa rahassa yhteensä 6000-7000mk.
Sain kyllä opastusta viasatista: "kun käyt ruotsissa niin osta sieltä ruotsalainen kortti, niin laitetaan siihen satelliittiin toinen "pää" ja voit katsella myös Ruotsin ohjelmia. Sinullahan on myös ruotsalainen henkilötunnus".
Onneksi en tuota typeryyttä tehnyt.
Jos rehellisiä ollaan, niin sieltähän ei ole nyt ainakaan n.14 kk aikana tullut muuta kuin samojen elokuvien uusintoja. Näin ainakin poikani on kertonut. Itse en ole muuta kanavaa kuin history juurikaan katsellut. Siinäkin samat dokut tulevat uusintoina ties monennenko kerran.
Nuo Beckit ja Jönssön liigafilmit olisi ostanut halvemmalla kaupasta.
Tallensin viasatin mainoksen tänään 7.4.2008. Siinä luvattiin edelleen Suomen kanavat. Kirjoitettuani siitä tässä keskustelupalstassa sivut häipyivät pois tunnin sisällä netistä.
Viasat on ruotsalainen börssiyhtiö. Lähetin tänään aktiapankille ostomääräyksen viasatin osakkeista. Menen takuuvarmasti seuraavaan yhtiökokoukseen Tukholmaan ja yritän saada Viasatin temput esille myös ruotalaisessa Kauppalehdessä- Affärsvärlden.
Tämä juttu ei enää vituta. Se kyrpiiainakin meillä tuo tekstityksen puute (Fakta ja Leffa) sekä elokuvakanavissa samat ongelmat jatkuu edelleen. Olin yhteydessä monta kertaa asiakaspalveluun ja lopulta luvattiin boxin vaihtoa - arvaa, kuuluiko sen jälkeen mitään. Puhelimessa kun ihmettelin kanavien katoamista, vasta siinä vaiheessa, kun ilmoitin vieväni asian eteenpäin; luvattiin kuukauden maksuton aika ja se boxi 50e. Eli ei mitään hyötyä. En myöskään usko, että asiakkaalta voidaan vaatia laitteiden pinon kasvua, meillä ainakin on scartit jo nyt käytössä eli lisäboxia ei saa mihinkään. Kaiken huippu oli asiakaspalvelun neitosen kysymys; "on kait teillä nyt toisessa televisiossa boxi, jolla näkee?" Huh-huh... mielestäni myös olisi pitänyt kirjallisesti, hyvissä ajoin ilmoittaa kanavamuutoksista ja antaa mahdollisuus sopimuksen irtisanomiseen?
- Kuluttaja-asiamies kutsuu
ex-viasat kirjoitti:
ainakin meillä tuo tekstityksen puute (Fakta ja Leffa) sekä elokuvakanavissa samat ongelmat jatkuu edelleen. Olin yhteydessä monta kertaa asiakaspalveluun ja lopulta luvattiin boxin vaihtoa - arvaa, kuuluiko sen jälkeen mitään. Puhelimessa kun ihmettelin kanavien katoamista, vasta siinä vaiheessa, kun ilmoitin vieväni asian eteenpäin; luvattiin kuukauden maksuton aika ja se boxi 50e. Eli ei mitään hyötyä. En myöskään usko, että asiakkaalta voidaan vaatia laitteiden pinon kasvua, meillä ainakin on scartit jo nyt käytössä eli lisäboxia ei saa mihinkään. Kaiken huippu oli asiakaspalvelun neitosen kysymys; "on kait teillä nyt toisessa televisiossa boxi, jolla näkee?" Huh-huh... mielestäni myös olisi pitänyt kirjallisesti, hyvissä ajoin ilmoittaa kanavamuutoksista ja antaa mahdollisuus sopimuksen irtisanomiseen?
Näin on olen yhtynyt VIASATista valittavien joukkoon. Sain vihdoin yli kahden kuukauden yrittämisen jälkeen sähköpostitse vastauksen, että heidän mielestään sopimusrikkomusta ei ole tapahtunut. Laskuja en aio VIASATille maksaa.
Ainoa tie siten on:
http://www.kuluttajavirasto.fi/Page/34967487-45c0-4cfe-9d1a-b3c5f73889f4.aspx
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389