Miten hyvin tämä pari sopii yhteen, onko kenelläkään kokemuksia? Vieko neitsyt nainen kaksosmieheltä hermot ylenpalttisella analysoinnillaan ja henkilökohtaisilla uteluillaan/kyselyillään?
Vai toimiiko hyvin?
Neitsyt(N) & kaksonen(M)
5
740
Vastaukset
- kyselee ja utelee
Yhteisistä asioista? Toisesta? Vai onko neitsyt tyypilliseen tapaansa kiinnostunut vain itsestään?
- neuvon antaja
Ei toimi kaksosen kanssa kuin ravintolassa, josta kaksonen karkaa alta aikayksikön, alkaa haastaa riitaa jaliehittelee kaikkia ketä tulee vastaan. Ota nyt iisisti ja mieti. Saturnus on neitsyen merkissä. Se ei tosin haittaa neitsyitä. Neitsyellä on nyt valtaa ja voimaa, että oikein pelätään. Mutta elokuussa venus siirtyy neitsyen merkkiin. Silloin ei kukaan voi vastustaa neitsyttä. Nyt putsataan turhat ihmiset ympäriltämme. Hidasta siis.
- Miss Blue
..voi kun on yksitoikkosta.Neitsyt ajattelee itseään,neitsyt sitä neitsyt tätä...kuka ei koskaan,koskaan ajattele vain itseään.Itse asiassa,mulla olisi teille uutinen:EI KUKAAN.Ja sitä paitsi,se että neitsyt ajattelisi vain itseään,okei se VOI pitää paikkansa,mutta mulla ei vaan toimi.Olen useasti saanut kärsiä muden itsekkyyden ja raukkamaisuuden takia.Ei,en aio kirjottaa koko elämänkertaani tänne.Ei,en kaipaa myötätuntoa.Mulla on ihan tarpeeksi ihmisiä ympärillä,jotka todella välittää.
- neitsyt typy
Ei toimi. Lyhyesti ja ytimekkäästi sanottuna. Ja neitsyessähän ei ole mitään vikaa, kaksosmiehet vaan valehtelevia,itsekeskeisiä, pettäviä sikoja. Ai miten niin katkera olen ;D
- vaan peiliin
Oot saanut maanantai kopion!!!! Kaksosmiehet ovat älykkäitä,rehellisiä,uskollisia ja fiksuja tyyppejä!!! Myös erittäin huumorintajuisia. PS. Avovaimoni joka on NEITSYT yhtyy tähän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1075081Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453333Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503175Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4352391Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2461473Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121271- 761227
- 781221
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311178Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1261086