Missä korjauttais Tampereella?

Ei oo rahhoo

Heips!

Pitäis 7.v Corsaan saada kaikenlaista tehtyä..etuiskarit ja äänenvaimennin vaihdettua ja isohuolto siihen päälle. Olen kysellyt hintaa merkkihuolloista ensin, hintahaarukka oli 700-800 e. Kysyn täältä piruttani, että onko tietoa luotettavasta korjaamosta joka osaa Opeleita hoitaa ja ei olisi hirmu kallis? Kiitos.

13

2746

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kylpäouto

    • kuuukkelli

      hatanpäänvaltatiellä osaa kyllä sun sorsan ripus laittaa.

      • Ei oo rahhoo

        Jaa..onko tullut koskaan käytyä Nokian M.Takalalla? Mikäs tässä ad:ssä on niin erinomaista?


      • Ei oo rahhookaan

        Jaa..onko tullut koskaan käytyä Nokian M.Takalalla? Mikäs tässä ad:ssä on niin erinomaista, halpa ja nopea? :D


      • Ei oo rahhoo
        Ei oo rahhookaan kirjoitti:

        Jaa..onko tullut koskaan käytyä Nokian M.Takalalla? Mikäs tässä ad:ssä on niin erinomaista, halpa ja nopea? :D

        Permanto tätä foorumia kun tulee tuplasti. Kysynpä sieltä ad:stä hintaa ja kerron mitä lupaavat.


    • tunti-

      hinta noin 60€ Oon käyny pari kertaa pikku sähkövikojen takia (astra)kerran oli vaikeuksia saada hyvitystä heidän itse asentamastaan viallisesta osasta.

      • ei oo rahhoo

        kun sieltä tuli tarjous, joka oli kalliimpi kuin muut mitkä sain. Tiedä sitten onko millään pajalla mahdollista saada näitä toimenpiteitä tehdyksi alle 700 euron, kalliilta tuntuu kaikki. Kun oma autokaan ei ole paljonkaan arvoinen enää tämän päivän automarkkinoilla, saiskohan siitä jos nyt myis edes 3000 euroa, niin tuntuu hullulta laittaa tommosia rahoja huoltoon..mutta kun en aio autoa vaihtaakkaan enkä ite osaa mitään tehdä, niin kai se on vaan kitisemättä maksettava.


      • Eioorahhoo
        ei oo rahhoo kirjoitti:

        kun sieltä tuli tarjous, joka oli kalliimpi kuin muut mitkä sain. Tiedä sitten onko millään pajalla mahdollista saada näitä toimenpiteitä tehdyksi alle 700 euron, kalliilta tuntuu kaikki. Kun oma autokaan ei ole paljonkaan arvoinen enää tämän päivän automarkkinoilla, saiskohan siitä jos nyt myis edes 3000 euroa, niin tuntuu hullulta laittaa tommosia rahoja huoltoon..mutta kun en aio autoa vaihtaakkaan enkä ite osaa mitään tehdä, niin kai se on vaan kitisemättä maksettava.

        ei ne ad:stä vaivautuneet edes vastamaan hintakyselyyn. Päätin ostaa osat varaosaliikkeestä ja viedä ne korjaamolle auton kera..säästän reilu 100 euroa näin.


      • sataaan
        Eioorahhoo kirjoitti:

        ei ne ad:stä vaivautuneet edes vastamaan hintakyselyyn. Päätin ostaa osat varaosaliikkeestä ja viedä ne korjaamolle auton kera..säästän reilu 100 euroa näin.

        uusitaan jo varmaan jakohihnakin. kalliilta kuullostaa.ittellä on ollu opel 15 vuotta (kaks kadettia ja astra) enkä ole jakohihnan vaihtoja lukuun ottamatta teetäny korjaamolla mitään. olen tehny kaikki itte. ei ole tarvinnu seosten säätöjä yms.olen siis säästänyt huomattavia summia. tuon em. takalan tiedän kalliiksi paikaksi ja säästö se on 100 eeuroakin. mitä korjaamoa ajattelit? jos sellanen ku pirkanmaan autotaito on vielä olemassa, kierrä se kaukaa. samoin pispalan autot.


      • Ei oo rahhoo
        sataaan kirjoitti:

        uusitaan jo varmaan jakohihnakin. kalliilta kuullostaa.ittellä on ollu opel 15 vuotta (kaks kadettia ja astra) enkä ole jakohihnan vaihtoja lukuun ottamatta teetäny korjaamolla mitään. olen tehny kaikki itte. ei ole tarvinnu seosten säätöjä yms.olen siis säästänyt huomattavia summia. tuon em. takalan tiedän kalliiksi paikaksi ja säästö se on 100 eeuroakin. mitä korjaamoa ajattelit? jos sellanen ku pirkanmaan autotaito on vielä olemassa, kierrä se kaukaa. samoin pispalan autot.

        Mun Corsassa lienee joku ketjuhihna mitä ei tartte vaihdella..ööh. 120 000 km huollossa ei tehdä mun tietääkseni muuta kuin vaihdetaan tulpat,ilmansuodatin, polttoainesuodatin, öljynsuodatin ja tiivisterengas ja itse öljyt tietty. Muu on sitten kaikenmaailman tarkastusta. Mutta kun pitää lisäksi vaihtaa ne iskarit ja pönttö. Tämä yks ehdotteli ad-korjaamoa, Pirkanmaan autotaito taitaa kuulua ad-ketjuun. En ole muutenkaan ad:lle kyllä menossa, kun eivät jaksa vastata edes hintakyselyyn. Pispalan autossa kävin kerran, antennin jalan vaihto oli reilu 20 euroa. En ossoo sannoo onko kallista..

        Mä en nyt vieläkään tiedä minne veisin..olen nyt viikon verran kohta tätä ihmetellyt, edelleen hyvien korjaamojen tietoja saa kertoa.


      • Opelminded
        Ei oo rahhoo kirjoitti:

        Mun Corsassa lienee joku ketjuhihna mitä ei tartte vaihdella..ööh. 120 000 km huollossa ei tehdä mun tietääkseni muuta kuin vaihdetaan tulpat,ilmansuodatin, polttoainesuodatin, öljynsuodatin ja tiivisterengas ja itse öljyt tietty. Muu on sitten kaikenmaailman tarkastusta. Mutta kun pitää lisäksi vaihtaa ne iskarit ja pönttö. Tämä yks ehdotteli ad-korjaamoa, Pirkanmaan autotaito taitaa kuulua ad-ketjuun. En ole muutenkaan ad:lle kyllä menossa, kun eivät jaksa vastata edes hintakyselyyn. Pispalan autossa kävin kerran, antennin jalan vaihto oli reilu 20 euroa. En ossoo sannoo onko kallista..

        Mä en nyt vieläkään tiedä minne veisin..olen nyt viikon verran kohta tätä ihmetellyt, edelleen hyvien korjaamojen tietoja saa kertoa.

        Merkkihuollossa ainakin hinnat on vakiot, jos sulle tulee toi Opelin mainoslehti niin siinähän ne hinnat jo näkyy suoraan, tietty pöntön ja iskareitten vaihto tekee vähän lisää hintaa (varsinkin jos edestä ja takaa), mut mun mielestä niillekin oli jotain esimerkkejä. Onko kyseessä B- vai C-korimalli, eli vuosimalli -01 ja tuoreempi vai? Ketjuhan on ainakin Ecotec 1.0 ja 1.2 koneissa.


      • Ei oo rahhoo
        Opelminded kirjoitti:

        Merkkihuollossa ainakin hinnat on vakiot, jos sulle tulee toi Opelin mainoslehti niin siinähän ne hinnat jo näkyy suoraan, tietty pöntön ja iskareitten vaihto tekee vähän lisää hintaa (varsinkin jos edestä ja takaa), mut mun mielestä niillekin oli jotain esimerkkejä. Onko kyseessä B- vai C-korimalli, eli vuosimalli -01 ja tuoreempi vai? Ketjuhan on ainakin Ecotec 1.0 ja 1.2 koneissa.

        Vakiot ja vakiot..kummasti ne vaan saa niihinkin ynnäiltyä aina jotain päälle. Opelminded tuli tällä viikolla ja siinä on isohuolto ruiskumoottori Corsaan (tosin siinä puhutaan vain v. 97 asti mallista)159 e. Merkkikorjaamoilla antoivat tuon hinnaksi v. 2000 mallille 250 e Opel öljyllä.

        Takaäänenvaimentimen vaihdon hinnaksi osineen Opelminded antaa 127 e. Merkkikorjaamoilla sanottiin 140-150 e. Ota tästä sitten selvää.

        Mun korimalli on B ja kone Ecotec 1.2.


    • corsailija

      Mielestäni voit hyvin lykätä isohuoltoa tuonnemmaksi.

      Kunhan nyt huolehdit että öljyt tulee vaihdettua ajallaan ja jakohihna. Ja tietenkin tarkastat, että autossa nesteitä on aina riittävästi.

      Kyllä ne viat joita täytyy korjata tulee sitten katsastuksessa ilmi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      136
      3752
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      115
      1474
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      271
      1340
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      69
      1289
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1164
    6. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1101
    7. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      45
      1068
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      58
      1044
    9. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1036
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      56
      977
    Aihe