On yököttävää joutua ajamaan vanhan mustalais dieselmersun takana joka työntää sakeaa paksua mustaa savua ja haisee helvetin pahalle!
Ja niitä paskalaatikoita pyörii joka paikassa, ne ei kulje mihinkään joten vähän väliä semmoinen on taas edessä tientukkona ja haisemassa!
viekää romuttamolle ne paskamersut, pitäisi säätää laki joka kieltäisi nuo mersut liikenteestä, mersut haisee, samoin niiden kuskit! Kuskit on joko mustalaisia puukkojunkkareita tai muita lösömahaisia läskiperse ukkoja!
vanhat mersut pois liikenteestä ja HETI!
12
2004
Vastaukset
- Paavon kaima
Paavo menee EU- hommiin ja ekaks saa aikaan,
että yli 15v vanhat (eu-valmisteiset autot eivät
saa liikennöidä yleisillä teillä).
Eli Mersut shortiksi kiireesti......::)))) - Mike
pitäisi poistaa liikenteestä... Huh onneksi minulla on 2.6 bensa, joten en ole mustalla listallasi.
Luulempa, etten ole liikenteessä tukkonasi..niin ja en ole mustalainen tai läskiperse ukko.- Autoilija
Bensamersut ei työnnäkään sitä mustaa savua ja sininen savutus on korjattavissa oleva tilapäinen vika. Bensamersut saa jäädä, autohan noin muuten on aivan tyylipuhdas ulkonäöltään.
Mutta ne dieselit... HYI!
- Tie kutsuu
"Kuskit on joko mustalaisia puukkojunkkareita tai muita lösömahaisia läskiperse ukkoja!"
En minä ainakaan. Olen treenattu parikymppinen jätkä, enkä aja vanhaa dieselmersua.- Autoilija
Vaikka puhuin dieselmersukuskeista niin silti SINUN piti kommentoida vaikka ET AJA DIESELMERSUA??!!
Et ole treenannut ainakaan aivojasi näköjään!!
- mannemersuilija
No mitä vittua sitten roikut puskurissani? Jätä turvaväli niinkuin pitää senkin idiootti koulut keskeyttänyt debiili!
- Autoilija
tottakai pidän tavallistakin pidemmän etäisyyden noihin mersuihin tai mieluiten pyyhällän ohi niistä kun eihän ne kulje mihinkään.
niin senkin läskimerse ukko! - Tsau
Autoilija kirjoitti:
tottakai pidän tavallistakin pidemmän etäisyyden noihin mersuihin tai mieluiten pyyhällän ohi niistä kun eihän ne kulje mihinkään.
niin senkin läskimerse ukko!Feikki JORMA pois isin koneelta!
- Hullu
ja jatkuasti tuodaan lisää suomeen noita linttoja!
- tuon
Valitsemamme kansanedustajat ovat laatineet autokauppiaiden pyynnöstä lain, jonka takia kannattavimpia tuotavia ovat juuri nuo vanhat meset. Arvaappa siis millä meikäläinen ajelee lomareissunsa kotiin parisenkymmentä lavallista puoli-ilmaista kaljaa takapaksissa?
- köyhä
Kun uudempaankaan ei raha riitä. Pitää nimittäin tallettaa tullin määrämät tuontimaksut valtion tilille ja takaisinmaksu viipyy.
- Kallonkutistaja
Useimmissa tapauksissa riittäisi, kun olisivat hetken pois liikenteestä ja malttaisivat pysähtyä dieselkorjaamolle. Vaikka auton myyntiarvo voikin olla jo melko alhainen, ei muutaman satasen sijoitus varmaankaan menisi hukkaan. Suuttimet kunnostamalla ja ajoituksen säätämällä hajut ja savut pysyisivät poissa taas yhdet 300tkm:ä.
Vaikkei noita täälläpäin missä minä liikun olekaan riesaksi asti, luulen tietäväni mistä puhut. Harmi, että niitä sielläpäin on riesanasi enemmänkin. Eikös teilläpäin ole hyviä dieselkorjaamoja vai mistähän johtuu?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2944176Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1352375Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822016- 1411511
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!39998Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein133972- 77959
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!337901Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8877J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl62820