ravintola seiväs

Matami00

Hei mikä on meininki nykyään Seipäässä??
Vieläkö siellä sama ihana baarimikko töissä kun pari vuotta sitten?? Reissu Kouvolaan tiedossa :)

33

5655

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jotta..

      en havainnoinut kuka siellä Seipäässä myi.

    • Viimeeksi kun kävin siellä niin oli ihan mukava mies baarimikkona.

    • samainen

      ovimikko, Seiväs on Kouvolan kulttipaikka. siis Kouvolan ravintolakulttuurin äiti!

      • tosi ku vesi

        dokata kotona.voi vetää nupin täyteen kossua ja kusta lattialle!ei lennä ulos vaikka räkii ja paskoo pitkin seiniä.katkot vituttaa ainoastaan ja vitun aa-kokoukset, kakaroitten takia pitää käydä!mutta sitten kun ne äpärät on koulukodissa saa rauhassa ryypätä!


      • voi olla
        tosi ku vesi kirjoitti:

        dokata kotona.voi vetää nupin täyteen kossua ja kusta lattialle!ei lennä ulos vaikka räkii ja paskoo pitkin seiniä.katkot vituttaa ainoastaan ja vitun aa-kokoukset, kakaroitten takia pitää käydä!mutta sitten kun ne äpärät on koulukodissa saa rauhassa ryypätä!

        lapsia. Sinut on pakkosterilisoitu ihmisoikeuslakien perusteella. Olet eläin!


      • ...................
        voi olla kirjoitti:

        lapsia. Sinut on pakkosterilisoitu ihmisoikeuslakien perusteella. Olet eläin!

        valitettavasti kaiken maailman kuraperseet saa lapsia!


      • kjkjkjjjkjkj
        voi olla kirjoitti:

        lapsia. Sinut on pakkosterilisoitu ihmisoikeuslakien perusteella. Olet eläin!

        oo tehny!kossupäissä laitoin epätoivost akkaa luuli pitäväsä mut niin kynsissää!akat ja kakarat ei kossua voita!onneks sossu maksaa elatukset,töitä en tee,menee rahat hukkaan!elatusmaksut!vetäkää näppiin ukot kun panette rinkeliä kossupäissä,voi sattua tälläsii ikäviä onnettomuuksia!


      • tiennyt
        kjkjkjjjkjkj kirjoitti:

        oo tehny!kossupäissä laitoin epätoivost akkaa luuli pitäväsä mut niin kynsissää!akat ja kakarat ei kossua voita!onneks sossu maksaa elatukset,töitä en tee,menee rahat hukkaan!elatusmaksut!vetäkää näppiin ukot kun panette rinkeliä kossupäissä,voi sattua tälläsii ikäviä onnettomuuksia!

        olevasi kossukännin aikaansaannos? Isi pani rinkulaa ja häirikkö syntyi, otan osaa!


      • millain mätäpillu
        tiennyt kirjoitti:

        olevasi kossukännin aikaansaannos? Isi pani rinkulaa ja häirikkö syntyi, otan osaa!

        mun huora mutsil on tai millon mun juoppo faija on nussinu mun huora mutsii!kossukännin aikaan saannos on saatana meijän 4 henkinen äpärä lauma!kaikki juoppoja!onneks sossu elättää kaikki jälkikasvutkin!ei oo osannu toinen velikään kossukännissä kortsuu käyttää!samanlaista huoraa on pannu kun mutsinikin!Tälläsiä äpäriä syntyy sit!mua ei kiinnosta muu kuin suomiviina ja kossu!haista huora äitini home pillu!


      • vanhempias
        millain mätäpillu kirjoitti:

        mun huora mutsil on tai millon mun juoppo faija on nussinu mun huora mutsii!kossukännin aikaan saannos on saatana meijän 4 henkinen äpärä lauma!kaikki juoppoja!onneks sossu elättää kaikki jälkikasvutkin!ei oo osannu toinen velikään kossukännissä kortsuu käyttää!samanlaista huoraa on pannu kun mutsinikin!Tälläsiä äpäriä syntyy sit!mua ei kiinnosta muu kuin suomiviina ja kossu!haista huora äitini home pillu!

        kuitenkin.Kaikki pieleen mennyt omassa elämässäsi ei ole vanhempiesi syytä. Oma panoksesi merkittävä tekijä omaan elämääsi.Suomi-viina ja kossu asiallisesti nautittuna hyvää, kuitenkin liika on pahasta. Nauti alkavasta kesästä, siitä saa poweria tulevaan talveen...


      • typo taas
        vanhempias kirjoitti:

        kuitenkin.Kaikki pieleen mennyt omassa elämässäsi ei ole vanhempiesi syytä. Oma panoksesi merkittävä tekijä omaan elämääsi.Suomi-viina ja kossu asiallisesti nautittuna hyvää, kuitenkin liika on pahasta. Nauti alkavasta kesästä, siitä saa poweria tulevaan talveen...

        asian yhteys muuttuu, kun sana puuttuu: ...Oma panoksesi on merkittävä tekijä omaan elämääsi... tätä tarkoitin


      • neuvo-teuvo?
        vanhempias kirjoitti:

        kuitenkin.Kaikki pieleen mennyt omassa elämässäsi ei ole vanhempiesi syytä. Oma panoksesi merkittävä tekijä omaan elämääsi.Suomi-viina ja kossu asiallisesti nautittuna hyvää, kuitenkin liika on pahasta. Nauti alkavasta kesästä, siitä saa poweria tulevaan talveen...

        Siinä taas neuvoja elämän varrelle? Alkoholismi on sairaus, tuskin vanhempien sääli auttaa ketään. Hoitoon hakeutuminen alkoholi ongelmaisten pariin voi tehdä poikaa. "Koko perhe" käsi kädessä siis sinne. Tuskin kirjoitukset paikkaa pitävät, provosointi tehokas keino saada negatiivista palautetta. Kasvattaa sekin, vakavalla sairauksella taas vaan pelleillään. On vaikea uskoa miten ihminen pystyy juomaan talon, työt, parisuhteen kurkusta alas, ikävän moni kuitenkin.


      • voi olla ja onkin
        neuvo-teuvo? kirjoitti:

        Siinä taas neuvoja elämän varrelle? Alkoholismi on sairaus, tuskin vanhempien sääli auttaa ketään. Hoitoon hakeutuminen alkoholi ongelmaisten pariin voi tehdä poikaa. "Koko perhe" käsi kädessä siis sinne. Tuskin kirjoitukset paikkaa pitävät, provosointi tehokas keino saada negatiivista palautetta. Kasvattaa sekin, vakavalla sairauksella taas vaan pelleillään. On vaikea uskoa miten ihminen pystyy juomaan talon, työt, parisuhteen kurkusta alas, ikävän moni kuitenkin.

        Tuo kossukänninen varmasti provosoi, ainakin osaltaan, ehkä, mutta kyllä Kouvolassa tuon tyylistä porukkaa valitettavasti on ihan oikeastikin.

        Eräskin teini sai alkoholimyrkytyksen sillon aikoinaan Party-Planet rockfestareilla Tykkimäellä ja joutui sairaalaan, mutta äitinsä ei välittänyt paskaakaan, ei mennyt sairaalaan edes katsomaan, teinin täti sitten piti huolta pojasta, joskin täti joutui keskeyttämään oman kostean juhannuksen viettonsa, kaiken kaikkiaan aika surkea tarnina tälläkin tietyllä suvulla, viina pilannut siinä suvussa monen ihmisen elämän, ja niitä lapsiakin on siinä suvussa siitetty kännissä ties kenen kanssa.

        Ja tämä edellä kerrottu ei valitettavasti ole provoa, vaan ihan oikeasti tapahtunutta, tositarinaa Kouvolasta.


    • dothefake

      En ole asiakas, mutta kysymykseesi on ilmeisesti vastannut pelkästään Seipään asiakkaita, olenko väärässä?

    • JA MAINOSTAA

      TÄÄLLÄ ILMAISEKSI,LEHTI ILMOITUSHAN MAKSAISI!

      • Matami00

        No ohhoh, kylläpä meni asian vierestä taas tämä keskustelu! Ja ilmaista mainontaako??!!
        No tuota minä kyllä olen ollut vaan muutaman kerran asiakkaana tuolla baarissa ja tykästyin kovasti ihanaan baarimikkoon myös ja siksi tämän keskustelun aloitin, mutta mitäpä muuta voi vastauksilta odottaa kun kirjoittelee Kouvolan palstalle...
        Aika huvittavaa :)


      • raps..raps....
        Matami00 kirjoitti:

        No ohhoh, kylläpä meni asian vierestä taas tämä keskustelu! Ja ilmaista mainontaako??!!
        No tuota minä kyllä olen ollut vaan muutaman kerran asiakkaana tuolla baarissa ja tykästyin kovasti ihanaan baarimikkoon myös ja siksi tämän keskustelun aloitin, mutta mitäpä muuta voi vastauksilta odottaa kun kirjoittelee Kouvolan palstalle...
        Aika huvittavaa :)

        Paska paikka,paskat eväät!Mielipide ja sananvapaus.Ja onhan tämä ilmaista mainosta.Mene sinne seipääseen ja vedä kunnon seipäät ja iske se baarimatti! =()


      • Matami00
        raps..raps.... kirjoitti:

        Paska paikka,paskat eväät!Mielipide ja sananvapaus.Ja onhan tämä ilmaista mainosta.Mene sinne seipääseen ja vedä kunnon seipäät ja iske se baarimatti! =()

        Voi hyvä luoja.
        On muuten viimeinen kerta kun kirjoitan tänne tai luen näitä keskusteluja. Onko vihamielisempää ja vittumaisempaa sakkia olemassakaan?
        Näköjään se on ihan sama mitä tänne kirjoittaa, aina tulee yhtä aggressiivinen vastaus jostakin suunnalta. Onneksi olen muuttanut Kouvolasta pois.
        Katsokaa peiliin ihmiset, mihin sattuu kun pitää olla noin vittupää? Vittu mitä urpoja!
        Kiitos ja hei!


      • raps..raps.... kirjoitti:

        Paska paikka,paskat eväät!Mielipide ja sananvapaus.Ja onhan tämä ilmaista mainosta.Mene sinne seipääseen ja vedä kunnon seipäät ja iske se baarimatti! =()

        Joo hyvä mesta. Yrittäjä ei välitä tappavan viruksen levittämis ohjeista lainkaan vaan ovet ja hanat auki vaikka henki menis keltä vaan kunhan saa muutaman euron itselleen. Hyvä mesta. ( ei ikinä)


      • Anonyymi
        Matami00 kirjoitti:

        Voi hyvä luoja.
        On muuten viimeinen kerta kun kirjoitan tänne tai luen näitä keskusteluja. Onko vihamielisempää ja vittumaisempaa sakkia olemassakaan?
        Näköjään se on ihan sama mitä tänne kirjoittaa, aina tulee yhtä aggressiivinen vastaus jostakin suunnalta. Onneksi olen muuttanut Kouvolasta pois.
        Katsokaa peiliin ihmiset, mihin sattuu kun pitää olla noin vittupää? Vittu mitä urpoja!
        Kiitos ja hei!

        "Onneksi olen muuttanut Kouvolasta pois."

        Ja Imatrasta puhutaan: "kierrän kaukaa", "ajan ohi pysähtymättä".
        Melkein ihan sama mistä paikasta puhutaan, aina joku/jotkut sanoo: "onneksi olen muuttanut ******:sta pois.
        Mitäs kun muuttaa ulkomaille?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Onneksi olen muuttanut Kouvolasta pois."

        Ja Imatrasta puhutaan: "kierrän kaukaa", "ajan ohi pysähtymättä".
        Melkein ihan sama mistä paikasta puhutaan, aina joku/jotkut sanoo: "onneksi olen muuttanut ******:sta pois.
        Mitäs kun muuttaa ulkomaille?

        "Onneksi muutin Suomesta pois"


    • degenerated

      Ihanan aikuista puhetta täällä Kouvola-osiossa. Toista nimitellään; vammaiseksi, separiksi, mammanpojaksi ja läskipiluksi...

      Hiekkolaatikkoikä, koko ikä.

    • Anonyymi

      Sama meininki kuin kaikilla muillakin. Ovi on kiinni ja jos jotain myyvät ovenraosta niin se on siinä.

    • Anonyymi

      No nyt on ravintolat kiinni, seiväskin. Mennään käymään kun taas aukeaa.

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      28
      1387
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1292
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1206
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1204
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1191
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1183
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1177
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1139
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1130
    Aihe