Tänään olin katselemassa käytettyjä autoja eräässä Helsinkiläisessä autoliikkeessä. Ohi mennen vilkasin käytetyn 2004 Audi A4:sen sisälle ja voi hyvänen aika miten se lemusi partavedelle, tiesi heti millaisella nakinvatkaajalla auto aiemmin ollut. Tosin sellaisille poitsuillehan ne Audit onkin suunniteltu.
Itse heteromiehenä kiinnostuneena katselin upeata Peugeot 407:aa, ei sisätilatkaan lemunnu millekään outojenpoikien parfyymille.
Käytetty Audi A4
8
1152
Vastaukset
- vilkaisit...
Kaverisi peppua ja kylläpäs sua kiihotti, älä kerro kenellekkään...
:D- kysyjä.
..naisen pepuissa on? Tuollaisen käsityksen itse sain sun viestistä.Tietty jos naiset ei kiinnosta niin..
- hox hox
kysyjä. kirjoitti:
..naisen pepuissa on? Tuollaisen käsityksen itse sain sun viestistä.Tietty jos naiset ei kiinnosta niin..
Audi-kuskithan on puppelipoikia, ei niitä naisten peput kiinnosta. Liikenteessäkin Audihomot kaahailee vain siksi, että saisivat toisten miesten huomiota.
- Fransmannithan
on tunnettuja kakkosen nuohoajia...Senkun liityt kerhoon.
- ...
Meneppäs unelmoimaan niistä pikkupepuista siihen tarkoitettuun Threadiin,
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=2000000000000019&conference=704&subcat=345
Ole hyvä, etsin tuon mielelläni.
Pidetään nämä vihjailijat poissa autothreadeista koska lapsetkin lukevat autojuttuja. - kaveria
Taidat sinäkin vain olla kateellinen kun rahat riitivät vain siihen Peugeotiin eikä Audiin. Ps. 407 Pösössä ei ole mitään upeaa.
- olet!!
Harmittaako kun ei rahat riittänyt Audiin? Jouduit tyytymään rumaan pösöön.
- kyllä kulkee
omia polkujaan ja siihen tarvitaan ihan jotain muuta kuin fransmannin pösö, Lantikka tai Jeeppi ovat oikeasta autoluokasta. Sieltä ylempää voi sitten teitä maan matosia katsella ylväästi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?961886- 881340
- 1101143
- 761037
- 1191010
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47791
- 36782
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33693