Nightmare!!

Luterilainen tyttö

Tunnut antavan jokapaikkaan neuvoja. Miten on oma harrastuksesi, vieläkö harrastat s....... palvontaa??? Saa kai kysyä?

5

687

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Myös luterilainen tyttö...

Toisilla on se auttamisvietti niin iso että pitää saada antaa neuvoja ja auttaa ihmisiä vähän siellä sun täällä. Mitä se sua sitäpaitti liikuttaa mitä se Nightmare harrastaa hevosten ohella?? se kysymys minkä hälle esitit ei sitäpaitsi kuulu tänne hevosaiheisille sivuille, joten kysele typeriä muualla missä tiedät että Nightmare liikkuu, ehkä se vastaa sitten siellä sulle tarkemmin niin saat uteliaisuutesi tyydytettyä toisen yksityisasioista. Ja ei se mikään erikoinen kunnia ole olla luterilainen, kristinusko on tappanut eniten ihmisiä maailnassa ja mä vihaan sitä. Että tältä pohjalta.

• Jessina

No tarttee puskea lusikka soppaan...

Itse en ole "hevosiin hupsahtanut teinityttö", vaan jo kauemmin hevosten kanssa puuhaillut immeinen. Luterilainenkin. Mutta mielestäni Nightmaren neuvot ovat yleensäottaen hyviä. Hänen muista harrasteistaan en tiedä, enkä niitä kommentoi.

Tarkennan vielä, ettei mulla oo mitään "hupsahtaneita teinejä" vastaan, olin itsekin sellainen. Hieno opettavainen harrastus!

• nightmare

tule katsomaan

• Luterilainen tyttö

pelottaa s...... palvojat! eikö niissä riiteissä käytetä myös eläinuhreja, ei kai hevosiakin?

• nightmare
        Luterilainen tyttö kirjoitti:

pelottaa s...... palvojat! eikö niissä riiteissä käytetä myös eläinuhreja, ei kai hevosiakin?

No sitä voitkin sitten miettiä ihan rauhassa...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      268
      4114
    2. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      129
      2352
    3. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      82
      2016
    4. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      141
      1501
    5. Hotelli kainuu

Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!
      Kuhmo
      39
      988
    6. Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan

Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein
      Maailman menoa
      133
      972
    7. Mistä kehon osasta

Pidät minussa eniten?
      Ikävä
      77
      959
    8. Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?

Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!
      Luterilaisuus
      336
      895
    9. Pitäis vaan lopettaa

Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei
      Ikävä
      8
      877
    10. J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti

Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl
      Seinäjoki
      62
      810
    Aihe