Tunnut antavan jokapaikkaan neuvoja. Miten on oma harrastuksesi, vieläkö harrastat s....... palvontaa??? Saa kai kysyä?
Nightmare!!
5
638
Vastaukset
- Myös luterilainen tyttö...
Toisilla on se auttamisvietti niin iso että pitää saada antaa neuvoja ja auttaa ihmisiä vähän siellä sun täällä. Mitä se sua sitäpaitti liikuttaa mitä se Nightmare harrastaa hevosten ohella?? se kysymys minkä hälle esitit ei sitäpaitsi kuulu tänne hevosaiheisille sivuille, joten kysele typeriä muualla missä tiedät että Nightmare liikkuu, ehkä se vastaa sitten siellä sulle tarkemmin niin saat uteliaisuutesi tyydytettyä toisen yksityisasioista. Ja ei se mikään erikoinen kunnia ole olla luterilainen, kristinusko on tappanut eniten ihmisiä maailnassa ja mä vihaan sitä. Että tältä pohjalta.
- Jessina
No tarttee puskea lusikka soppaan...
Itse en ole "hevosiin hupsahtanut teinityttö", vaan jo kauemmin hevosten kanssa puuhaillut immeinen. Luterilainenkin. Mutta mielestäni Nightmaren neuvot ovat yleensäottaen hyviä. Hänen muista harrasteistaan en tiedä, enkä niitä kommentoi.
Tarkennan vielä, ettei mulla oo mitään "hupsahtaneita teinejä" vastaan, olin itsekin sellainen. Hieno opettavainen harrastus!
- nightmare
tule katsomaan
- Luterilainen tyttö
pelottaa s...... palvojat! eikö niissä riiteissä käytetä myös eläinuhreja, ei kai hevosiakin?
- nightmare
Luterilainen tyttö kirjoitti:
pelottaa s...... palvojat! eikö niissä riiteissä käytetä myös eläinuhreja, ei kai hevosiakin?
No sitä voitkin sitten miettiä ihan rauhassa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854960- 952794
- 432786
- 1992392
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj281994- 1331949
- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161481Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51299Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3621298