Tunnut antavan jokapaikkaan neuvoja. Miten on oma harrastuksesi, vieläkö harrastat s....... palvontaa??? Saa kai kysyä?
Vastaukset 5
- Myös luterilainen tyttö...
Toisilla on se auttamisvietti niin iso että pitää saada antaa neuvoja ja auttaa ihmisiä vähän siellä sun täällä. Mitä se sua sitäpaitti liikuttaa mitä se Nightmare harrastaa hevosten ohella?? se kysymys minkä hälle esitit ei sitäpaitsi kuulu tänne hevosaiheisille sivuille, joten kysele typeriä muualla missä tiedät että Nightmare liikkuu, ehkä se vastaa sitten siellä sulle tarkemmin niin saat uteliaisuutesi tyydytettyä toisen yksityisasioista. Ja ei se mikään erikoinen kunnia ole olla luterilainen, kristinusko on tappanut eniten ihmisiä maailnassa ja mä vihaan sitä. Että tältä pohjalta.
- Jessina
No tarttee puskea lusikka soppaan...
Itse en ole "hevosiin hupsahtanut teinityttö", vaan jo kauemmin hevosten kanssa puuhaillut immeinen. Luterilainenkin. Mutta mielestäni Nightmaren neuvot ovat yleensäottaen hyviä. Hänen muista harrasteistaan en tiedä, enkä niitä kommentoi.
Tarkennan vielä, ettei mulla oo mitään "hupsahtaneita teinejä" vastaan, olin itsekin sellainen. Hieno opettavainen harrastus!
- nightmare
tule katsomaan
- Luterilainen tyttö
pelottaa s...... palvojat! eikö niissä riiteissä käytetä myös eläinuhreja, ei kai hevosiakin?
- nightmare
Luterilainen tyttö kirjoitti:
pelottaa s...... palvojat! eikö niissä riiteissä käytetä myös eläinuhreja, ei kai hevosiakin?
No sitä voitkin sitten miettiä ihan rauhassa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa
Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t931153Paljonko on etäisyytesi kiinnostavaan naiseen km?
Kaipailen tärkeää miestä ja pohdin hänen ajatuksiaan... ❤️83883Kuuleppas
ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää236872- 54734
On meillä harvinaisen törkeä valtuuston puheenjohtaja
Ja tyhmä! Kannattaisi googlettaa "julkisuuslaki" ja nojata siihen vasta sitten. Samalla voisi googlettaa muiden kuntien75717Olet mieleni päällä edelleen, J
En voi sille mitään. Ja olen yrittänyt voida, monen monta kertaa. Miten jäinkin näin kiinni sinuun... 😞34622- 58599
- 41570
Mikko Leppilampi loi TTK:ssa ankaran tavan - Jatkaako Veronica Verho haastavaa perinnettä?
Suorien lähetysten juontaminen vaatii rautaista ammattitaitoa ja kovaa työtä. Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmassa on näh29557Oletko miettinyt
Mikä minusta tekee sinulle niin erityisen? Onko se samanlaiset lapsuusmaisemat? Työpaikan liian pitkät katseet? Selvittä30545