Vein Xantia 2.0 HDI Break:n 80 tkm:n huoltoon Veholle ja halusivat vaihtaa varmaan ihan syystäkin etujarrupalat. Hölmönä annoin luvan ja totesin, että lasku oli 165 euroa osineen ja töineen...siis vain jarrupalojen osalta. Duunia oli tehty 50 euron edestä eli kyllä tuli nyt etujarrupaloille hintaa!
Onks tietoo pääkaupunkiseudulla olevista asiallisista Citikkakorjaamoista, jotka ei vetäisi ihan näin härskisti huulesta.
P.S. Se huoltoleima pitäisi aina tietysti saada sinne huoltokirjaan.
Valtuutettu huolto
4
911
Vastaukset
- linkkejä
- Xantturi
Aivan sikamaista kiskontaa!
Motonetista saa jarrupalat 25 ekellä (siis Vehossa lähes 5x!!!) ja jos itse jotain autoista ymmärtää, palojen vaihdossa ei kauan nokka tuhise.
Kyllä niille leimoille tulee hintaa!
Eihän näissä "huolto"hinnoissa ole enää mitään järkeä. Jos auton elinkaaren huoltojen hinnat suhteuttaa vaikkapa siihen, että purkuosana (kolariautoista) kokonaisen suht vähän ajetun 2,0 16V -koneen esimerkiksi saa 1200-1400 eurolla. Paljonko siinä enää kannattaa valohoidoista maksaa?- citroen for ever
Kyllä niistä huoltohinnoista jaksetaan valittaa. Laskekaapa joskus kuinkapaljon maksatte omistusaikananne uudehkoissa autoissa arvonalenemisesta. Eipä keskiverto ajelijalle huollot edusta kovinsuurta osaa ko kustannuksesta.Lisäksi kannattaa huomioda saamanne takuu valtuutetun huollon töille ja osille. Tiedän näet kokemuksesta, että kun itse vaihdettu osa hajoaa niin kukaan ei korvaa!! Asennusvirhe on pätevä syy evätä korvaus ja todistappa muuta. Ja kyllähän orkkis- ja halpisosilla on laatuerokin.
- iCasso
citroen for ever kirjoitti:
Kyllä niistä huoltohinnoista jaksetaan valittaa. Laskekaapa joskus kuinkapaljon maksatte omistusaikananne uudehkoissa autoissa arvonalenemisesta. Eipä keskiverto ajelijalle huollot edusta kovinsuurta osaa ko kustannuksesta.Lisäksi kannattaa huomioda saamanne takuu valtuutetun huollon töille ja osille. Tiedän näet kokemuksesta, että kun itse vaihdettu osa hajoaa niin kukaan ei korvaa!! Asennusvirhe on pätevä syy evätä korvaus ja todistappa muuta. Ja kyllähän orkkis- ja halpisosilla on laatuerokin.
elikä tallinnassa toimii myöskin veho, olen sitä jo kerran mainostanu, olen huollattanu hdi picassoni siellä ja kyllä eroja hinnoissa (em. 20000 huolto 68 euroa, omat öljyt oli mukana) on, saattaa olla laadussakin, kun tallinnan veholla EI myydä mersuja ja senkin takia citroeniin suhtauduttaan asiallisesti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella273019No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760