Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

neitsyelle kostaminen

poloinen parka

Hei te siellä. Kertokaa miten kostitte neitsyelle ja mitö sitten tapahtui. Onko se väki valtainen?

16

1726

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Neitsytn.

      Erottumme Neitsytmies kosti minulle, Neitsytnaiselle haukkumalla minut, luonteeni, ulkonäköni, kotini, elämäni ja sukuni.

      Todella ruoti sen kaiken ja antoi tulla silmille niin että tutisi.

      Ja neitsyenä tietenkin loukkaannuin tuosta suorasta ja mielestäni turhasta ja liioitellusta arvostelusta verisesti.

      Ei olla missään väleissä enää, onneksi.

      Näin kosti minulle Neitsytmies.

      • esitän sinullekin

        kuin vaaka naiselle. Mitä sä teit että se mies sinuun noin suuttui?


      • Neitsytn.
        esitän sinullekin kirjoitti:

        kuin vaaka naiselle. Mitä sä teit että se mies sinuun noin suuttui?

        En tehnyt mitään. Mies vaan kyllästyi minuun ja loputtomiin tunteellisiin vaatimuksiini.
        (minulla on Kuu Ravussa, olen nouseva Skorp.)
        Kuulemma syyllistän häntä koko ajan ja vaadin koko ajan, roikun hänessä. Ehkä niin olikin.
        Miehellä säpinää muiden naisten kanssa, josta suutuin sitten hänelle, ja osoitin suuttumukseni nalkuttamalla ja itkemällä.

        Hän halusi päästä minusta eroon ja keksi sitten rueta arvostelemaan minussa kaikkea ja elämässäni, ja se kyllä tehosi.


    • loukattu vaaka

      Se tyyppi palvoi volvoaan yli kaiken ja päätinkin kostaa sitten puhkaisemalla se auton renkaat kun sen piti lähtee työkeikalle.

      • sille miehelle

        kun se niin sinuun suuttui, että sun piti oiken sen auton renkaita alkaa puhkoon???


      • .....
        sille miehelle kirjoitti:

        kun se niin sinuun suuttui, että sun piti oiken sen auton renkaita alkaa puhkoon???

        En tehnyt mitään. Alko vaan tympiä se narsisti


    • konstit on monet

      En vaan ole vielä omaani valinnut.

      Nelisen vuotta sitten poistuin sanaa sanomatta. Keräsin vaan kamani kasiini, kun neitsytmies meni saunaan. Kaikki mitä minulla oli mukaani ottaa hänen luotaan seitsemän vuoden yhdessä olon jälkeen mahtui todellakin viikonloppukassiini.

      Ei taida maksaa vaivaa vaivautua asian puolesta mitenkään!

      Sen verran otin opikseni, että ei enää koskaan neitsytmiestä!

    • alkaa kostamaan??

      Tässä teille tyttäret vähän luettavaa: Lisää löytyy www.astro.fi sivuilta

      Rakkaus:

      Säilyttääkseen elämänsä mielekkäänä tulee Neitsyen oppia luottamaan herkkiin vaistoihinsa ja pystyä sanomaan "ei" heti kun siltä tuntuu. Neitsyt on omassa elementissään silloin kun hän saa rauhassa keskittyä yhteen asiaan kerrallaan. Ellei Neitsyen henkinen elämä täytä mielekkyyden vaatimuksia tulee hänestä pikkutarkka saivartelija ja muiden epäkohtiin ja puutteisiin takertuva häirikkö. Moni Neitsyen kumppani on joutunut nostamaan kytkintä tämän ilmiön edessä. Vaikka se tuntuukin helpolta ja nautinnolliselta vaihtoehdolta niin Neitsyelle ei ole syytä luovuttaa vastuuta kaikista arkipäivän rutiineista ellet sitten halua jakaa elämääsi robotin kanssa.

      Ja vähän liää luettavaa:

      Alitajuisesti hän pyrkii suhteen alussa vastaamaan salaisimpiinkin toiveisiisi ja tekee sen todella hyvin, kuten olet ehkä huomannut. Näin tehdessään hän joutuu luopumaan monista omista haluistaan ja mieliteoistaan vuoksesi. Katkeruus äitiä kohtaan kasvaa hänen sisällään ja hän alkaa kapinoida ottamiaan velvollisuuksia vastaan. Depressiot ja puhumattomuuden puuskat ovat hänen keinonsa kapinoida voimakasta äitihahmoa, sinua vastaan. Tilanne on kannaltasi hyvin ongelmallinen, sillä hän ei kysy mitä haluat, vaan pyrkii vastaamaan olettamiinsa vaatimuksiisi. Siksi et voi omaa käytöstäsi muuttamalla saada häntä lopettamaan huomiointiaan ja uhrautumistaan. Ainoa mitä voit tehdä, on olla menemättä mukaan tähän leikkiin myös omalta osaltasi. Älä anna hänen lahjoa sinua, kun sinulla on huono päivä, vaan pidä kiinni todellisesta fiiliksestä. Itke, kun itkettää, suutu kun suututtaa, äläkä anna hänen lepyttää sinua suuttumuksesta, jota hän ei ole ollut aiheuttamassa. Toisaalta sinun tulee uskaltaa antaa hänen kantaa ja elää omat depressionsa yrittämättä lieventää niitä. Parasta olisi olla niinkuin et huomaisikaan niitä. Vain tällä tavalla hän voi oppia, että on itse vastuussa omista tunteistaan ja että sinä myös vastaat omistasi. Saatttaa kuulostaa helpolta, mutta on todellisuudessa saavutus, johon vain harva Neitsytmieheen ihastunut nainen pystyy. Toivon, että olet yksi näistä harvoista ja saat osaksesi hänen aidon sydämellisen huomaavaisuutensa ja rakkautensa ilman katkeruutta. Muussa tapauksessa liitostanne ei pian ole kuin tyhjät kuoret jäljellä ja elämä ei enää ole elämisen arvoista.

    • olla ihan hiljaa

      siis ei mitään merkkiä olemassaolosta!

      • jellona..

        Neitsyen ääni ja kuva vaan häilyy mielessä. Aina välillä neitsyen aiheuttama tuska nousee esille, ehkä tämä tästä ajan kanssa.


      • mielessa

        Olen ollut vaiti jonkun aikaa kostaakkseni neitsyt miehelle,ihan hiljaa.Nyt sitten ajattelen mita han tekee ja tuleeko ottaan yhteytta?Ovatko hermoja kun ei kuulu mitaa?


      • Miss Blue
        mielessa kirjoitti:

        Olen ollut vaiti jonkun aikaa kostaakkseni neitsyt miehelle,ihan hiljaa.Nyt sitten ajattelen mita han tekee ja tuleeko ottaan yhteytta?Ovatko hermoja kun ei kuulu mitaa?

        mikä vimma teillä on koko ajan mollata Neitsytmiestä?Olen Neitsytnainen,mutta uskon,että neitsytmiehiä on ihan taatusti hyviäkin.Paljon pahaa olen saanut kuulla,eikä se ole jäänyt vain miehiin.Mistä lie johtuu..no,tässä sen näkee miten epäluuloisia ihmiset ovat.Jos olen syntynyt neitsyeksi,ketä siitä vois syyttää?Ja miksipä pitäisikään?Sitä paitsi toisen haukkuminen osoittaa vain sen,miten heikko ja epävarma ihminen on itsestään.


      • neitsyeenä
        Miss Blue kirjoitti:

        mikä vimma teillä on koko ajan mollata Neitsytmiestä?Olen Neitsytnainen,mutta uskon,että neitsytmiehiä on ihan taatusti hyviäkin.Paljon pahaa olen saanut kuulla,eikä se ole jäänyt vain miehiin.Mistä lie johtuu..no,tässä sen näkee miten epäluuloisia ihmiset ovat.Jos olen syntynyt neitsyeksi,ketä siitä vois syyttää?Ja miksipä pitäisikään?Sitä paitsi toisen haukkuminen osoittaa vain sen,miten heikko ja epävarma ihminen on itsestään.

        On helvetin hienoa huomata miten tärkeä neitsyt on. Itsetuntoni kohenee jatkuvasti.


      • Hotit Neitsyet
        neitsyeenä kirjoitti:

        On helvetin hienoa huomata miten tärkeä neitsyt on. Itsetuntoni kohenee jatkuvasti.

        Sama täällä!Itsetunto nousee kun kaikki tuntuvat kaipaavan meitä kun kerran sanotaan vaikka vain pari sanaa.Mutta siis, ihanaa!Olemme niin mieleenpainuvia tapauksia me Neitsyet nähtävästi!Minulla ei ole ollut minkäänlaista itsetuntoa olemassakaan ikinä mutta nyt 30v. nä se on alkanut nousemaan ja vain teidän muiden ihmisten kehuista.Kiitos!Kokeile kerran niin olet koukussa lopun ikäsi ;)


      • pysy hiljaa
        mielessa kirjoitti:

        Olen ollut vaiti jonkun aikaa kostaakkseni neitsyt miehelle,ihan hiljaa.Nyt sitten ajattelen mita han tekee ja tuleeko ottaan yhteytta?Ovatko hermoja kun ei kuulu mitaa?

        Älä älä ota yhteyttä!

        Jos jossain törmäätte, älä käännä selkää, katso suoraan läpi. Älä huomio häntä mitenkään! Tämä on ainoa keino!


      • neitstyt
        Hotit Neitsyet kirjoitti:

        Sama täällä!Itsetunto nousee kun kaikki tuntuvat kaipaavan meitä kun kerran sanotaan vaikka vain pari sanaa.Mutta siis, ihanaa!Olemme niin mieleenpainuvia tapauksia me Neitsyet nähtävästi!Minulla ei ole ollut minkäänlaista itsetuntoa olemassakaan ikinä mutta nyt 30v. nä se on alkanut nousemaan ja vain teidän muiden ihmisten kehuista.Kiitos!Kokeile kerran niin olet koukussa lopun ikäsi ;)

        Siis neitsyille katettiin pöytä kaikilla herkuilla. Kerrankin saatiin tulla valmiiseen pöytään eikä oikeastaan tarvinnut tehdä paljokaan. Mutta elokuussa tulee sadonkorjun aika. Venus tulee neitsye merkkiinja silloin meitä ei voi kukaan vastustaa. Silloin Me valloitamme ainakin koko maailman! Taitaa siinä vaaka jäädä hurmaajana/viettelijänä ainakin toiseksi. Me ollaan valloitettu silloin myös venus. Laskekoon härkä rahojaan ja vaaka menetettyjä rakkauksiaan (neitsyitä).

        Rauhaa ja rakkautta!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2247
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2073
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1688
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1506
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1500
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1387
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1354
    8. 52
      1258
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1200
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe